MotoNews.pl
5 Predkosci na poszczegolnych biegach (75504/5) - PT
  

Predkosci na poszczegolnych biegach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie.
Ile mozna wyciagnac na poszczegolnych biegach w poldku 2.0 z silnikiem aregnty aby na kazdym biegu nie przekraczac 5500 obrotow?? (mam uszkodzony obrotomierz )
  
 
Cytat:
2004-12-24 19:14:10, pajczaki pisze:
jak w temacie. Ile mozna wyciagnac na poszczegolnych biegach w poldku 2.0 z silnikiem aregnty aby na kazdym biegu nie przekraczac 5500 obrotow?? (mam uszkodzony obrotomierz )



nie wiem jak tam w Argencie ale masz tą tabelę: Tabela osiąganych prędkości na poszczególnych biegach
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:06:49 ]
  
 
Mam 2.0 na wtrysku. Jak go założyłem to ktoś mądry mi powiedział żeby zresetować komputer należy odpiąć akumulator, podpiąć z powrotem i na 1 lub 2 biegu doprowadzić obroty do odcięcia zapłonu. Próbowałem i nie udało się odciąć zapłonu. Ale prędkości osiągnąłem: na 1 biegu: 60km/h na 2 biegu: 100km/h. Ale myślę że nie możesz się sugerować tymi wynikami bo to zależy od przełożeń skrzyni i mostu.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:06:24 ]
  
 
Cytat:
2004-12-27 14:56:08, automatic pisze:
L.E.??? z digiplexem???? odcina zapłon??????? i mnie się nie udało



Odcinajcie, odcinajcie, będziecie potem tłoki zbierać z ulicy

  
 
reset polega na odlaczeniu klem a potem na biegu jalowym doprowadzic do wlczenia wariata na chlodnicy a nie na zarzynaniu silnika...
  
 
VOY czy mam rozumieć że aby zresetować komputer muszę odpiąć klemy, podpiąć z powrotem, odpalić silniczek i poczekać aż się na tyle zagrzeje że włączy się wentylator?
  
 
dokladnie tak. kilka minut potrzymaj go bez klem potem podepnij odpal i na wolnych obrotach nie sie zalaczy wentylator.
Po tej operacji mozesz byc z siebie dumny - zresetowales komputerka
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:04:49 ]
  
 
tzn ze sie go nierestetuje??
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:03:55 ]
  
 
Automatic, a rozbierałeś kiedyś ten "komputer" od LE? Ja go kiedyś naprawiałem po błędnym podłączeniu i ani pół cyfraka tam nie znalazłem Czysta "analogia"
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:03:19 ]
  
 
Cytat:
2004-12-27 18:48:00, automatic pisze:
kiedyś patrzyłem- niewiele tam jest , bo to następca elektronicznego gażnika ale cyfrowy co nieco jest digiplex



Drogi kumie patrzac na zaawansowaną technologie mózgu LE, powątpiewam i w ta teze
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:02:50 ]
  
 
tyż prawda
  
 
Cytat:
2004-12-27 14:19:25, automatic pisze:
lepiej napraw obrotek to tańsze niż umęczenie 2.0




a co konkretnie powinienem zrobic? wymienic deskę, udac sie do jakies elektryka? (u jednego juz bylem to powiedzial, ze nie tknie auta bo nie zna sie na takich silnikach w poldkach )
Ps. Pisalem juz o objawach - na wolnych obrotach silnik ma "rzekomo" 1500- 1800 obrotow - obrotomierz ciagle faluje choc nie czuc aby silnik nierówno pracowal, po lekkim wcisnieciu gazu obroty spadaja do ok 1200 i dopiero po tym jak wcisne mocniej to ida do gory...
  
 
Na początek proponuję sprawdzić stan połączeń elektrycznych od cewki do obrotka oraz zasilanie obrotka. Radio Ci nie trzeszczy podczas pracy silnika?
  
 
Na forum był opis jak podpiąć obrotka pod alternator i sądze ze powinno to rozwiazać twój problem.