Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-12-24 20:10:17
nie wiem jak tam w Argencie ale masz tą tabelę: Tabela osiąganych prędkości na poszczególnych biegach |
automatic | 2004-12-27 14:19:25 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:06:49 ] |
![]() Leesou Miłośnik FSO PF 125p x 2 Konstancin-Jeziorna | 2004-12-27 14:49:46 Mam 2.0 na wtrysku. Jak go założyłem to ktoś mądry mi powiedział żeby zresetować komputer należy odpiąć akumulator, podpiąć z powrotem i na 1 lub 2 biegu doprowadzić obroty do odcięcia zapłonu. Próbowałem i nie udało się odciąć zapłonu. Ale prędkości osiągnąłem: na 1 biegu: 60km/h na 2 biegu: 100km/h. Ale myślę że nie możesz się sugerować tymi wynikami bo to zależy od przełożeń skrzyni i mostu. |
automatic | 2004-12-27 14:56:08 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:06:24 ] |
![]() Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-12-27 15:16:03 reset polega na odlaczeniu klem a potem na biegu jalowym doprowadzic do wlczenia wariata na chlodnicy a nie na zarzynaniu silnika... |
![]() Leesou Miłośnik FSO PF 125p x 2 Konstancin-Jeziorna | 2004-12-27 15:30:10 VOY czy mam rozumieć że aby zresetować komputer muszę odpiąć klemy, podpiąć z powrotem, odpalić silniczek i poczekać aż się na tyle zagrzeje że włączy się wentylator? |
![]() Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-12-27 15:33:13 dokladnie tak. kilka minut potrzymaj go bez klem potem podepnij odpal i na wolnych obrotach nie sie zalaczy wentylator.
Po tej operacji mozesz byc z siebie dumny - zresetowales komputerka ![]() |
automatic | 2004-12-27 15:52:55 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:04:49 ] |
![]() Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-12-27 16:04:19 tzn ze sie go nierestetuje?? |
automatic | 2004-12-27 17:09:01 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:03:55 ] |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-12-27 18:20:28 Automatic, a rozbierałeś kiedyś ten "komputer" od LE? ![]() ![]() ![]() |
automatic | 2004-12-27 18:48:00 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:03:19 ] |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-12-27 19:12:48
Drogi kumie ![]() ![]() ![]() |
automatic | 2004-12-27 19:18:15 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-22 16:02:50 ] |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-12-27 19:21:33 tyż prawda ![]() |
![]() pajczaki Miłośnik FSO cc899, 126p i corsa ... warszawa/ząbki | 2004-12-27 21:40:27
a co konkretnie powinienem zrobic? wymienic deskę, udac sie do jakies elektryka? (u jednego juz bylem to powiedzial, ze nie tknie auta bo nie zna sie na takich silnikach w poldkach ![]() Ps. Pisalem juz o objawach - na wolnych obrotach silnik ma "rzekomo" 1500- 1800 obrotow - obrotomierz ciagle faluje choc nie czuc aby silnik nierówno pracowal, po lekkim wcisnieciu gazu obroty spadaja do ok 1200 i dopiero po tym jak wcisne mocniej to ida do gory... |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-12-27 22:50:05 Na początek proponuję sprawdzić stan połączeń elektrycznych od cewki do obrotka oraz zasilanie obrotka. Radio Ci nie trzeszczy podczas pracy silnika? |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-12-27 22:52:03 Na forum był opis jak podpiąć obrotka pod alternator i sądze ze powinno to rozwiazać twój problem. |