Inspekcja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam takie pytanko znalazlem na tym forum jak skasowac inspekcje zle probowalem tak zrobic ale nie skasowalem nic sie nie dzialo.a i jescze jedno to gniazdo ktore bylo na obrazku mialem w odwrotna strone to wyciecie na srodku.probowalem tak i tak nic
  
 
kolego przeczytaj jeszcze raz to wszystko i zrób od nowa tyle że na spokojnie. działa to na 100%.
pozdrawiam
  
 
Ja w sumie skasowałem tylko "inspection" oilservice i dwie pierwsze lampki z prawej (chyba żółta i czerwona) nadal świecą, czy to też powinno się skasować?
  
 
jak swieca ci sie tylko te zielone lampki od lewej to jest wszsytko ok, tak powinno byc, z czasem zaczna gasnac te zielone i zapala sie znow zolta i czerwona
  
 
niewiem ale nie moglem skasowac tam bylo opisane rownierz ze jak nieda sie skasowac to trzeba wymienic jakies akumulatorki za zegarami.strasznie mnie denerwoja te dwie kontrolki
  
 
u mnie jest to samo, gniazdo bylo przesuniete i w/g instrukcji robiłem, nic sie nie dzialo.
  
 
ja mam stare gniazdo, i tesh jest odwrócone. Miałem wydrukowany schemat i poprostu odwróciłem kartkę z bezpiecznikiem mi sie nie udało, później próbowałem z żarówką i tesh nic aż w końcu zostawiłem włączoną tablice i poruszałem kabelkami - poprostu coś nie łączyło teraz swieca tylko zielone jezeli kluczyk jest w pozycji 2 jezeli silnik chodzi to nie świeci zadna. Nie poddawać sie a napewno sie uda 10zł to za dużo za usunięcie inspekcji u elektryka (za to mam 2 piwa na ambasadzie )
Pozdroofka
  
 
Jest jeszcze prostrzy sposób, nie ważnie jak jest ustawione gniazdo, trzeba znaleść gniazdo nr7 i połączyć z minusem akumulatora, tylko za pomocą kabla z bezpiecznikiem lub żarówką i tyle. Dajcie sobie spokuj z kształtem wtyczki lub innymi pierdułami. Tylko trzeba poczekać z 20-30-40s żeby wszytsko zgasło.
  
 
nie wiem czemu wszyscy się tak uparli. na linku podanym przeze mnie wyraźnie jest zaznaczona orientacja gniazda i nie sądzę by mozna sie pomylić. tak sądziłem, lecz widzę że to nie takie proste. dodatkowo na rysunku podane sa numery przewodów w gnieździe i wystarczy poszukać.
  
 
próbowalem dzisiaj tak zrobic i nic sie nie dzialo chyba mysze wymienic akumulatorki za zegarami.
  
 
W mojej e36 i w innych zawsze po włączeniu zapłonu wyświetlały się zielone diody oznaczające jak zapewne wiecie ile zostało do wymiany olej a teraz mimo że palą się jeszcze 3 zielone pojawił się napis inspection i symbol zegara wcześniej napisu nie było o co chodzi?
  
 
Napis Inspection z symbolem zegara nie ma nic wspólnego z wymianą oleju. Oznacza on po prostu iż nadszedł czas na tzw. duży przegląd m.in z koniecznością wymiany płynu hamulcowego.
  
 
A w jaki sposób się to kasuje ? tak samo jak inspekcję oleju?
  
 
Cytat:
2005-09-03 10:17:20, piotrfire pisze:
A w jaki sposób się to kasuje ? tak samo jak inspekcję oleju?




tego nikt nie wie, zreszta byl juz caly temat o tym komunikacie i doszlismy do wniosku ze tylko serwis bmw to potrafi. ten zegarek z inspection oznacza wymiane plynu hamulcowego.
  
 
Jak macie problem z kasowaniem to prawdopodobnie uszkodzone są akumulatorki zamontowane w zegarach. Miałem ten problem, kombinowałem na wszystkie sposoby i nie mogłem wykasować inspekcji. Po wymianie akumulatorków skasowałem za pierwszym razem, bez najmniejszego problemu. Może być problem z nabyciem oryginalnych akumulatorków z końcówkami do wlutowania, ale za 20zł można kupić takie np. do telefonu bezprzewodowego na 2,4 volta, albo inne i wykorzystać tylko dwa ogniwa.

Jak macie problem z kasowaniem inspekcji to zacznijcie od tego można zaoszczędzić czas i nerwy. asamo kasowanie jest naprawdę proste, dokładnie tak jak podają koledzy bez rzadnych żarówek i bezpieczników. Poprostu zewrzeć odpowiednio ponumerowane końcówki i czekać.
Czasem bywa że takie stare akumulatorki raz dają napięcie a raz nie i dlatego niektórzy piszą, że za dwudziestym razem, albo na drugi czy trzeci dzień wykasowali.
  
 
U brejdaka kasowałem w troche nowszym samochodzie i skasowałem olej jak i inspekcje.Miałem troche problemów ale powoli się udało wiem że jak nie mogłem skasować nawet samego oleju to zaczołem coś kombinować przekładac kable, chyba też do jakiegoś nr z boku włożyłem i skasowały się ,włączałem pare razy zapłon i wyłączałem i sam niewiem kiedy się skasowały kontrolki od oleju i inspekcji.NIe wiem czy niechodziło o jakąś kolejność .Wiem tyle że u mnie w e36 z 93 r było dużo prościej praktycznie tak jak w instrukcji.A tutaj 98 rok i trzeba było troche pokombinować także niepoddawaj się tylko popróbuj a napewno skasujesz.