MotoNews.pl
2 Hej co myslicie o tych zarówkacch ale ksenon ? (74850/0) - PT
  

Hej co myslicie o tych zarówkacch ale ksenon ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tutaj daje linka do nich chce kupic takie zarówki H1 100 W bo mam teraz w swojej bmw e34 520 92r. zarówki oryginalne 55W i slabo cos swieca. Co sadzicie o nich koles daje postojówki gratis W5W czy one beda pasowac do bmw ?

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37367353
  
 
zamów komplecik h1 100wat i będzie gitara
mam podobne u siebie i świecą zajebiście.pozdrawiam
  
 
a to trzeba odrazu 4 wymienic czy mozna po 1 takiej w kazdej lampie i po 1 orygianlnej ?
  
 
ja posiadam takowe tylko w lampach od świateł krutkich.ale spokojnie można zakładać i na długie.tak na marginesie to dają one fajny efekt
  
 
Efekt jest fajny, ale te wszytskie żarówki a'la ksenon to jedna wilka lipa, gdyż to nic innego jak zwykłe żarówki (o dużej mocy) pomalowane na niebiesko (w tm przypadku z zabarwionym szkłem) . W którymś z numerów Auto Świata było to opisane i postanowiłem to sprawdzić. Kupiłem za 3,5zł farbe niebieską firmy Motip do malowania żarówek, pomalowałem cienką warstwą 100W żarówke H1 i efekt był identyczny jak tych "ksenonowych". Więc po co wyżucać od 30 do 60zł jak można mieć to samo za 3,5zł
  
 
a interesuje mnie jeszcze czy jak oryginalnie maja 55W to czy jak sie wrzuci 100W to nie ma negatywnego wplywu na lampe (lustro)? na niektorych aukcjach pisza ze 100W to za duzo jak zalecane sa 55...
  
 
o czym wy mówicie
jak założysz 100W to taka żarówka daje du.żowięcej ciepła i wygrzeje odbłysnik
w auto świecie sprrzed roku był test
i wyszło że g€wniana żarówka świeci 2 razy słabiej od najlepszych 55W tj. philips premium 2 miejsce,osram 1
  
 
Takie żarówki są niebezpieczne jak masz soczewke i plastikową zewnętrzą część lapy (mówiąc wprost to "szkło"), np. w audi a3 i innych , tam gdzie są zespolone reflektory zazwyczaj szyba zewnętrza jest z plastiku a nie ze szkła i jak ma sie soczwekowe światła to nie powinno się stosować tak mocych żarówek bo mogą roztobić lub zdeformoważ ten plastik. Ja chciałem takie żarówki założyć do A3 ale odrdzili mi w sklepie bo powiedzieli że zniczsze lampe.
  
 
Cytat:
2004-12-19 14:53:52, opel16v pisze:
w auto świecie sprrzed roku był test i wyszło że g€wniana żarówka świeci 2 razy słabiej od najlepszych 55W tj. philips premium 2 miejsce,osram 1



a te philipsy premium to daja niebieskie swiatlo?? bo one sa po 10 zl !!!

co powiecie o tych - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37689097 ???

to wkoncu mozna do E36 zalaozyc 100W czy lepiej 55 jak oryginaly bo juz sie gubie??
  
 
Cytat:
2004-12-19 12:32:35, charlesk pisze:
Tutaj daje linka do nich chce kupic takie zarówki H1 100 W bo mam teraz w swojej bmw e34 520 92r. zarówki oryginalne 55W i slabo cos swieca. Co sadzicie o nich koles daje postojówki gratis W5W czy one beda pasowac do bmw ? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37367353



daj sobie spokój z takim szajszem:
1. dają duuuzo wiecej ciepla, wypalisz lustra w reflektorach
2. przewody mogą nie wytrzymać
3. wg przepisów nie można ich używać in europe
4. kilka razy mało bym nie zginął przez jakiegoś 100 watowego kretyna mijajacego mnie z napreciwka.

kup normalne porzadne 55W bluevision philipsa, daja b.ładne białe światło które zupełnie wystarcza..różnica w porównaniu do zwykłych jest duza.
  
 
no wlasnie czy te philipsy bluevison co dalem do nich linka w poprzednim poscie to tez na niebiesko sie pala jak te byle jakie 100W ?? bo do tych 100W po 30 zl komplet to sie zniechecilem...
  
 
To jak w koncu odradzacie kupno tych zarówek 100 W bo te co teraz mam te 55w to sa slabe u kumpla w golfie lepiej widac !!!
Czy ma ktos moze te zarówki 100 W to moze by sie wypowiedzial co i jak z nimi czy bede dobre do BMW e34 heheh ?
  
 
Daj sobie spokój ze 100W... widziałeś kiedyś normalną lampę do domu? Zawsze jest podane ile oprawka wytrzyma - to samo jest z reflektorami. Nie możesz bezkarnie założyć żarówki o 2x większej mocy.
Włożysz mocniejsze i fajnie będzie przez 3 miechy... a później tylko wymiana lamp pomoże, bo 100W będzie świecić jak teraz 55.
Zawsze powtarzałem i będę w kółko powtarzał proste pytanie:
Jaki procent światła emitowanego bezpośrednio przez żarówkę oświetla drogę a jaki procent odbija się od reflektora i co w związku z tym ma większe znaczenie - żarówka czy reflektor?
Po prostu zbieraj na reflektory (nowe! nie używki) i zobaczysz jak jasno potrafi samochód świecić porządnymi 55W (np Philips Vision Plus)...

PS. Właśnie przedwczoraj zmieniałem żarówki na Philipsy... i ze zdziwieniem odkryłem, że jeździłem na jakichś Zenonach niebieskich - po poprzednim właścicielu zostały. Reflektory mam kiepskie (tak, że nie zauważyłem bym miał jakieś cuda Xenono-podobne póki ich nie wyciągnąłem) ale teraz jest troszkę lepiej. Oczywiście co jakiś czas warto przetrzeć swiatła by były czyste klosze. Na przyszłą jesień sprawię sobie nowiutkie oczka Helli i będzie git!

[ wiadomość edytowana przez: sim_one dnia 2004-12-19 20:35:36 ]
  
 
Te żarówki to jest super sprawa (dla tych których nie stac na ksenony) - bo one naprawde fajnie świecą nawet przy 55W, ale niestety są one tylko dla tych użytkowników BMW E34, którzy mają nowe lampy. Bo przy tych starych efekt też jest lepszy niż przy tradycyjnych, ale jednak nie taki jak byśmy oczekiwali.
Dlatego sądze że jeżeli mamy zamiar dłuższy czas trzymac naszą bawarke to zbierajmy na zmiane lamp
  
 
philips premium swieci na kolor normalny ale w e 34 przez soczewki zaświecą lepiej niż bylejakie niebieskie
  
 
Cytat:
2004-12-19 17:31:01, tolo84 pisze:
no wlasnie czy te philipsy bluevison co dalem do nich linka w poprzednim poscie to tez na niebiesko sie pala jak te byle jakie 100W ?? bo do tych 100W po 30 zl komplet to sie zniechecilem...



tak jak pisałem wczesniej, mam blue visiony philipsa i bardzo je sobie je chwale. Fakt, blue to sa one tylko z nazwy, w rzeczywistosci światło jest ładne ale biale, jednynie patrzać na reflektor mozna dostrzec niebieską poświate.
Mysle ze są najbardziej optymalne, kupujac je wiesz co kupujesz..widzialem juz kilka razy zarowki marki: zenon, xenon, stefan mega full blue wypas - wszystkie to gówno, niegdy nie wiadomo jak będa śiwecić, wiele z nich daje światło po prostu niebieskie (nie da sie z tym jezdzic!!) inne z kolei rozczepiały światło dając jego całe widmo, wyobraźcie sobie jak to wyglada..
  
 
może teraz ja dołożę coś od siebie
słuchaj charlesk jeśli naprawdę chcesz mieć żarówki xenono podobne to zamawiając je np.na allegro zwróć uwagę na komentarze osób które te żarówki kupiły treść komentarzy naprawdę dużo ci powie.ja użytkuję takie żarówki już rok i nic złego się nie dzieje,wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolony. żarówki kosztowały mnie około70zł. zewnętrznie mają kolor niebieskawy a po włożeniu do reflektora i włączeniu dają bardzo białe światło z widoczną fioletową poświatą.zrobiłem test ,w jednej lampie zostawiłem zwykłą żarówkę i porównałem a efekt był taki że xenonówka świeciła zajebiście a zwykła tak jakbym wsadził świeczkę do lampy.wybór mocy żarówki pozostawiam tobie ale ja założyłem 100watówki i nie ma żadnych problemów.pozdrawiam.
  
 
Jedno jest pewne z tych żarówek pseudo xenonowych najlepsze robi Philips . Ja mam u rodziców w aucie założone takie Philipsy 55W i naprawde fajnie świecą. Co prawda kosztowały 180zł za 2 szt. ale super święcą takim zimnym błękitnym światłem. No i przedewszystkim mają żywotność 4 razy większą od zwykłych żarówek.
  
 
taki temat juz tu był, ale napisze o swoich doświadczeniach z takimi zarówkami. kupiłem na allegro kiedys własnie takie i przyznam że świeciły super. mowa oczywiscie o h4. inne typy żarówek nie daja juz tak niebieskiego swiatła. co do mocy to koledzy mają rację, że kazda lampa ma swoją określoną wytrzymałość termiczną. tu przewage maja posiadacze starszych aut z metalowymi odblaskami. plastykowe rzeczywiscie potrafia się stopić. ja osobiscie założyłem żarówki zwykłej mocy a'la ksenon i przyznaję że więcej widać na drodze, kolory sa prawdziwsze. co do oslepiania to prawidłowo ustawione reflektory nie mogą razić jadących z przeciwka, nawet w przypadku założenia mocniejszych żarówek. przed załozeniem mocniejszych żarówek warto sprawdzić czy bezpieczniki pozwola na przepływ odpowiednio wiekszego prądu. robi sie to dzieląc moc żarówki/żarówek przez napięcie zasilania (12V).
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-12-20 10:25:54, MARCIN_RADOM pisze:
co do oslepiania to prawidłowo ustawione reflektory nie mogą razić jadących z przeciwka, nawet w przypadku założenia mocniejszych żarówek.



z tym sie nie moge zgodzić, wiele razy mialem problemy gdy z naprzeciwka mijało mnie auto z prawdziwymi seryjnymi ksenonami! i byly to naprawde dobre nowe auta wiec geometria swiateł była ok.. nie wiem moze mam kurzą ślepote ale wielu znajomych tez przeklina normalne ksenony..