MotoNews.pl
  

Dobry mechanik ze Szczecina i nie tylko...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Poszukuje dobrego mechanika ze Szczecina. Silnik M20B20. Dzieje sie tak, ze na postoju z ogrzewania zaczyna dmuchac zimnym powietrzem a temp. rosnie. Po przygazowaniu dmucha ciepłym i temp. wyraźnie spada (łopatki pompy są sprawne, nie latają luźno, sprawdzałem). Dodam, że układ jest odpowietrzony i narazie wyjąłem termostat i nic sie nie poprawiło. Różnica jest tylko taka, że sie dłużej nagrzewa, ale to akurat normalne przy wyjętym termostacie . Podejrzewam walniętą uszczelke pod głowicą albo (mam nadzieje ze nie) pękniętą głowicą . Potrzebuje mechanika aby stwierdził czy jest coś uszkodzone czy może tylko zle odpowietrzyłem układ. A może Wy mi coś podpowiecie. Aha i jeszcze jedno pytanie odnośnie ukłau wydechowego. Na połączeniach rur są takie stalowe obejmy spręcone na dwie sróby chyba 10 albo 13. Z tych uchwytów dwa lataja mi luźno, podejrzewam ze pomiedzy nimi chyba powinny być jakieś uszczelki .


[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2006-01-19 15:07:11 ]
  
 
ja z czystyn sumieniem polecam "carfix" ul.zakładowa 5.
reperuje tam swoje od czasu do czasu i jeszcze niezadowolonyu nie wyjechałem.
  
 
Polecam Stobno-100% satysfakcji.

Poczytaj tu:
  
 
Dzieki za odpowiedzi a mocie jakies pomysly odnosnie mojego problemu? co mozna jeszcze sprawdzic?
  
 
Sorki, że w temat szczeciński się wbije ale czy może zna ktoś jakiegoś mechensa godnego polecenia z Koszalina co by na E36 się znał?
  
 
Cytat:
2006-01-15 09:32:18, bodziotx pisze:
Sorki, że w temat szczeciński się wbije ale czy może zna ktoś jakiegoś mechensa godnego polecenia z Koszalina co by na E36 się znał?


znam tylko jednego godnego polecenia mechanika w koszalinie. szukałem wszędzie. w końcu pomogli mi w "servis bosch orlowski", ale zapłaciłem jak za zboże , nie polecam. jak masz problem to podjedź do fiat service na ul.gierczak. tam pracuje niezły mechanik, sam ma bmw e30 i robił często e36 swojego szefa. mechanior nazywa sie grzesiek , podjedz na wymiane żarówki i umów sie z grześkiem na robote "bez szefa w sobote". zrobi ci po godzinach znacznie taniej, albo odeśle do swojego brata, który też ma niezłe pojęcie. jeśli chodzi o uczciwość, to do obu braci nie mam nic do zażucenia.
  
 
jarek niestety ale podejrzewam glowice mialem to samo..... silnik m20b25 niestety to czesta przypadlosc silnikow m20. nie wolno go butowac jak jest zimny i trzeba pilnowac zeby termostat byl sprawny i otwieral sie plynnie a nie skokowo wtedy silnik i glowica beda sluzyc dlugo... glowic do 2.0 pelno jest i sa taniue na allegro jest jedna za 750 zl. do 2,5 to juz problem ehhh.... ja zaplacilem 800 zl za sama glowice ... ale to fartem mi sie udalo..... bo ceny zaczynaja sie od 1000 zl.
  
 
Witam po długiej przerwie.
Podłacze się do pytania o dobry i fachowy warsztat w Olsztynie (warmińsko-mazururskie), mianowicie: możecie jakiś polecić żeby znali się na bawarkach i nie gołocili portfela??
Pozdrawiam
PS. BMW chyba jest za delikatne na polskie drogi, cały czas coś z zawieszeniem się dzieje
  
 
Usterka usunieta. Okazało się ze zatkana jest chłodnica. Poprzedni wlaściciel przedziurawila chlodnice i zasypal ja jakims gownianym proszkiem. Zatkalo kanaly i chlodnica nie pracowala cala powierzchnia a ponadto gubila plyn przez ta dziurke i poprzez ciagle dolewanie plynu zapowietrzal sie uklad. Mam juz bardzo dobrego mechanika w Szczecinie - on znalazl te usterke i dodatkowo sprawdzil uszczelke i glowice czy nie pekniete za 50 zlociszy . A na darmo rozbieralbym polowe silnika.
  
 
To podaj teraz adres tego speca, innym się przyda.