MotoNews.pl
  

Problem z lpg pomocy!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, moj problem jest taki posiadam autko z motorem 1,9 z wielopunktem, auto ma zalozona instalke lpg lovato eco wszytko bylo git do czasu jak pewnego dnia jechalem byl dosc duzy mroz i nagle auto umarlo odciety (chyba) zostal gaz jak i benzyna i przez kilkanascie godzin nie moglem go odpalic wkoncu zaskoczyl na benzynie chwile pojezdzilem wrzucilem gaz i bylo git do czasu az jakies dwa dni temu silnik przestal trzymac obroty na luzie krztusil sie po czym gasl a jak zatykalem wlot powietrza do filtra wszystko wracalo do normy obroty wzrastaly ale auto nie maialo mocy w trakcie jazdy
dzis wszystko przegladalem wyczyscilem i nic dalej to samo gdzies wyczytalem ze podobo puter od gazu resetuje sie po odlaczeniu akumlatora i sam ma sie ustawic po ponownym podlaczeniu zrobilem to i teraz pojawil sie inny problem zatkanie wlotu powietrza juz nie pomaga auto odpala na chwile sie wkreca po czym gasnie a jak dodam gazu to momentalnie sie dlawi i juz niechce zaskoczyc wtedy przelaczam na benzyne znow zaskakuje znow na gaz i znow gasnie a na benzynie chodzi ok
aha i w ogole strasznie duzo pije nawet i 20l gazu po miescie i takie duze zuzycie mial przed tymi wszystkimi problemami

bardzo prosze o pomoc kogos kto jest w temacie nie mam bladego pojecia gdzie szukac problemu, w czym jest tu wina komputera czy reduktora czy silniczka krokowego bo moze to z nim jest problem wymontowalem go i trzpien jest nie ruchomy nie rusza sie w ogole nie wiem moze tak powinno byc a niewiem jak go sprawdzic czy dziala poprawnie moze tu jakas mala podpowiedz gdzie mu dac napiecie zeby sie zalaczyl tak na sucho a moze skubancowi zle resetuje puter??

z gory dzieki za pomoc pozdawiam
  
 
Witam
nie jestem znawca, ale mysle, ze poprostu na gazie zalewa Ci silnik, to ze odpaliles go po tylu godzinach tez by na to wskazywalo, poprostu paliwo odparowalo i znowu mozna bylo zapalic, ale mysle ze glownym fachowcem od azu jest tutaj CROMA i do niego sprobuj skierowac zapytanie, on zawsze jest chetny do udzielenia odpowiedzi, najlepiej jakbys sobie kupil,zrobil interfejs i prgramik skolowal i wtedy zobaczysz jak wyglada mieszanka u Ciebie, czy jest zbyt bogata i dlatego zalewa, moze silnik krokow z gazu sie zacial...hm to sa tylko moje przypuszczenia, a jesli masz nowa instalke to jedz na regulacje, ja mam 2 tygodnie i juz 5 razy bylem, ale mam prolemy obrotami na biegu jalowym
 
 
mo wlasnie moze Croma podpowie jak sprawdzic silnik krokowy, on ma 2 cewki ale jak podawac napiecie zeby go sprawdzic zakres jego pracy
 
 
ok dzieki ludzie!! myslalem ze to jakas blachostka ale czuje ze bez wizyty u gazowcow sie nie obejdzie
  
 
a teraz nowosc!! stwierdzilem ze przejade się do sklepu elegancko odpalilem na benzynie i jade gdy silnik dochodzil do 3-4tys obrotow zaczynal się krztusic mysle no nie jeszcze na benzynie się pierniczy wcisnolem pedal do oporu dostal czkawki cos się odetkalo i rakieta nawet do 6-7tys go wkrecalem ale nie w tym rzecz jak go tylko "odetkalo" odrazu przelaczylem na lpg i co?? wszystkie problemy zniknely samochod normalnie jedzie na gazie nie mam pojecia co się stalo zastanawiam się czy to wszystko nie bylo spowodowane sonda lambda czy ona wariatka cos nie swiruje co wy na to?? prosze o jakies opinie i rade jak ja sprawdzic czy jest z nia wszystko ok pozdro
  
 
co do spalania ja też miałem ponad 20l gazu w mieście po wymianie sondy 13-15 l silnik 2.0 8 zaworowy. Oszukiwała komputer i pokazywała że spaliny są ubogie a wskazania spalin były odwrotne wszystkie normy przekroczone.