| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PRZEMORdohc lada2107 Mysłowice | 2003-06-28 00:22:02 mam małe pytanko a mianowicie na jakim moscie (z jakiej łady)mozna teoretycznie rozwinac najwieksza predkosc. |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2003-06-28 00:32:45 Z tego co wiem to były dwa rodzaje mostów 4:3 i 4:1 te pierwsze były dawniej bodajże wkładane do 1.3 i były wolniejsze ale paliły gumy jak głupie jeszcze na 2-gim biegu przy zastosowaniu w 1.5 natomiast 4:1 to chyba najszybszy most ładaoski i szybszego fabrycznego chyba nie ma przynajmniej nie słyszałem
P.S jak ci chodzi 2.0 bo też taki mam w swojej tyle że jeszcze skrzynie 4-kę ładoską i sprzęgło już po miesiącu zajeżdziłem (docisk konkretnie się roznitował) |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-29 22:10:00 byly jeszcze szybsze, o przelozeniu 3,9 stosowane w 2107 razem z 4,1 i w czyms o nazwie 21074
tak podaje ksiazka do lady moja. |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2003-06-29 22:12:46 Mostów są 3 rodzaje 43:11 43:10 i 41:10 . Podaje z pamięci, mogę się mylić. W ładzie najleppszy wydaje mi się ten z największym przełożeniem zakładany do kombi. Dla mnie liczy się przyspieszenie, nawet kosztem Vmax... |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-29 22:19:35 moja ksiazka podaje tez trzy ale inne: 3,9 4,1 i 4,3. A mam pytanie czy mozna je jakos odroznic nie rozbierajac? |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-29 22:59:18 tez racja, osiol ze mnie |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2003-06-30 00:31:19 raczej napewno przełożenia liczy się tylko z stosunku ataku do tależa satelity i koronki nie mają tu nic wspólnego.
Czyli jakie przełożenie było by najleprze do max prędkości bo nawet z takim mostem przyśpieszenie będę miał niezłe (2.0 robi swoje |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-30 22:34:02 przelozenie mostu to przelozenie mostu, a przelozenie koronka satelita nie ma do tego nic moim zdaniem. ono decyduje o podziale momentu w czasie gdy kola kreca sie z roznymi predkosciami katowymi.
|
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2003-07-01 01:39:22 Witam... w Toscanie miałem przełozenie 3,9... tam nie było 5 tego biegu, ale silnik był 1600, rozwijała niezłe prędkosci...,
dokłądnie to co napisał Lewar, satelitka nie ma nic do przełożeń... tylko wałek atakujący i koło talerzowe.. |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-07-01 22:59:49 w powietrzu to trzeba by dac na oba kola takli sam opor to wtedy beda sie krecic tak samo i mech roznicowy nie bedzie nic motal, ale z tym jest problem w realizacji Zawsze mozna na kawalku odcinka prostego rownego asfaltu pokulac samochod ale jak zliczyc obroty walu nap to nie wiem. Np do walu przystawic jakas blaszke na zasadzie pozytywki (tak zeby gdzie bzdregolila o cos raz na obrot) i przekulac np o kilka pelnych obrotow kol i liczyc te pstrykniecia. |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2003-09-09 19:50:31 ŁOOOOO, niezle zamieszanie w tych mostach.
Ja mam tez pytanie - ktos wie w jaki sposob sprawdzic jakie przelozenie mam w swojej 2107, 1500 5 biegow oryginal? Niestety ksiazka podaje rozne przelozenia 3,9 4,1 4,3. Ponadto chcialbym zeby mi ktos wyjasnil czy sama wymiana tej nazwijmy to "puszki" przy moscie(takiej jaka widzielismy na zlocie na wegrzech w pudelku - "szpera") zalozmy z 3,9 na 4,1 zmieni przelozenie? Ponadto chcialbym uzyskac informacje przy ktorym przelozeniu bedzie najlepsze przyspieszenie, i co sie wtedy dzieje z jazda pod gorke i z maksymalna predkoscia? |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2003-09-10 17:08:54
W pięciobiegowej polonezowskiej po 1986? było tak: I 3,79 II 1,94 III 1,3 IV 1,00 V 0,8 We wcześniejszej było niemal dokładnie jak w ładowskiej. Czyli krótszy drugi bieg 2,13 i trzeci chyba 1,38 Jako ciekawostkę podam, że w znanym pewnie wam programiku symulującym zachowanie samochodu o nazwie CARTEST nie ma żadnych różnic jakie przełożenie mostu 4,3 czy 3,9... |