MotoNews.pl
4 WYSOKIE OBROTY OMEGA B (78985/0) - PT
  

WYSOKIE OBROTY OMEGA B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Widziałem coś o smarowaniu linki ale może ktoś ma na to jakiś patent: Po dojechaniu np.do świateł przy nagrzanym silniku obroty stają na 1500, jak poczekam 1-2min to spadną ale nie wiem co może być tego przyczyną.Jeżeli ktoś to przerabiał to proszę o pomoc. Z góry Dzięki
  
 
Prędzej postawiłbym na zabrudzony lub uszkodzony silniczek krokowy lub na nieszczelność w kolektorze dolotowym(dostaje lewe powietrze) niż na linkę gazu aczkolwiek jej też nie można wykluczyć. Sprawdź wszystkie w/w przyczyny i życzę powodzenia.
  
 
Prędzej postawiłbym na zabrudzony lub uszkodzony silniczek krokowy lub na nieszczelność w kolektorze dolotowym(dostaje lewe powietrze) niż na linkę gazu aczkolwiek jej też nie można wykluczyć. Sprawdź wszystkie w/w przyczyny i życzę powodzenia.
  
 
Cytat:
Po dojechaniu np.do świateł przy nagrzanym silniku obroty stają na 1500


mam identyczny problem tylko obroty sie normuja po 6-8 sec. Mi tez pisali ze to silniczek krokowy ale nie mam czasu sie za niego zabrac i jezdze tak ze 2 miechy. Nawet juz kupilem uszczelke pod silniczek krokowy. Mam nadzieje ze to bedzie to.
pozdr
  
 
witam
mam ten sam problem
wyczyscilem silniczek krokowy i sie polepszylo ale nieznacznie dalej mam obroty na 1800 i spadaja po chwili na normalne
linke gazu sprawdze ale mam tez uszkodzony przeplywomierz powietrza po wybuchuto tez by nalezalo sprawdzic
  
 
przez przeplywomierz to raczej obroty sa niestabilne wachaja sie