Głowica 12V - 24V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam e34 12V 2 litry 1990 rok i mam możliwość za darmo dostać głowicę z e34 lecz 24V. I tu pytanie czym się różnią te głowice (wiadomo oprócz ilości zaworów) i czy można by je było zamienić i czy w związku z tym będą jakieś zyski na mocy. Bo reszta silnika czyba niczym się nie różni.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
  
 
różnią się stopniem sprężania (czyli tłokami) cała instalacja silnika jest inna ,.dochodzi cz.spalania stukowego na bloku przepływomierz inny czyli +1000zł dołożyć
 
 
Cytat:
Mam e34 12V 2 litry 1990 rok i mam możliwość za darmo dostać głowicę z e34 lecz 24V. I tu pytanie czym się różnią te głowice (wiadomo oprócz ilości zaworów) i czy można by je było zamienić i czy w związku z tym będą jakieś zyski na mocy. Bo reszta silnika czyba niczym się nie różni.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

nie da sie tego zrobić ze względu na za duże różnice konstrukcyjne obu głowic
  
 
Cytat:
różnią się stopniem sprężania (czyli tłokami)


nie tylko tłok ma wpływ na stopień sprężania.


kanału wodne, olejowe są takie same, doloty i wydechy też?
  
 
i zapomniałeś napisać o napędzie rozrządu
  
 
Cytat:
i zapomniałeś napisać o napędzie rozrządu


no co ty hz? jak sie da zamienic głowicę z 12V na 24V to paska na łańcuch sie nie da?!i temat chyba do zamknięcia.
pozdrawiam