MotoNews.pl
  

[125p] FIUTON 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem Rogal
Przyszła kolej na mojego Fiutona 125p
Borewicz 78`
Wydanie troszkę bardziej na czasie, lecz bez poważniejszych zmian:



Podobno troszkę lepsze wizualnie oryginał, ale czy ja wiem??? Mi bardziej podchodzi i to jest ważne:]

No i troszkę Historii:
Zaczęło się to tak. W chorych głowach spokojnych ludzi zrodził się pomysł posiadania 125p i stało się Skryty nabył pierwszy
Po jakims czasie Jacyku wyhaczył swojego, po czym wycieczka negocjacje i kupno w Wa -Wie pick upa Rudzielca. Więc i ja wyraziłem chęć posiadania
tego pięknego wozu. Wykorzystując pupowatość Skrytego odkupiłem Borowicza od niego i tak to się zaczęło.
W moich rękach pojawił się on mój własny Fiuton :]



Choć jego wygląd pozostawiał wiele do życzenia. Niby oki, ale czegoś tu brakowało miedzy innymi prawego progu kilku cm2 blachy tu i ówdzie. Małe ubytki w podłodze i błotnikach, ale co tam. Ale czego brakowało najbardziej?? GLEBY!!



Po kilku dniach jazd i poszukiwaniu części i magików, bez których nic by się nie działo wreszcie „zacząłem” coś robić.
Na pierwszy rzut poszła blacha:



Nie było tego dużo, ale trwało wszystko całe wieki





Wymiana progu wewnętrznego zewnętrznego wzmocnienia błotnika i wypełnienie 3 dziur w podłodze powiodło się



Fiuton został przygotowany blacharsko. Życie wracało, ale wolnymi krokami.

W między czasie znalazłem dawce nowego serca. Piękny lansowóz i znowu wycieczka do Wa – wy po zwłoka Polonez 1.4 GTI 105KM wystarczyło:


trup jak trup, ale serce się nadało





Dawca i biorca trafili do innego magika i zaczęło się. Po 2 tygodniach Niuton był gotowy do drogi na lakier, co też się stało. To był trip na „sztywnym holu” klasycznego magika.
Po jakimś czasie czytaj 2 miesiące wyjechał wreszcie o własnych siłach ładny odmalowany.
Oczywiście po drodze trafił do Kalinówki gdzie zostały uzupełnione braki:



Braki na szybko zostały uzupełnione, ale tylko te najwyższej wagi ATS CLASSIC 13’ 8J i na tym Dunlop SP SPORT 2000 przód i 3000 tył ( te ładniej się naciągnęły)







I autko pojechało dalej na patrol i uzupełnienie detali.

To chyba tyle z historii. Teraz tylko jeszcze ostatnie detale do poskładania i chyba tyle. Gdzieś w garażu dorwałem żaluzje na tylna szybę mój stary to chyba tunningowiec z lat 70` wiec czarna maskownica trafiła na szybę no i halogeny też nie mogły tak bezczynnie leżeć w garażu, więc poszły na przód:]

A wszystko wyszło tak:








Później to już tylko lekki lans: jakiś Sopot, małe wesele, i takie tam







Dalej tylko do ogarnięcia środek, mimo że jest całkiem ładny to trzeba trochę nad nim popracować no i jakieś audio. Po ogarnięciu tej kwestii myślę, że trza by to pokazać i lekko o tym opowiedzieć.

Jak wam leży ten temat?? Za opinie pozytywne lub inne dzięki.

Dla mnie jest oki.
Dominik (Rogal)






  
 
fiat jak fiat, jeszcze na ats-ach;P nuuda

ale ta zaluzja na tylna szybe bomba, nie wiedzialem ze takie robili do kredensa.
  
 
przyzwoity. mnie sie akurat nie do konca podoba ten silnik, ale auto z gustem, troche ekstrawaganckie, ale w dobrej tonacji.nie udziwniaj go innymi duperelami, te felgi sa tak rzucające się w oczy ze wystarcza za wszystko
  
 
macie tam zagłębie fajnych Fiatów w tym Lubline

żaluzja jest zajebista kiedyś na taką chorowałem , nie do zdobycia ,orginalnie widziałem taką na ładzie jakiejś exportowej...

fura na 5 +
  
 
kolejny ciekawy kizior. A powiedz mnie Pan, ten pikap to może do Simpsona należy? Pokażcie go troszku
  
 
bardzo ładny
Żaluzja jest zajebista


[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-09-19 10:38:44 ]
  
 
niesprzedaje sie ?

  
 
pożyczysz żaluzję na dwa tygodnie???? zrobimy kopyto i natłuczeny kilka takich ładnych

fajnie, że sie postanowiliście pojawić na tym forum... very nice
  
 
żaluzja fajna, pozatym fiat jak fiat, w dodatku uje*any niemiłosiernie konserwacją, razem ze spinkami do progów z jednej strony.
  
 
Fiacik fajny, patrząc na wasze fury chciałoby się zglebić tak swojego, ale niestety to nie na nasze ulice. Do pełni szczęścia brak mu tylko kompletu listew, no i faktycznie lepiej by mu było gdyby nie było tyle tej konserwy .
  
 
mnie sie fiacior bardzo podoba a co z ta gleba jest zrobione co tam zapakowales ?? pozdro a ta zaluzja to juz pelen lans
  
 
Co ja bede pisał, fiat kozacki a żaluzja wymiata

Czeczun ten pick-up to faktcznie jest simpsona, jest temat o nim na cultstylu tyle ze nie ma fotek po blacharce jak cos porobimy to pewnie wrzuci. Pozdro

kylo125 da rade sie przywyczic do takiego zawiasu

[ wiadomość edytowana przez: sixkiller dnia 2008-09-19 15:26:58 ]
  
 
Może i się da, pewnie wystarczy że zatrzymasz się co parę metrów i zaplanujesz przejazd A na poważnie to u mnie wystarczyło że założyłem ats,y i już płyta pod silnik dostała nowe szlify
  
 
fajnu fiacik
  
 
kolejny kozak z LBN ale na alledrogo go widziałem znudził się???
  
 
badanie rynku.
  
 
A jak sie odpycha taki fiacik z roverem?
Masz może jakieś filmiki ?
  
 
jeżeli rower aluminiowy i w bagażniku a nie na dachu to większych oporów powietrza nie ma i jedzie
  
 
Jak jest z przekładką tego rovera? Silnik pasuje na skrzynie fiatowską czy ją też trzeba przekładać? Co z mostem, wałem itp?
  
 
Skrzynia ma te same przełożenia, jednak różni się wałkiem sprzęgłowym i dzwonem.
Most ma inne przełożenie, dokłądnie jakie to nie wiem. Wał napędowy taki sam.
Potrzebna jest belka zawieszenia stabilizator i chyba środkowy drążek kierowniczy. Elementy ukł. wydechowego też, tzn rura, która idzie z kolektora do środkowej rury.