MK7 1,6 16v +LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Zastanawiam sie nad wlozeniem LPG do swojego essiego. Jest to MK7 rocznik 97/98 1,6 16v. Z tego co czytalem sa tam pewne problemy ze wzgledu na aluminiowa glowice ale nie wiem czy to prawda czy tylko ploty...Czy ktos kto porusza sie autkiem z takim silniczkiem i z instalacja LPG moglby sie wypowiedziec na ten temat ?? Z gory wielkie dzieki
Pozdro...
  
 
Cytat:
2005-01-05 19:57:59, Chali pisze:
Witam. Zastanawiam sie nad wlozeniem LPG do swojego essiego. Jest to MK7 rocznik 97/98 1,6 16v. Z tego co czytalem sa tam pewne problemy ze wzgledu na aluminiowa glowice ale nie wiem czy to prawda czy tylko ploty...Czy ktos kto porusza sie autkiem z takim silniczkiem i z instalacja LPG moglby sie wypowiedziec na ten temat ?? Z gory wielkie dzieki Pozdro...



przy aluminiowym kolektorze to nie problem zwykła instalka II gen wystarczy
twój rocznik essiego pewnie już ma plastik, czyli , albo ryzykujesz i zakładasz II gen. i regularnie zmieniasz świece i przewody i filtry, albo wydajesz 4 000 zł na SGI i po problemie
  
 
JA mam od około lipca 2004 istalacje Zavoli z sekwencyjnym wtryskiem gazu w stanie lotnym i chwale sobie inwestycje (3500 zł). Spalanie na poziomie 8l/100 km. Brak problemów eksploatacyjnych (przejechałem na niej 25000 km)
  
 
Cytat:
2005-01-05 20:05:06, mss pisze:
przy aluminiowym kolektorze to nie problem zwykła instalka II gen wystarczy twój rocznik essiego pewnie już ma plastik, czyli , albo ryzykujesz i zakładasz II gen. i regularnie zmieniasz świece i przewody i filtry, albo wydajesz 4 000 zł na SGI i po problemie


U mnie juz jest plastikowym nie wystarczy tzw zabezpieczenie ktore "upuszcza" nadmierna ilosc ??
  
 
mam essinę z takim silniczkiem jak ty.
sobie założyłem instalkę sgi alisei (lub lovato zależy jak kto co nazywa, sam do końca nie wiem czy jedna czy druga nazwa).
przejechałem na niej około 30kkm i narazie wszystko ok. pali 9-10l/100km. koszt 4100
ogólnie jak mało kulasz km to takiej instalki nie opłaca ci się zabardzo. no chyba że zamierzasz nim jeździć pare latek, u mnie instalka II generacji nie wchodziła w rachubę bo rocznie kulam jakieś 40kkm.
a poza tym jak robić to porządnie (tylko nie daj się na mówić na zmianę kolektora z plastyku na metalowy bo z tego co słyszałem to są później problemy z regulacją i spalaniem)
  
 
a co do "tzw zabezpieczenie ktore "upuszcza" nadmierna ilosc " to kumpel ma taki zaworek upustowy (tyle że w lanosie) i już mu rozsadziło obudowę filtra powietrza i rurę(które są właśnie z plastyku)
na moje to jest ryzykowny pomysł, można przypadkiem wyżycić kaskę w błotko
  
 
Ja mam Zeteca z plastykowym kolektorem i wszystko ok. Instalka II generacji BRC. Kupiłem go z założoną instalacją. Na kolektorze ma tzw. gwizdki, które mają zabezbieczyć przed ewentualnym wystrzałem. Instalacja chodzi pięknie. Zero problemów. W trasie spalił mi ostatnio 7,8 l gazu na 100 km. W mieście jakieś 12. Pozdrawiam.
  
 
u mnie plastik, II gen, porządny gazownik, założone gwizdki w ODPOWIEDNICH miejscach kolektora + jeden grzybek. Na starych przewodach czasami strzeliło (POPRAWNIE założone zabezpieczenia zadziałąły prawidłowo), po wymianie jeźdźi się bez problemu. I tak już 70tys. km - raz zmieniany filtr gazu - całe 10PLN, regulare katalogowe zmiany świec, oleju i filtrów i nie narzekam.
  
 
Kiełek gdzie serwisujesz instalację na Tarchominku????
Bo mi śc9iemniają w zakładzie w którym zakładałem instalacje więc myślę o ewentualnej zmianie.
  
 
Ja mam tak zaje!@#$%^& instalekę, że nie muszę jej serwisować A tak na poważnie, to do tej pory nie musiałem, więc nie wiem - od poczatku założenia dwa razy byłem na regulacji i raz wymieniłem raz filtr.
  
 
Kielek to podaj namiary tego miejsca gdzie zakladales i moze tel jak masz. Moze bym sie z nimi skontaktowal bo dziennie robie jakies 100-150km to przydal by sie gazik
Pozdro...