Nowoczesne radio do klasyka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, i przybayam z problemem, stwierdziłem ze potrzebuje pozadme radio włozyc do mojego DF, wszystko by było w pozadku, gdyby nie fakt iż radio na kasety jest za długie nie mówiac juz o CD do wykozystania mam jedynie 15cm MAX. wiec potrzebuje samo radio cyfrowe bez CD itp. jesli znacie nazwe takiego radia ,alb wiecie gdzie mozna w necie takie kupic zudźcie linkiem z góry dzieki pozdrówka

PS. na forum car audio nikt nie podioł tematu , widocznie sie nikt nie zna a tu sa znawcy wszelkich problemów w fiatach i do was własnie sie zwracam
  
 
Cytat:
2005-01-09 17:22:05, Sir_Mirras pisze:
witam, i przybayam z problemem, stwierdziłem ze potrzebuje pozadme radio włozyc do mojego DF, wszystko by było w pozadku, gdyby nie fakt iż radio na kasety jest za długie nie mówiac juz o CD do wykozystania mam jedynie 15cm MAX. wiec potrzebuje samo radio cyfrowe bez CD itp. jesli znacie nazwe takiego radia ,alb wiecie gdzie mozna w necie takie kupic zudźcie linkiem z góry dzieki pozdrówka PS. na forum car audio nikt nie podioł tematu , widocznie sie nikt nie zna a tu sa znawcy wszelkich problemów w fiatach i do was własnie sie zwracam



15 cm???????

to tyle co przecietny czlonek

heh....

z tego na ile sie orientuje w CA to nie ma na rybku obecnie takiego sprzetu,ktory bylby tak krotki......chyba ze za chora kase.........

Eniuej pozostaje Ci zostawienie Safari w mijscu na radio i montaz dobrego sprzetu w innym miejscu np w schowku????

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
Jest też inny patent do wykonania, tylko musisz trafić odpowiednie radio. Generalnie chodzi o to, żeby mialo panel połączony z resztą złączem o możliwie najmniejsze liczbie złączy (mało maślane ). No i drugi warunek to nie powinno być nowe, sugeruje coś po gwarancji bo i tak ją stracisz . Sposób jest prosty i stanowi za razem całkiem niezłe zabezpieczenie antykradzieżowe .
Więc tak: z (za przeproszeniem) "dupy" radia wymontowujesz przednią ściankę, w której osadza się panel, wymontowany element osadzasz w miejscu gdzie powinno być radio i łączysz przewodem wielożyłowym (chyba nie musze tłumaczyć o co biega? ) z "radiem właściwym" (żeby nie powiedzieć "dupą") tak by nic nie pozamieniać ofcoz. Możesz je zabudować np. w schowku lub pod nim, na tej półce nad nogami pasażera, jak najbardziej z tyłu (wzgledem auta to z przodu, w każdym razie blizej silnika) bo używane będzie w zasadzie tylko do zmiany płyty/kasety. Najlepiej jakby miało obsługę mp3, wtedy rzadziej zmienia się płyte. Oczywiście musisz je odpowiednio zabudować tak by było nie do zauważenia gdy ktoś zajrzy wgłąb tej półki (jak zostanie tylko otwór na kasete czy tym bardziej CD to nikt się raczej nie połapie), a przewód łaczący wyposażyć w kostkę łątwą do rozłączenia, żeby po wyrwaniu "parkingu" (tego gdzie panel parkujesz) przez ewentualnego złodzieja został mu on w ręką z fragmentem przewodu zakończonego wtyczką. Połączenie to powinno być zamocowane na tyle głeboko, żeby po rozłączeniu w w/w przypadku złodziej nie widział drugiej części od której po przewodach mógłby dojść do reszty radia. Jak będziesz miał szczęście to wkurzony tylko ciśnie gdzieś tym parkingiem i po podłączeniu masz znowu radio tak jak było. Taka wersja daje też dodatkową możliwość - parking jest na tyle chudy, że spokojnie możesz zamontować go głębiej i tak spreparować mocowanie klapki by po wyjęciu panela zasłoniła otwór wskazując na brak radia na pokładzie. Podanym sposobem możesz też potraktować starsze radio, w którym cały panel jest na stałe - na pewno nie będzie od grubszy niż 15cm, ewentualnie może być trochę wiecej roboty jeśli przyciski sterują mechanicznie elementami zamontoawnymi na płycie radia... Jedyny warunek w przypadku kaseciaka to taki, że koniecznie musi mieć "miękką mechanike" - logiczne.
Nie wiem tylko czy jakimś modelom nie będzie przeszkadzała zmiana parametrów elektrycznych połączenia panelu z parkingiem (zmiana rezystancji przez wtawienie przewodów itp.) bo nie bardzo wiem na jakiej zasadzie kilkunasto- a czasem kilkudziesięcioprzyciskowy panel komunikuje się z radiem poprzez kilkupinowe złacze. Jeśli wykorzystywana jest zmienne natężenie prądu to troche lipa. Ale w tej kwestii to już by się musiał wypowiedzieć jakiś elektronik czy inny spec od Car-Audio. Jak na razie zrobiłem tak dwa radia (w tym jedno z panelem) i jakoś to działa, jedynie wyświetlacz jaja robił ale nie wiem jak to się skończyło bo auto zostało sprzedane... .
  
 
Sa robione repliki z mp3 itd.....wyglada jak stare a jest w pelni wypasione..ale zaczynaja sie od 600 euro.
  
 
Poka poka - masz jakiś namiar/sznura do www czy kieś dane identyfikacyjne pod którymi możnaby szukać??
  
 
Cytat:
2005-01-09 19:14:51, Race_D pisze:
Poka poka - masz jakiś namiar/sznura do www czy kieś dane identyfikacyjne pod którymi możnaby szukać??



niestety nie mam ...ale rozmawialem z bylym wlascicielem mojego taunusa i mowil ze w niemczech na zlotach zabytkow mozna wlasnie mozna kupic repliki od 600 euro. Nazyw nie znal..oglaszali sie jako Klassic ....wiec warto poszukac pod tym haslem dodajac np radio.
  
 
http://www.get2buynow.com/cars/chevroletnova.html znalazlem cos takiego ( zwroc uwage na radia )
  
 
Race to jest genialny pomysł mam radio z panalem, a do tego na MP3bede tak kombinować jak piszesz, tylko do szczescia brakuje mi tylko tej klapki z klasyków w miejsce radia, mozna by było tym ten parking zamaskowywac na czas postoju


[ wiadomość edytowana przez: Sir_Mirras dnia 2005-01-10 01:04:01 ]