Nie wchodzi w obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam silnik 1.8 który nie wkręca się w obroty tylko dostaje czkawki ale póżniej idzie dobrze
  
 
cześć skorzystam i dołącze sie do tematu.

Objawy są tak jak w temacie - przy gwałtownym zwiększeniu obrotów dusi się i przerywa, szarpie a nawet gaśnie, czyli przy ruszaniu pod górkę lub włączaniu sie do ruchu czy wyprzedzaniu.
co ciekawe dzieje się to tylko od 1000 do 3000 obr/min dalej już ciągnie jak należy.

Zaczeło sie to ze dwa dni temu i nie daje się jeździć.
Gaz założyłem niedawno i przejechałem jakieś 500 km.
znalazłem we wcześniejszych tematach coś takiego
Cytat:
duszenie silnika to raczej było krztuszenie i przerywana praca. W każdym silniku z wtryskiem taki objaw jest efektem zbyt długiego czasu wtrysku, który komputer z jakiś powodów ustawił.

więc czy to jest powód?
Podpowiędzcie coś to jak pojadę na regulację/reklamację nie dam się wykołować

ford escort 1.8 16v - 1995r
D.T. Gas System - która generacja to nie wiem na pewno nie sekwencja (laik ze mnie) na gaz sam się przełącza przy 2k obrotów, cos na częściach Lovatto.

Dodam tylko że problem ten występuje na gazie a na benzynie sprawuje sie bez zarzutu

[ wiadomość edytowana przez: 19 dnia 2005-09-08 10:24:05 ]
  
 
Mi mulił i nie wiedziałem coj est grane szukałem tu i tam aż w końcu pompa paliwa padła - po wymianie autko śmiga aż miło. Dodam tylko że nie zakładałem oryginalnej tylko mechanik stwierdził że bez problemu pasuje od poloneza z silnikiem rovera. Dział bez zarzutu.
  
 
Wciskasz ostro gaz a silnik zdycha? Może być walnięty TPS na przykład.
  
 
Najlepiej jedz i podłącz sie do kompa! ja ostatnio miałem taki problem ze jak sie zagrzał to jezdził strasznie tepo tak do 4000 obr. Wymieniałem, szukalem, mierzylem wszystkie czujniki i co? Okazało sie ze jak zmienilem sonde lambda i wszystko wróciło do normy! Mialem jeszcze wiele innych objawów ale jak ja wymienilem to wszystko ok. A te objawy nie byly typowe jak na uszkodzona sonde a jednak!
  
 
zacząłem nowy post - ale prosze o skasowanie...a ja podłączę się tutaj:
Mój nie dławi się tylko wkręca się tragicznie wolno - 1,3 CFI
  
 
a porownales do innego 1,3 cfi bo generalnie ten silnik jest slaby tez taki mam
posprawdzales filtry ? moze cos go przytyka


ja w moim odpiolem odme , wywalilem podgrzewaczz ta trąbą , zamiast tego mam rure doprpwadzajaca powietrze i zalalem lepszy olej

niby moja dupohamownia odzcuwa jakas roznice
(jak wróce na zimie do starej konfiguracji to sie okarze jak jest naprawde )
ostatnio na trasie mi wzroslo spalanie, ale wydaje mi sie ze tiry na 4 biegu tez sie lepiej wyprzedzało

[ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-09-07 08:54:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: gumon dnia 2005-09-07 08:55:51 ]