MotoNews.pl
12Kupie fajnego esperka... (154665/26) - PT

Kupie fajnego esperka...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Jak w temacie szukam fajnego zadbanego esperka ktoremu obca bedzie rdza i ktory bedzie z klima i gazem.Przebieg moglby miec nie wiekszy niz 200 tys,moze z roku 97 lub w zwyz i w bardzo sensownej cenie.Mam nadzieje to to ostatnie was nie rozsmieszy
Chyba z silnikiem 1.8 lub 2.0 sam nie wiem do tej pory smigalem mazda 626 wiec jezeli chodzi o esperka jestem nowicjuszem.
Jakis czas temu byl tu taki za 6500 o ile dobrze pamietam ale nie mialem wtedy jeszcze kaski
Pozdrawiam.

Cytat:
2006-08-02 14:01:16, buzerek pisze:
Witam wszystkich Jak w temacie szukam fajnego zadbanego esperka ktoremu obca bedzie rdza

Obawiam się, że to będzie najtrudniejszy postulat do spełnienia.

Moj jest na sprzedaz, ale ma rdze i nie ma klimy...

No dobra zejde z iloscia tej rdzy do wielkosci naparstka

Cytat:
2006-08-02 19:38:59, buzerek pisze:
No dobra zejde z iloscia tej rdzy do wielkosci naparstka

To radzę kupić naparstek - rdzy na nim nie uświadczysz, w przeciwieństwie do Espero
Ale serio - nawet najmłodsze tego typu auto (rok produkcji 1999 !!!) ma już obecnie 7 lat i trudno, żeby go coś nie "gryzło" !
Niemniej jednak życzę powodzenia w nabyciu tego cuda - sam niestety nie spełniam wymagań tego ogłoszenia

moge potwierdzic ja mam grudzien 99 i rdza jest u dole na drzwiach(male ilosci)

Oj bierzecie to zbyt doslownie,po prostu mam na mysli bardzo zadbanego esperka jezeli chodzi o blache czyli garazowanego i o ktorego ktos dbal czasem kladac mu wosk Wiadomo ze gdzies tam ruda sie pojawi,zwlaszcza ze blache maja bez ocynku.To co podejdziecie juz serio do tego postu?

Cytat:
2006-08-02 20:47:19, buzerek pisze:
...zwlaszcza ze blache maja bez ocynku.

Bzdura.

-----------------
czasem tu zaglądam

Cytat:
2006-08-02 22:48:06, Adam4302 pisze:
Bzdura.

Buzerek

Jak bzdura ogolnie wiadomo ze Tico,Nexia i Espero nie mialy ocynku i pytalem nawet w ASO