Obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Problem jest taki ze jak samochod sie nagrzeje to jak wlaczy sie wentylator chlodnicy to silnik przygasa i jak jeszcze do tego dojdzie chamowanie albo skret w lewo to juz masakra (opelek omega II generacja gazu komputerek bingo s-4)
  
 
Przenies wlot powietrza tak aby nie dmuchal w niego wiatrak chlodnicy i zeby nie dmuchal w niego (wlot) ped powietrza podczas jazdy. Powinno pomoc
  
 
Najlepiej wlot przedłużyc przy pomocy jakiegoś aluflexa np. pod zderzak.
  
 
Owszem Wilku, podobno dobrze to robi spalaniu (zimne powietrze-lepsze napełnienie , większa moc, niższe spalanie-podobno) ale z tego co się orientowałem to każda zmiana czy to średnicy dolotu, czy to kierunku i temperatury zasysanego powietrza powinna się kończyć wizytą regulacyjną u gazownika, ponieważ komputerek gazowy może nie być przygotowany na zmianę parametrów i może zareagować odwrotnie Prawdę mówię ? Jeżeli nie to proszę mnie skorygować(nawt chciałbym)
  
 
Właśnie po to jest podłączana sonda lambda do komputerka. Opisane wyżej zmiany w dolocie nikle (albo wcale) nie wpływają na skład mieszanki i kompterek przy pomocy lambdy ewentualnie sam skoryguje nastawy.
  
 
Witam
gaz mam od wczoraj, więc dopiero zaczynam się uczyć, natomiast zawodowo zajmuję się klimatyzacją i wentylacją i wiem że dołożenie kawałka powyginanego aluflexa znacząco zmienia opory przepływu powietrza (oczywiście rosną)
pozdrawiam
  
 
jest jeszcze jedna przyczyna zaczyna szwankowac membrama .mam to samo .raz mu jest dobrze a raz zle.bylem u nastawu iwszystko niby jest ok na przyrzadach. ale jak pojezdzisz to juz nie.no i nieraz wlancza sie lampka na wys obrotach