Diagnostyka boscha

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jako ze szukalem w wyszukiwarce i nic nie znalazlem mam pytanie czy da sie zdiagnozowac boscha przez interface i kompa z odpowiednim programem
  
 
Da sie ale komp podobno nie moze byc za szybki(musi byc starszej generacj), bo inaczej nie odczyta błedów i prawidłowych danch z kopmutera samochodowego.Jak byłem u diagnosty to miał program i interfejs ale miał za szybkiego kompa i nie czytał danch z koputera samochodowego, dopiero jak podłączyli go pod wolnieszy to było wszystko oki.Widze ze ty masz poldka na mono ale chyba tam jest ten sam kop co na multi bo ja mam multi akurat.
  
 
mysle ze jakiegos wolniejszego by sie znalazlo, jak wolny? bo moze moj by podszedl , program udalo mi sie znalesc gorzej z interfacem , mam jakis schemat ale watpie zebym go sam wykonal
  
 
no nie wiem czy taki wolny, bo kolega z fso ak mial podlaczony laptop do kompa gli i mu ladnie pokazywal, a laptopik wygladal na nowy...
  
 
no nie wiem, ale to nie problem jakiegos starego kompa obczaic, gorzej z tym interfacem, jak zobaczylem schemat to ocipia***, bo kiepski ze mnie elektronik, ale lutownica jest wiec kto wie
  
 
Jak możesz to zarzuć schemacik na mamuth-88@o2.pl. Może coś skumam wkońcu szkoła elektroniczna coś mi dała
  
 
Kolego Jamal glupoty opowiadasz.MonoWtrysk Boscha to cos innego niz Multi Wtrysk Delphi.Do Delphi podlaczysz Abimexa jak juz.Boscha mimo wszystko nie jest tak latwo zdiagnozowac i nie kazdy warsztat ma odpowiednie warunki do tego.A tekst o szybkosci kompa polecam wkleic na forum Auto Swiata tam takie rzeczy łykają
  
 
Możecie mi podrzucic schemat na realdoom@wp.pl moze chociaz sprobuje go przeanalizowac jako ze jestem elektronik z wyksztalcenia ale takze interesuje sie elektronika jako zainteresowanie
  
 
ciekawostka kumpel ma opla calibre wtyka jakiś opornik w kostke i co sie dzieje w desce zaczyna mu mrygać kontrolka silnika w odstępach mrygneła 1 raz a potem 3 razy oznacza to błąd nr. 13 według listy błędów którą dostał ze strony clubu calibry od kolesia było to nadmiar powietrza w dolocie powód wymienił kolektor i filtr.auto straciło moc na gazie pojechał do gazowników podłączyli mu auto pod kompa i co sie okazało ???program stwierdził ten sam błąd nr. 13!!! fajnie co
  
 
no wlasnie tak jak pisze G.T. trudno bosha zdiagnozowac a interface do abimexa i multeca mozna spokojnie na allegro znalesc a do tego nie
  
 
dla zainteresowanych schemat wyslany
  
 
Kolego GT wiem co muwie bo miałem robiona diagnostyke u siebie w poldku 3 tygodnie temu i znikąd tego nie wziołem o komputerach.Na multi i mono wtrysku to ja sie nieznam.Byłem w serwisie i na szybszym kompie poprostu nie czytał wszystkich danch z komputera samochodowego a muwiąc o wolnieszych miałem na mysli normalne a nie takie z epoki kamienia łupanego he he he.A jeszcze jedno, ja diagnostyke u siebie robiłem w serwisie a ten serwis cieszy sie bardzo dobrą opinią.
  
 
Z tego co wynika z tych schematów to idzie to zrobić, ale ktoś musi mieś troche więcej niż średnie pojęcie o elektronice. Poszukam tu i tam, popytam może coś by z tego dało się zrobić . Potem zejde do samochodu starszego i się zobaczy (może mape paliwa sie zmieni )
  
 
Ya sie w wolnej chwili wezme z ciekawosci za to, to jest prosty schemat/uklad ale troche nieczytelny ale dam rade, tylko po co mi to skoro ja mam analog . ale zobacze co da sie zrobic
  
 
Jamal z tego co widze w profilu to ty masz GSI czyli Delphi a nie BOSCH i nadal twierdze ,ze mowisz glupoty bo te wtryski sie roznia.A co do Odczytania kodow bledu w Calibrze to oczywiscie,ze tak mozna,zreszta tak samo w Abimexie i GSI bo to wsztsko sa wtrsyki oprogramowane przez DELPHI
  
 
Cytat:
2005-02-17 12:42:29, GT pisze:
Jamal z tego co widze w profilu to ty masz GSI czyli Delphi a nie BOSCH i nadal twierdze ,ze mowisz glupoty bo te wtryski sie roznia.A co do Odczytania kodow bledu w Calibrze to oczywiscie,ze tak mozna,zreszta tak samo w Abimexie i GSI bo to wsztsko sa wtrsyki oprogramowane przez DELPHI


Zgadzam sie z GT.
jak facet mi diagnozowal wolne obroty to sie pytal czy Bosch czy opel.
nie zajarzylem na poczatku.
potem sie okazalo ze ople maja te sama wtyczke i kompa co Abimex i bez problemu zdiagnozowal.
a Boscha - nie ruszam: taka byla odpowiedz