MotoNews.pl
  

Problemy ze krzynią automatyczną:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posłóchajcie zwracam sie do was z wielką proźbą gdyż mam BMW 325i Coupe i wymieniłem miesiąc temu olej w skrzyni automatycznej na Mobil ATF, Sugerując sie podpowiedziami innych ... Niewiem co jest ale na początku było wszystko ok z rana przekładnia biegów normalnie chodziła lecz teraz mam problemy z przesunięciem dzwigni biegów na P - parking, jak i nie mam biegu wstecznego... Przeskakuje mi , straszny opór przesunięcia dzwigni aż sie boje żeby na chama czegoś nie popsuć... choć sie zastanawiam czy już czegoś strasznego sie nie stało...sam neiwiem co sie dzieje... aha jeszce jedno podczas wymiany oleju, nie stać mnie było na filtr do skrzyni i przedmuchałem stary i włożyłem go... czy to może mieć aż takie znaczenie w automacie??? Tak wiec o to moje pytania...
Jaki olej Lać by było ok...??
Czy wymienić filtr??? BO mysle ze chyba było by najlepiej ale stary zle nie wyglądał:/
I co zrobić z tym wstecznym bo nie moge nigdzie parkować??
Prosze was poradźcie coś jak najszybciej...
Z góry dziekuję...
  
 
Hmm a dobry masz poziom oleju? Jeżeli coś się zepsuło to ja myśle ze to nie jest wina jakości oleju czy tego ze przedmuchaleś filtr! Myśle ze już niestety coś sie zepsuło, ale pewien nie jestem!
  
 
poziom oleju napewno jest ok bo zadnego wycieku nie ma...
Dziwna sprawa ale teraz to nawet ne mogę go zapalić akumulator jest ok ale nawet nie kręci rozrusznik...
  
 
Może się zawiesil na R a jak automat jest na biedy R,D,(4),3,2,1 to nie odpali - nawet rozrusznik nie zakręci!
  
 
Hm.... a może wiesz jak tą skrzynie odwiesić skoro mówisz że to może być to...., czy jest to możliwe... bo ja sam już nie wiem co się stało... Pozdrawiam i proszę o pomoc
  
 
Cytat:
2005-01-16 18:19:40, Martin22 pisze:
poziom oleju napewno jest ok bo zadnego wycieku nie ma...



A skąd ta pewność? Poziom oleju należy sprawdzić przede wszystkim. Tylko sprawdzanie poziomu oleju w automacie musi odbywać się przy określonej temperaturze oleju. Jaki masz typ skrzyni?
  
 
Hmm wczoraj gadałem z kumplem na ten temat, on zajmuje się skrzyniami biegów ale raczej manualkami, ale powiedział hmm własnie nie pamiętam co, do naprawy lub wymiany jest jedna część, ale nie pamiętam jaka. Tak czy siak musisz jechać do speca i wyciągnąć tą skrzynie, bo inaczej nic nie zrobisz.
  
 
Aldik, przeczytaj na spokojnie to co napisałeś, i na drugi raz zastanów się, zanim napiszesz taki bełkot
  
 
Heheh sorry ! No ale kurcze nie pamiętam co trzeba naprawić, no ale pewne jest iż trzeba wyjąć skrzynie !
  
 
WItajcie rozwiązałem problem ze skrzynią...
Niewiem czy jest sens wyciągać całąskrzynie bo był u mnie mechanik i tylko wsiadł za kierownice i dotknął dzwigni biegów i nie uwieżycie co powiedział... nawet mi to do główki nie wpadło Pękła linka od dźwigni biegów - powody - brak możliwości przesuniecia dzwigni na P gdyż linka jak sie przeciera blokuje tę możliwość po drógie dlatego nie było biegu wstecznego... gdyż linka nie naciagała czy jakoś tak do końca jakiegoś systemu na wsteczny biek...
Następna sprawa nie mogłem odpalic auta ( tak jak kolega wcześniej mi podpowiedział) nie da się odpalić samochodu na innym biegu niż postój przynajmniej jest tak w BMW.....
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc.... i wszelakie rady...
Pozdrowienia http://www.bmwauto.net/325i_coupe_e-36.php3
  
 
Heheh no to chyba o to właśnie chodziło mojemu kumplowi Hehe jednak jakby nie patrzeć to najważniejsze że jest to małe piwo i nie pochłonie Cie finansowo!
  
 
Cytat:
2005-01-18 17:33:31, Martin22 pisze:
Następna sprawa nie mogłem odpalic auta ( tak jak kolega wcześniej mi podpowiedział) nie da się odpalić samochodu na innym biegu niż postój przynajmniej jest tak w BMW.....



... można na neutralu (N)