LPG do MK5 (LU)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Czy ktos mi poleci dobrego i w miare taniego gazownika w Poznaniu? I wogole poleci jaki gazik zalozyc i jakiego spalania moge sie spodziewac od mojego essiego (1.6 gaznik)
bo kurde jestem zielony w tej kwesti a nie chce wywalic sianka bezsensu.

dzieki i pozdrawiam
Qba MkV

nie wiem jak w poznaniu - ale w mojej okolicy do gaznika to koszt 1000pln z butla w kolo (tak mniejwiecej)

A czy jest sens zakladac butle w kolo bo to podobno mala pojemnosc? I zastanawiam sie jakie moze byc spalanie przy gazniku czy nie bedzie jakies gigantyczne???

Cytat:
2005-01-13 22:31:12, Qbanek pisze:
A czy jest sens zakladac butle w kolo bo to podobno mala pojemnosc? I zastanawiam sie jakie moze byc spalanie przy gazniku czy nie bedzie jakies gigantyczne???

Ja mam w butle w kole i sie jestem zadowolony bo w razie potrzeby mam do dyspozycji cały bagażnik a zapas moge dac gdzie chce. a jak bedziesz miał gdzie indziej zbiornik no to ci juz bedzie zawsze zawadzał bo go nie mozna przestawic na zyczenie.
pojemnosc mojego to 33.2 l to wystarcza mi w trasie na 330-380 km po miescie ok 260-290 km wiec mi wystarczy co do spalania to niewiem bo ja na pelnym wtrysku ale mysle ze na gazniku tez bedzie niezle.

JA W SWOJEJ MASZYNIE MA ZAŁOŻONĄ INSTALKE FIRMY BRC OGÓLNIE CHODZI SPRAWNIE (OD DWOCH DNI MAM MAŁY KŁOPOCIK ALE JUZ JESTEM UMÓWINY NA DIAGNOSTYKĘ) JAKBYŚ NIE ZNALAZŁ GAZOWNIKA W POZNANIU TO POLECAM ASOS BOSCH W LESZNIE,A CO DO BUTLI TO TYLKO W KOŁO ZAPASOWE O KORZYŚCIACH WSPOMNIAŁ KOLEGA PONIŻEJ

Witam,

ja też mam instalację BRC i generalnie jestem bardzo zadowolony. Oczywiście siedzi w kole (i to jest niezaprzeczalny plus, bo nie zawadza i w bagazniku oprocz zapasowego koła jest sporo miejsca), pojemnosc ok. 26 l (w miescie teraz przejezdzam 250-290km - kombi, MK7).