Czy warto?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Postanowiłem się zapisać do Waszego forum, ponieważ chciałbym uzyskać Waszą pomoc w sprawie zakupu escotra. Trafia mi się 1,8 TD kombi pochodzenia krajowego (chyba 70 KM) z przebiegiem 71kkm, wyposażony w 2x air, abs. Samochodem tym jeździ mój ojciec od nowości, ale jak na dziadka przystało rozwija prędkość max 80 km/h, a czasami schodzi do 50 na 5 biegu. Do tego samochód ma poobijane zderzaki, pękniętą przednią szybę, trochę rys na błotnikach. Teraz moje pytanie - ile można dać za taką furę oraz na co zwracać uwagę - tzn jakie elementy przy takim przebiegu miały prawo kwalifikować się do wymiany, co będzie trzeba wymienić do 100kkm.
Czekam na wszystkie odpowiedzi, nawet te złośliwe. Postaram się z nich też wyciągnąć pewne wnioski.

pozdrawiam
Marek
  
 
Cytat:
2005-01-12 13:00:17, marekq pisze:
Witam wszystkich Postanowiłem się zapisać do Waszego forum, ponieważ chciałbym uzyskać Waszą pomoc w sprawie zakupu escotra. Trafia mi się 1,8 TD kombi pochodzenia krajowego (chyba 70 KM) z przebiegiem 71kkm, wyposażony w 2x air, abs. Samochodem tym jeździ mój ojciec od nowości, ale jak na dziadka przystało rozwija prędkość max 80 km/h, a czasami schodzi do 50 na 5 biegu. Do tego samochód ma poobijane zderzaki, pękniętą przednią szybę, trochę rys na błotnikach. Teraz moje pytanie - ile można dać za taką furę oraz na co zwracać uwagę - tzn jakie elementy przy takim przebiegu miały prawo kwalifikować się do wymiany, co będzie trzeba wymienić do 100kkm. Czekam na wszystkie odpowiedzi, nawet te złośliwe. Postaram się z nich też wyciągnąć pewne wnioski. pozdrawiam Marek



skoro 1,8TD to 90KM!! chyba że to 1,8 zwykły diesel to ma mniej
71kkm to nie duży przebieg!!
Zresztą jak to diesel można jeździć wolno na wysokich biegach

w escortach siada przednie zawieszenie i przełącznik zespolony!!
  
 
rocznik
  
 
1998 połowa roku - bolero 1
  
 
Cytat:
2005-01-12 13:04:38, mss pisze:
skoro 1,8TD to 90KM!! chyba że to 1,8 zwykły diesel to ma mniej 71kkm to nie duży przebieg!! Zresztą jak to diesel można jeździć wolno na wysokich biegach w escortach siada przednie zawieszenie i przełącznik zespolony!!



mss 1.8TD w wersji bez intercoolera miał właśnie 70KM a zwykły diesel bez turba miał 60KM
  
 
też mi się tak wydawało, ale to JA jestem laikiem
  
 
do wymiany pasek rozrządu, być może tarcze hamulcowe
  
 
Co jest? nic nie wiecie o Escortach????
  
 
Widzisz, tworzymy klub, ale nic o Essinkach nie wiemy niestety.
  
 
Widzisz buraku, gdybym podobne pytanie zadał np na forum Toyoty, uzyskałbym przynajmniej kilkadziesiąt konktetnych odpowiedzi. Tutaj na forum technicznym nie ma ani jednej osby, która miałaby cokolwiek mądrego do powiedzenia
  
 
To kup sobie toye i to yaris'a jeszcze moze ;]

A pozniej jedz do serwisu i przywitaja cie ironicznym usmiechem

Inteligent sie trafil
  
 
Gosciu ,jest cos takiego jak przegladarka i ten temat byl walkowany wiele razy wiec tam znajdziesz.I jak na razie sam zachowujesz sie jak burak.
  
 

Marek
chyba stary te zderzaki to wykończył na tobie bo ci się coś łep od uderzenia w szybkę zlasował
a przy tym przebiegu to ty się nadajesz na wymianę
jakbyś chciał wiedzieć to forum jest po to żeby rozwiązywać problemy wspólnymi siłami a nie jeździć po mechanikach
nie każdy z klubowiczów jest alfą i omegą
wróżkami nie jesteśmy i bez ogledzin nawet Coperfield nic stwierdzi, poczytaj se książkę serwisową
.. no chyba że cię tatuś nie nauczył
a wniosek jest taki że jak nie umiesz gadać na forum fefk to się zgłoś do tfc(toyota fatal car)

na koniec to sorry wszystkich za moją wypowiedź ale mnie koleś zdrzaźnił
bałwan jeden, zlitujcie się nad nim
  
 
a w toy toyu to już wogóle ci będzie naj, naj
  
 
Kij w mrowisko. Widać czym się zajmujecie!!!
  
 
Cytat:
Kij w mrowisko. Widać czym się zajmujecie!!!

,

Moj drogi buraczku (i to nawet nie cukrowy)

Ford Escort FanKlub Polska zrzesza milosnikow, sympatykow i uzytkownikow Forda Escorta. Nie jest nigdzie powiedziane ze wszystko musimy wiedziec. Widzisz to jest tak, ze akurat na moje pytania uzyskalem wyczerpujace odpowedzi. Wierz mi, ze byly rozne. Skoro tym samochodem jezdzil Twoj ojciec, to chygba sam najlepiej powinienes wiedziec jakie ma usterki i co trzeba w nim wymienic. Wydaje mi sie logiczne (chyba ze nie jest) ze ojciec cie nie oszuka i powie co jest grane... a na podstawie twojego krotkiego opisu niewiele mozna wywnioskowac... Widzisz Milosniku Toyoty... Moj Essi na 160kkm na liczniku rocznik 1996 wersja sedan, 1.3 LPG... i musialem w nim sporo wymieniac, gdyz byl ostro eksploatowany, ale ja rowniez kupilem od rodzicow... i doskonale wiedzialem co bede musial w nim zrobic.... a co do Twojego pytania czy warto... TYLKO IDIOTA MOZE SIE ZASTANAWIAC CZY WARTO KUPIC ESSIEGO....

Pozdrawiam Serdecznie Nowego KOlege
  
 
Cytat:
2005-01-12 13:04:38, mss pisze:
skoro 1,8TD to 90KM!! chyba że to 1,8 zwykły diesel to ma mniej 71kkm to nie duży przebieg!! Zresztą jak to diesel można jeździć wolno na wysokich biegach w escortach siada przednie zawieszenie i przełącznik zespolony!!


Dokładnie jak wczesniej bylo mowione, 1.8 bez turbo ma 60 KM, 1.8 z turbo ma 70 km, a 1.8 z turbo i intercoolerem ma 90 kM
  
 
Albo juz nic

[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2005-01-14 15:04:37 ]
  
 
Wiadomo jak w każdym autku nowo nabytym należy zmienić płyny oleje filtry pasek rozrządu. Ten przebieg jak na diesla coś mały no ale wszystko możliwe. Obejrzyj maglownicę czy nie ma wycieków , zawieszenie może już stukać , z blachy wrażliwe na korozję tylne błotniki ,progi , miejsce wokoło wlewu paliwa.

Ps.Mówisz o kimś burak sam Masz chyba kompleks buraka .Zachowanie świadczy o Tobie.
  
 
Wystarczy Wam trochę naubliżać to dzielicie się Swoją wiedzą. A zacząłem grzecznie w dobrej wierze.