Super spalanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ciekawe kto w to uwierzy mój escorcik spalił 20l paliwa na 50 km mam silnik 1.4i kopci na czarno jak diesel a paliwo cieknie z wydechu może ktoś pomoże?
  
 
Ja Ci nawet jestem w stanie uwierzyc No to chyba bedzie problem lejacego wtrtsku, ale najpierw sprawdz sonde lambde.
  
 
sonda była sprawdzona jako pierwsza i jest ok
  
 
No to pozostaje lejacy wtrysk - bo uszkodzony czujnik temperatury nie dawalby az takiego przeklamania. Sprawdz jeszcze kompresje na cylindrach.
  
 
właśnie sie jeszczedowiedzialem że rozwalilo mi kolektor wydechowy kurw.............
  
 
No to sorry, ale lambda nie mogla dobrze pracowac, wiec cos slabo byla sprawdzana. A co sie w ogole stalo ?
  
 
Rozwaliło aluminiowy kolektor tłok tamtędy wyszedł ?????
  
 
po odpaleniu cieplego silnika zacząl pracować bardzo nierowno i strasznie szarpało silnikiem,po jakiejś minucie pracy zaczelo się kopcić z pod maski otwarłem i zobaczylem kupe spalin sprawdziłem filtr powietrza ale nie rzygło olejem,po przejechaniu 3 km zaczął sie dusić na wolnych i musiałem go trzymać na dość wysokich obrotach ale nawet w trakcie jazdy pracował nierówno i szrpał przejechałem jescze 5km i zgasł nie miał siły go upchać dopiero jak ostygł to znowu ruszył ale wskazówka paliwa przesuwała sie jak sekundnik w zegarku dojechałem do mechanika i znowu padł to tyle
  
 
No to chyba zajechales silnik.
  
 
jak go jutro odbiore to npisze co mu dolegało mam nadzieję że nie sprawdzi się twój czarny scenariusz toradek
  
 
a jaka temperaturka wody byla?
moze sie przegrzal
  
 
temperatura nie przekroczyła połowy na pewno była ok
  
 
EE mi wygląda na to, że umarł któryś tłok - pierścienie dokładniej i nie spala paliwa tylko je wywala, pewny nie jestem.
Natomiast objawy, które podałeś nie oznaczają nic dobrego (taniego) na 100%, śmierdzi czymś poważnym... obym się mylił...
  
 
Pewnie popękały pierscienie na któryms tłoku i sie zacierac zaczął oby nie bo to zawsze spore koszty naprawy.
  
 
ojoj no to powazna sprawa jezeli ci lał paliwem z wydechu to:
1. wtryskiwacz lał jak najety.
2. dodatkowo świeca tez mogła byc nie pierwszej młodości i nie zapalała juz mieszanki albo przebicie na przewodzie WN
3. jesli w cylindrze miałeś paliwo to to zaczeło stopniowo ono rozcieńczac olej przez co smarowanie miało słabsza wydajność powoli zacierajac pierscienie.
Takze mozesz miec zatarty tłok ale moze sie myle. W kazdym badz razie jesli silnik nie rowno pracuje to znaczy ze 1 gar nie pali.
Sonda lambda moze byc okay.
A przez niesprawny wtryskiwacz masz ogromne spalanie.


  
 
Toradek mówiles o czujniku temperatury zasysanego powietrza?
  
 
Raczej czujnik temperatury silnika.
  
 
fordzik jest gotowy i chodzi ale generalnie problem był tego rodzaju że miałem nie wiem czemu rozłączone wszystkie węże podciśnieniowe pod filtrem powietrza i pęknięty kolektor wydechowy prawie na całym obwodzie,przez to lamda nie pracowała właściwie i przez tyle paliwa w garach padły świece i palił tylko na 2 gary przez to był taki słaby(dziwie sie że wogóle jechał) a świece były nówki 3 tygodniowe NGK dostało się też troszke paliwa do oleju i cza go wymienić narazie ta impreza kosztowała mnie 500 PLN teraz jeszcze nowe świece i wymiana oleju i essi gotowy(zobaczymy na jak długo?)