Problem z uruchomieniem 524TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiatm szystkich
Posiadam ww samochodzik 6mcy.Mam problemik z ktorym rady sobie dac nie moge.A mianowicie-po dluzszym postoju(np.nocnym) z wezyka pomiedzy filtrem paliwa a pompa splywa paliwo.Powietrze idzie od strony pampy.
Wymienilem juz:wezyk,podkladki miedziane,wezyki powrotu paliwa na wszystkich wtryskach.Jedymnym niepokojacym zjawiskiem jest to ze na wtrysku ktory jest podlaczony do elektryki leci paliwo-pomimo wymiany wezyka na nowy.
Czy powietrze ktore gromadzi sie w wezu zasilajacym moze byc spowodowane wyciekiem paliwa z w.powrotu
Co za tym wszystkim idzie,kiedy np.rano wsiadam do samochodu odpalenie "od pierwszego" jest niemozliwe.Musze przekrecac zaplon min.cztery razy zeby pomka zaciagnela paliwo i wtedy,jezeli akumulator wytrzyma-poniewaz za kazdym razem grzeja sie swiece-odpali.
Pomijajac ten wielki dla mnie problem samochod na 10,pomimo swoich teraz juz 13 lat
Z gory dziekuje za od- i pod- powiedzi

Marcin
  
 
Witam

W 100% miałem tą sama usterkę i pomimo wymiany przewodów nadmiarowych uszczelek okazało się, że jednak uszkodzony jest wtryskiwacz czwartego cylindra. W twoim przypadku chyba jest to samo…

Pozdrawiam.



  
 
Cytat:
Jedymnym niepokojacym zjawiskiem jest to ze na wtrysku ktory jest podlaczony do elektryki leci paliwo-pomimo wymiany wezyka na nowy.

niestety są dwie możliwości usunięcia tej usterki
1. wyjąć wtrysk i oblepić go dokładnie silikonem (ten plastik) po wcześniejszym dokładnym wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej.
2 wymiana na używany 300pln lub nowy 700pln
  
 
No oki.Ale paliwo mimo wszystko leci spod wezyka(tak mi sie wydaje).Mechanik powiedzial ze te krocce na ktore naklada sie wezyki mogo byc pekniete przy podstawie-czesto sie to zdarza.Jest mozliwosc sprawdzenia tego wtyrysku w jakikolwiek sposob???
Nie wiem czy wczesniej dodalem ze w momencie kiedy samochod odpale i popracuje chociaz 20 sekund ponowne uruchomienie odbywa sie bez wiekszego problemu.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
No oki.Ale paliwo mimo wszystko leci spod wezyka(tak mi sie wydaje).Mechanik powiedzial ze te krocce na ktore naklada sie wezyki mogo byc pekniete przy podstawie-czesto sie to zdarza.Jest mozliwosc sprawdzenia tego wtyrysku w jakikolwiek sposob???
Nie wiem czy wczesniej dodalem ze w momencie kiedy samochod odpale i popracuje chociaz 20 sekund ponowne uruchomienie odbywa sie bez wiekszego problemu.
Pozdrawiam

jeżeli dobrze zrozumiałem to leci z wtrysku sterującego tak ? jeżeli tak to na 90% leci z cewki która jest obudowana czrnym plastikiem (częsta przypadłość jak ktoś nie umie wymienić końcówki wtrysku)
  
 
Witam.Ja mam też 524 i mam dokładnie taki sam problem.Rada do puki nie naprawisz.Przy silniku znajdują się bezpieczniki numer 5 to plus a 23 od pompy paliwowej połącz te dwa bezpieczniki jednym kabelkiem wtedy pąpa zacznie pąpować paliwo.Czas około 15 sekund i zapali za pierwszym kopem.Ja osobiście teraz tak robie bo mechanicy nie mogą też dojść.Pozdrawiam i powodzenia.
  
 
Ale czy od takiego laczenia na krotko z pompa nie zdechnie??
Nie znam sie wiec pytam!!
  
 
Pąpa nie zdechnie bo ja już tak robie cały miesiąc i jest ok.
  
 
Nalepiej jeszcze by było jak byś jeden koniec kabla podłączył do akumulatora pod plus a drugi koniec przyłożyć do bezpiecznika numer 23 to jest od pąpy i wtedy pąpa zacznie walić paliwo.POZDRAWIAM.
  
 
ładnie te kable będą wyglądać pod maską jeszcze póżniej można założyć telewizje kablową
  
 
wiecie co kochani? rozumiem, że odczas szybkiego pisania może trafić się błąd, no ale PĄPA??!! to juz nawet optycznie nie pasuje.
  
 
HeHe Poprawiam POMPA.Jestem w szoku jak można zrobić taki błąd przy tak prostym wyrazie. Jakieś przeoczenie sam niewiem.
  
 
Hmmm
Wymienilem wtrysk a powietrze nadal gromadzi sie w wexyku.Nie wiem co robic i jak sobie dac z tym rade
Pozdrawiam
  
 
a umnie nic nie leci i też nie odpala ani na zimnym ani na ciepłym zawsze muszę długo kręcić
  
 
Jeżeli naprawiłeś te twoim zdanie "usterki", hmmm.... na moje to pozostają jeszcze dwie mozliwości.
1. być moze masz nieszczelności na wężykach które ciągną paliwo ze zbiornika lub w samym zbiorniku paliwa na pompce lub pływaku, możliwe ze zaciąga gdzieś lewe powietrze a nie paliwo
2. druga rzecz to mozesz mieć uszkodzony zawór zwrotny na pompie-przez to nietrzyma paliwa w układzie paliwowym. Mozesz jeszcze sprawdzić czy pompuje Ci pompka w zbiorniku paliwa
Też miałem kiedyś taki problem ale u mnie na szczęście był tylko uszkodzony wężyk na wtrysku, z tym że ja posiadam model 525 TDS
Pozdrawiam
  
 
Miałem podobny problem po dłuższym postoju ciężko paliła pojechałem do serwisu i okazało się że siedzi pompka wstępna ta w zbiorniku paliwa paliwo uciekało do zbiornika bo pompka nie trzymała i po właczeniu zapłonu mimo że brzeczała nie podawała paliwa rozwiązano mi ten problem stosunkowo tanio otóż wstawili mi pomiędzy filtr paliwa a pompę wtryskową zawór zwrotny za 60 zł i jak ręką odją rano pali na dotyk.