MotoNews.pl

REGuLACJA ZAWORÓW SSĄCYCH I WYDECHOWYCH

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM JAKO ŻE TO JEST MÓJ PIERWSZY POST NIE WIEM CZY NIE WYMAGAM ZA DUŻO,MAM NADZIEJE ŻE NIE. JESTEM ŚWIEŻYM ''UŻYTKOWNIKIEM'' BMW E34 525 TDS ROCZKIK 94 I MAM PROŻBE O INFORMACJE INSTRUKCJE RADY CHODZI O REGÓLACJE ZAWORÓW SSĄCYCH I WYDECHOWYCH. Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC WSZYSTIM KTÓRZY MI JEJ UDZIELĄ. POZDRAWIAM...

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-01-13 11:33:31 ]

Cytat:
JAKO ŻE TO JEST MÓJ PIERWSZY POST

i dlatego nie usuną go za pisanie dużymi literami. na przyszłość nie krzycz tak.
pozdrawiam

Kolega chciał, aby jego post był zrozumiały.
No ale fakt że patrzały bolą jak holera.

Pozdro

A na zaworach kompletnie się nie znam. Nie jestem mechanikiem więc nie pomogę.

no juz nie bede krzyczal to nie moje pierwsze forum ale wiadomo ze krzycze jak uzywam !!!!!!!!!! wykrzyknikow i rzeczywiscie pisalem duzymi zeby bylo jakos bardziej przejrzyste no trudno pomylka mysle ze zdarza sie najlepszym. pozdro dla pilnujacych moderatorow

zworów sie nie reguluje bo luz sie sam reguluje

no to elegancko jeszcze tylko poczekam na pare innych opini o ile takie sie zjawia dla pewnosci oczywiscie dzieki mimo wszystko

A jak to jest w 4.0 E38 ? też same się regulują? Bo np w E32 musiałem ręcznie ustawiać zaworki.

we wszystkich nowszych silnikach sa samoregulatory, w twoim też.

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-01-13 12:47:42 ]

No to ja finalnie potwierdzam
Mam taki silnik i ma hdrauliczne popychacze zaworów na 200%.

[ wiadomość edytowana przez: sim_one dnia 2005-01-13 12:53:27 ]

Cytat:
2005-01-13 12:47:06, MARCIN_RADOM pisze:
we wszystkich nowszych silnikach sa samoregulatory, w twoim też. [ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-01-13 12:47:42 ]

No dobrze. A czy silnik M43 należy właśnie do tych "nowszych silników"? Czy u mienia tyż są te samoregulatory???

Cytat:
2005-01-13 14:22:57, cjanek pisze: