Silnik 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chce kupić silnik do fiata 125p jaki byści mi polecili musi być 2.0 z dobrymi osiągami czy mozę być jakaś nowsza jednostka napędowa?? i czy to droga operacja??
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 13:34:36 ]
  
 
nie no spoko wiem ale słyszałęm że można od tipo czy coś 2.0 włożyć jużz wtryskiem wiesz chce karoserie wzmocnić założyć nowy wał i most(nie wiem jeszcze jakii pasują) i nowe zawieszenie i haulce spoko a nei wiesz ile orjętacyjnie tak około bardzo około
  
 
Nie ma górnej granicy
  
 
[quote]
2004-12-01 09:52:33, automatic pisze:
zawieszenie na badziewiu z krosna też nie wydoli !
[quote]
Dlaczego uważasz że to badziewie? Sprężyny od Trucka+DuoControle nie udźwigną mocy 2.0? Bo wg mnie to zależy po co kto wkłada taki silnik jak do sporu to się zgadzam bez Bilsteinów będzie ciężko ale na ulice Krosno w zupełności wystarcza.

[ wiadomość edytowana przez: Adamski dnia 2004-12-01 23:34:43 ]
  
 
Cytat:
2004-12-01 23:31:13, Adamski pisze:
[quote] 2004-12-01 09:52:33, automatic pisze: zawieszenie na badziewiu z krosna też nie wydoli ! [quote] Dlaczego uważasz że to badziewie? Sprężyny od Trucka+DuoControle nie udźwigną mocy 2.0? Bo wg mnie to zależy po co kto wkłada taki silnik jak do sporu to się zgadzam bez Bilsteinów będzie ciężko ale na ulice Krosno w zupełności wystarcza.



Dokładnie, ponadto wg mnie dobrze zrobione hamulce w Kancie też spokojnie wystarczają do cywilnej jazdy. Ostatnio zrobiłem remont wymieniając na nowe dokładnie WSZYSTKO i hamulce są ekstra! nie ma w ogóle porównania do tego co było po samej wymianie tarcz i klocków. Jak robić to porządnie - wtedy wszystko działa.
  
 
Jak chodzi o zawiecho to spreżyny od poldka 1.9 diesla powiny do kanta z 2.0 wystarczyć w poldku ten silnik będzie miał podobną masę a kant i tak jet lżejszy. Amorki dobierz sobie jakie uważasz w zależnoci od tego co będziesz tym wózkiem potem robił.
A co do silnika to ja polecam kupić całe auto np. sprowdzone sprawdzić silnik wydłubać co się da a resztę na złom.
Tak więc jak po szukasz w ogłoszeniach sprzedam auto to już masz cenę silnika z osprzętem wdechem i wydechem i całą niezbędną elektroniką i nie musisz się potem bujać gdzie dostać jakiś brakująy kawałek.
Mam kredensa i też o tym myślę naraźie montuję do niego 1,6 z poldka i jak dorwę trochę kasy to też coś pokombinuję .
Życzę powodzenia i daj znać jak coś zdziałasz.

[ wiadomość edytowana przez: krzychk1 dnia 2004-12-02 00:13:12 ]
  
 
zanim zaczniesz pakowac sie w przekladki pomysl nad tym.
kant ma swoj urok i tego sie nie zmieni.
jak masz garaz i pojecie o mechanice -to spox.
jak sie nieznasz na tym- to cie to zezre.
bedziesz kolejnym co narzeka na DOHC -czemu ?bo poczujesz moc i bedziesz jej chcial na codzien.

kumpej ostatnio byl w niemczech.
kupili CROME 2.0 z 91 roku za 350E.
full wypas po 160.000.km

wsiada odpala i jedzie ma 2.0. zawias i hamulce przystosowane do 2.0. itd itp.
a jak bedzie cieplo to se klime wlaczy.

wiec sie zastanow bo koszty bedziesz mial podobne.

  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 13:33:58 ]
  
 
nie no spoko spoko ale mi chodzi ojakiś 2.0 na wtrysku wiecie zewnątrz poczciwy kant w środku rakieta..... własnei coso tym z tipo słyszałem żę ma 140 czy coś koni i jest spoko można go włożyć co o tym myślicie ja sie na ty msłabo znam ale mam garażi dwóch mechaników do pomocy:] powinno być dobrze.... tylko z czego przeniesienie napędu dać żeby pasowało i wytrzymał oznacznie wiekrza moc??
  
 
Cytat:
2004-12-02 09:26:54, automatic pisze:
krosno na warsaw cuntry wystarcza na około 3kKm szybko tracą sprawność i przeważnie ciekną ! sam założyłem nowe krosno do poldomata i tylko szkoda wywalonej kasy bo po 4tyś nie było przodu i tyłu ! a jak założyłem olejo-gazy to inna bajka ! a ze sprężynami to ostrożnie! bo jak przefajnujesz to będzie imitacja analoga zatrzymanie nawet df-a z 180 na oryginałach 227 to jest wyczyn techniczny! ja w poldomacie mam tarcze z argentynii, no jest to niezbędne minimum ,/zawsze mogło by być lepiej/.


U mnie DuoControle spisują sie całkiem dobrze zrobiłem jak dotąd około 5kkm na nich i nie zauważyłem żadnego zużycia. A jeżdże głównie po mieście a u mnie(Wałbrzych) drogi są mocno dziurawe. A jakie Ty masz olejowo-gazowe i ile Cie kosztowały?
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-23 13:33:21 ]
  
 
Cytat:
2004-12-02 16:26:05, automatic pisze:
sesnsa-tracki niejakiego munroa a kupiłem 60Kkm temu temu na likwidacji sklepu w cenie krosna! ale fart nie?


Nawet nie wiedziałem że robią takie do Poldka. Ale rzeczywiście Ci sie trafiło
  
 
a ja slyszalem, ze do fiata mozna wstawic silnik od rovera 827 tylko nie mozna zamknac maski, poradzcie!
  
 
Cytat:
2004-12-02 20:00:53, PACAN pisze:
a ja slyszalem, ze do fiata mozna wstawic silnik od rovera 827 tylko nie mozna zamknac maski, poradzcie!


jezdzic bez maski - nowy Tjunink - Clean Look
  
 
tak ale idzie o to że to fiatowski musi być bo taki wymóg jest
  
 
Cytat:
2004-12-02 22:30:57, Proti pisze:
tak ale idzie o to że to fiatowski musi być bo taki wymóg jest


Chłopie - jesli nie masz warsztatu i nie znasz sie na mechanice i sam tego nie zrobisz to lepiej kup gotowca. Dobra rada - inaczej swap pochłonie Ciebie, kasę, auto i 2 pokolenia przed Tobą. Poczytaj o bojach z tymi silnikami - miód w przyrodzie występuje w ulu i w słoiku.
  
 
Cytat:
2004-12-02 22:41:36, Ramzes_II pisze:
miód w przyrodzie występuje w ulu i w słoiku.



zgadzam się, w uszach też
  
 
Ale go tu wszyscy posieszają, a tu chodz o 8s do 100km/h bo jazda 150km/h to w kredensie żadna frajda straszny szum powietrza i o chałasie z zawieszenia i napędy nie wspomnę. Wydaje mi się że chodzi jedynie o wykop na światłach żeby gości w golfach i oplach itp zostawić w tyle niech dym z kredensu wąchają.

Pozdro jestem z tobą całym sercem i wątrobą.
  
 
w uszach szczegolnie i przede wszystkim.