W koncu jakie piora pasuja do poldka?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przeczytalem artykul na tej stronie ( http://www.fsoautoklub.pl/?action=technika&id=40 ) i planowalem kupic piora od poloneza trucka, bo to chyba to samo co cargo, a sprzedawca mi mowi ze do mojego (caro 1.6 gli z 96r.) nie beda pasowac, to w koncu jak jest? napiszcie napewno jakie moge kupic, bo jak wladuje w to kupe kasy i nie beda pasowac to nie wiem co zrobie a moze ktos ma namiary, na takie piora od duzego fiata kombi z okolic Bialegostoku?
  
 
Ja i DrPrzemek mamy założone oryginalne fabryczne 2-piórowe resory od Kombi (kosztowały 130zł sztuka). Są warte polecenia. Auto nie stoi wysoko, a pod obciążeniem siada bardzo mało i prowadzi się zdecydowanie lepiej.
Truck to całkiem co innego niż Cargo. Pierwszy ma skrzynię, a drugi to m.in. karetka - widzisz róznicę?
  
 
Mozesz kupić:125p kombi,125p pickup,PN kombi,PN Cargo
Wszystkie sztywniejsze niż seryjny PN.Truck to całkiem inna bajka.
  
 
wielkie dzieki chlopaki, rozwiazliscie moj problem i teraz wiem co to cargo klopot w ty ze u mnie piora z PN kombi sa po 150zl/szt. troche drogo wychodzi i do tego montaz, bo ja nie mam odpowiednich srodkow....
  
 
w takim razie poszukaj gdzies na szrocie
  
 
A ja mam podlożone ze starego resoru pióro główne (przyciete odpowiednio) i nie mam problemów z resorami od kilku lat a wozilło i ciągało się ciężkie rzeczy
  
 
Cytat:
2005-01-15 13:54:05, martinpl pisze:
wielkie dzieki chlopaki, rozwiazliscie moj problem i teraz wiem co to cargo klopot w ty ze u mnie piora z PN kombi sa po 150zl/szt. troche drogo wychodzi i do tego montaz, bo ja nie mam odpowiednich srodkow....


Poszukaj jakiejś hurtowni motoryzacyjnej to będzie taniej, a wymienią to Ci w każdym warsztacie bo to żadna filozofia. Warto tylko sprawdzić przy okzaji czy te gumy pośrodku resoru są w dobrym stanie i dokupić "na zaś" śruby mocujace bo się lubią ukręcać. Z zawieszeniem nie warto "cudować" jak kupisz fabryczne resory to masz problem z głowy na wiele lat, a wszelkie wynalazki niestety mają skłonnosć do nie działania zbyt długo i zbyt dobrze. Np jak miałem w Fiacie kombi wyklepane na sztywniejsze resory to na ostrych zakrętach auto miało dziwne skłonności i czasem trudno go było opanować.
  
 
albo jakiegoś kowala ja mam dokładkę od faceta ze Szczecina-2 pióra z montażem 120zł-przejechałem na nich już ponad 100tyś.Są o tyle lepsze od orginalnych,że są miększe-autko nie tańczy na dziurach!