Wibracje w czasie jazdy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim esperaku ( 1, w zakresie obrotów 2500-3000 autko dostaje wibracji.Powyżej i poniżej jest ok. Co to może być: przeguby (jeśli tak to zewnętrzne czy wewnętrzne), poduszki pod silnikiem, czy wręcz spieprzona przekładnia główna? Powiedzcie mi czy skrzynia od 1,5 pasuje do mojego ( chodzi o obudowę sprzęgła). Wykluczam niewyważenie kół i łożyska piasty. Sprawdzone i są OK
  
 
Cytat:
2005-01-17 09:00:11, zalmed pisze:
W moim esperaku ( 1, w zakresie obrotów 2500-3000 autko dostaje wibracji.Powyżej i poniżej jest ok. Co to może być: przeguby (jeśli tak to zewnętrzne czy wewnętrzne), poduszki pod silnikiem, czy wręcz spieprzona przekładnia główna? Powiedzcie mi czy skrzynia od 1,5 pasuje do mojego ( chodzi o obudowę sprzęgła). Wykluczam niewyważenie kół i łożyska piasty. Sprawdzone i są OK


Umnie było podobnie, z tym, że drgaia były tak do 2000mpr
A przyczyna, poduszka. Sprawdź, może i u Ciebie jest podobnie.
Drgania silnika
  
 
Witam!
Miałem to samo , najbardziej telepało między 80-90 km/h i podczas przyspieszania. Najpierw wymieniłem przeguby wewnętrzne i trochę się poprawiło ale i tak zajebiście telepało. Potem wymieniłem skrzynię biegów do 2.0 pasuje od 1,8 i 1,5 (1,5 i 1,8 mją taką samą skrzynię-przełożenie główne) i problem zniknął całkowicie. Nie wiem co w skrzyni było spieprzone bo ogólnie zachowywała się OK , poza telepaniem. Za swoją po przebiegu 50 tys km dałem 350 zł ale miałem szczęście nie wiem ile może kosztować taka używana. Sprawdź czy nie pasuje od jakiegoś opla , może kadett albo coś takiego.

Pozdrawiam Rysio
  
 
Cytat:
2005-01-17 09:00:11, zalmed pisze:
W moim esperaku ( 1, w zakresie obrotów 2500-3000 autko dostaje wibracji.Powyżej i poniżej jest ok. Co to może być: przeguby (jeśli tak to zewnętrzne czy wewnętrzne), poduszki pod silnikiem, czy wręcz spieprzona przekładnia główna? Powiedzcie mi czy skrzynia od 1,5 pasuje do mojego ( chodzi o obudowę sprzęgła). Wykluczam niewyważenie kół i łożyska piasty. Sprawdzone i są OK



A zobacz, czy przypadkiem wibracje nie występują tylko na biegach 1,3,5 (wrzucanych do góry). Ja mam coś takiego, a winien jest temu mechanizm zmiany biegów. Są dwie metody, albo wymienić sam mechanizm, albo podłożyć kawałek gąbeczki pod mechanizm i też powinno być dobrze