MotoNews.pl
  

Kto to napisał??????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chodzi mi o te brednie na temat bmw na stronie http://www.bmwauto.net/uzywane.php3 wiele tych przemyśleń jest psu na bude
  
 
hehe, to napisał paweł kosiński, zapewne nie sam. zwróciłem juz na to uwagę juz z rok temu, ale wtedy jeszcze tu nie było takiej atmosfery. gdyby kupowac auta według tych wskazówek to chyba nawet z salonu by nie mozna auta kupić. a najlepszy tekst jest o cewkach i aparatach. test cewek jest super. ja bym dodał że podczas tego testu testujący to fachowiec powinien położyc w poblizu cewek swoja cewke, celem dokładniejszego zlokalizowania przebicia.
pozdrawiam
  
 
Małe sprostowanie: ja tego nie napisałem.

Osoba która to zrobiła chciała pozostać anonimowa.
  
 
to ja proponuje to skasować bo poco wprowadzać ludzi w błąd
  
 
Cytat:
Osoba która to zrobiła chciała pozostać anonimowa.


hehe, ja sie temu nie dziwie wcale
  
 
Hmm powiem tak, nie ma rady na zakup samochodu. Trzeba mieć nosa albo jechać do mechanika i tyle! Ja na 1wszy żut oka widze co jest grane z autkiem, przejade się i czuje co jest grane. Nie ma w beemkach aż takiego wyboru aby można było wybrzydzać.
Ja do tej E38 wsiadłem, powąchałem, przejechałem się, nic nie stukało, skrzynia zmieniała dobrze, dobrze ciągnol do przodu, nie było oznak wypadku typu brak jakiś plastików czy też niepasujące lementy, więc kupiłem po paru minutach. No i tak dojechałem do polski, przegląd przeszedł bez problemu i smiga jak nówka. Jak by cefki były niesprawne lub coś więcej to by silnik nierówno chodził a V8 to musi prawie stać w miejscu. Ale paniki też nie chce siać bo czasem wystarczy zmiana no jednej cefki lub tylko świec i autko chodzi jak nowe!
  
 
Zgadzam się, Jakby postępować wg wytycznych to trzeba conajmnije do Zlatko skoczyć a najlepiej do samego producenta (przecież nigdy nie wiadomo co z nim zrobili w salonie ) ale myślę że po przeczytaniu tego tekstu kupujący zwróci uwagę na przynajmniej kilka elemetów o których wcześniej nie miał bladego pojęcia
Pozdrawiam
  
 
Ale ja myśle, że najlepszym testem jest jazda próbna, przejechać się kawałek, wyskoczyć gdzieś na lepszy odcinek aby rozpędzić np do 160-200 i zibaczyć jak się zachowuje, czy nic nie stuka puka, czy kierownice nie lata itp. Hmm kurde no na nosa się kupuje, nigdy człowiek nie przewidzi co sie może zapsuć ! A jak coś jest padnięte to raczej to widać, ale nawet jeżeli ogólnie autko jest w super stanie, cena jest dobra i hm nie wiem, np klima nie działa czy hmm wachacz trzeba wymienić to nie powinno to dyskwalifikować auta z chęci zakupu, bo przecież takie naprawy nie są aż tak drogie, noo może tej pierwszej części tak, ale wszystko zalezy ile warte ma być dane autko.
  
 
No ale nei wszystko jest tam klamstwem i brednia. Chodzi o przod po biciu.
E38, e39, i nowsze sa na prawde miekkie jesli chodzi o podluznice i fartuchy.
Na naszych drogach potrafia sie rozejsc. A jak auto juz bylo bite to po 50 tys mamy to murowane.
Taka rzeczywistosc, widzalem sam na oczy jak latali e38 od wroclawskich dziur, facetowi fartuchy puscily na zgrzewach, a auto sam osobiscie bral z salonu i nigdy nie bylo bite
 
 
Myśle że powinno się anonimom zabronić wypowiadania na tym forum
  
 
Cytat:
Myśle że powinno się anonimom zabronić wypowiadania na tym forum


juz kiedys była na ten temat dyskusja i taki propozycja upadła.
prywatnie tez uważam to za poroniony pomysł.
pozdrawiam
  
 
Heheh ale ja żartowałem! Chodzi o to że mnie zdołowal, chociaż nie widze ani grama prawdy w tym co napisal i 1wsze słysze aby się podłużnice same od siebie krzywiły nawet na polskich dziurach.