MotoNews.pl
  

Czy głowice od 2,5 litra mozna czymś zastąpić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę pomóżcie,bo już nie mam zdrowia dzwonić i szukać dłużej.Od ponad miesiąca szukam głowicy i nie mogę trafić na taką jakiej potrzebuję .Czy ktoś się zlituje i pomoże ruszyć z miejsca tej maszynie.
Głowica ma nr. 1705885 do 325i z 1990 roku
Z góry dziękuję .

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-01-17 22:33:25 ]
  
 
podaj kontakt do siebie
  
 
kontakt ze mną 501539168
lub boats@o2.pl
  
 
jakbym dostał to bym nie szukał. Ceny są różne ale o tym powiem jak już kupię a na razie nie zanosi się na kupno- i tu jest największy problem.
  
 
źle napisałem, miało być jak dostaniesz to napisz. A na giełdach byłeś pytać? Bo czasami jak oni nie mają to znają tych co mogą mieć. pzdr
  
 
giełdy w szczecinie,poznaniu i gańsku już były sprawdzane,mówią że to ciężki temat.
  
 
a przypadkiem to głowica od 2.0 nie pasuje bo kiedyś wymieniałem gościowi w 2.0 i jak kupwałem to gość od którego brałem powiedział że ta kupowana jest od 2.5 ja to zmontowałem i wszystko buczy do tej pory więc może jednak pasuje i na odwrót
  
 
jeśli jest taka jak w silniku m20 525i to maja w bielsku na szrocie kompletna za 800zł
  
 
według mnie głowica od M20 2 litry jest taka sama jak w M20 2,5 litra. w ETK mimo innych numerów sa identyczne.
pozdrawiam
  
 
cylinder w 2.0 ma 80x66mm
w 2.5 ma 84x75mm
w 2.5 są większe zawory
i jeśli 2.0 zalorzysz 2.5 to pewnie będzie średnia mocy 150kM
  
 
tak masz racje zawory w 2.5 są wieksze o 2mm jeden i drugi tak więc można założyć z 2.5 do 2.0 odwrotnie będzie spadek mocy a głowice były identyczne w silnikach z gaźnikiem oraz wtrysk 2.0 i 2.3

[ wiadomość edytowana przez: hz10 dnia 2005-01-18 10:12:57 ]
  
 
głowice różnią się między sobą jak cholera,specjalnie tak zrobili żeby nie zastąpić jednej inną. Silnik w 525 ma napęd rozrządu łańcuchem a w 325 jest pasek-czy tak? bo tak słyszałem.
  
 
Cytat:
2005-01-17 22:48:02, MARCIN_RADOM pisze:
według mnie głowica od M20 2 litry jest taka sama jak w M20 2,5 litra. w ETK mimo innych numerów sa identyczne. pozdrawiam



A po czym poznałeś, że są identyczne?
  
 
Cytat:
głowice różnią się między sobą jak cholera,specjalnie tak zrobili żeby nie zastąpić jednej inną. Silnik w 525 ma napęd rozrządu łańcuchem a w 325 jest pasek-czy tak? bo tak słyszałem.

mylisz pojęcia łańcuch jest w 24v a w 12v jest pasek
  
 
może i mylę pojęcia dlatego był tam " ? " ,poprostu nie jestem pewien ,wiem tylo ze słyszenia.
zapytam jeszcze o jedno czym różni się duża szóstka od małej ?
  
 
trochę się podszkoliłem i sprawdziłem w katalogu części E30 z silnikiem M20 ma taką samą głowicę jak E34 z silnikiem M20. To już mały sukces .
  
 
Cytat:
2005-01-18 15:01:01, 325ix pisze:
głowice różnią się między sobą jak cholera,specjalnie tak zrobili żeby nie zastąpić jednej inną. Silnik w 525 ma napęd rozrządu łańcuchem a w 325 jest pasek-czy tak? bo tak słyszałem.



Trochę masz dziwne wyobrażenie. W kwestii paska czy łańcucha rozrządu nadwozie nie ma żadnego znaczenia, tylko typ silnika. W 325 i 525 były montowane silniki M20 (12V) wyposażone w pasek, później silniki M50 (24V) i nowsze wersje, które mają łańcuch
  
 
[quote]
2005-01-18 21:31:41, zyggy pisze:
Trochę masz dziwne wyobrażenie.
Oczywiście masz rację bo ja na samochodach znam się ale od strony kierownicy i mało mnie interesowało co i jak jest tam zamontowane,od tego są serwisy.Niestety teraz przez tą cholerną głowicę poznaję dopiero nowe zagadnienia.pzdr.
  
 
Cytat:
W 325 i 525 były montowane silniki M20 (12V) wyposażone w pasek, później silniki M50 (24V) i nowsze wersje, które mają łańcuch


kolego ja mam 525 z sinikiem M30 i mam łańcuch.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-01-19 11:50:10, MARCIN_RADOM pisze:
kolego ja mam 525 z sinikiem M30 i mam łańcuch. pozdrawiam



Podałem tylko przykład, a nie listę wszystkich modeli i silników.