MotoNews.pl
9 Zmiana zwykłych zaworów na hydrauliczne w caro 1.6 GLE help! (83384/343) - PT
  

Zmiana zwykłych zaworów na hydrauliczne w caro 1.6 GLE help!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam was mam mały problem te zawory klepiące juz mnie do kur... doprowadzają ze 20 regulacji i nic chce zmienić je na hydraulicznie tak jak w GSI cicho bez klepania czy tą operacje juz ktoś wykonywał jeśli tak to prosił bym o opis jakie części nowe wsadził , co wymienił , no i wszystko to co potrzebne do tej przemiany. Wiem ze laski są krótsze a co dalej to nie wiem więc prosze o info
  
 
a czy to jest wogole mozliwe? bo czy nie idzie inna glowica?
  
 
i czy wogole jest sens
  
 
wiąże się to ze zmianą głowicy ale zastanów się 2 razy bo te od plusa to dopiero grają... jeździłem plusem i kolesie w ASO kilka razy rozkładali bezradnie ręce na ten dzwięk zaworów - to był Plus jeden z pierwszych bo 97 rok, 1.6GLI
  
 
no to was zagne,bo hydraulika jest juz w BLOKU i tutaj zaczynaja sie schody
  
 
no ja jeszcze nie widziałem bloku bez schodów.. co najwyżej windy nie było..

nie no sory za [OT] ale sie powstrzymać nie mogłem
  
 
no to ya tez yestem ciekawy bo slyszalem ze hudrauliczne jak sie raz nareguluje to juz sie tak jezdzi i Heyah , ale yak wyprawka nie warta pierogow to nie, bo ya mam duzo czesci starej generacji ktore musze zajezdzic dopiero potem pomysle
  
 
ja u siebie nie narzekam,a ,ze popychacz wysiadzie po 50000 tys km to co z tego,wszystko zalezy tez od oleju jaki stosujesz.HYDRAULIKA to zajebista sprawa
  
 
chyba taniej wyjdzie zakupic plusa...
  
 
a ile moze to wszytko kosztowac tj. elementy bo montarz to se sam przeprowadze. moze kosztowac z 1500zł!!! tj. w cenie Plusa
  
 
nie no chodzi mi o to ze np jak ja mialbym takie cosik robic tylko dla tego to jak bym sprzedal mojego i dolozyl koszt czesci i roboty to juz bym pewnie wyrwal plusa... moze niewarta skorka wyprawki
  
 
Realdoom policz sobie koszt bloku i glowicy,do tego jeszcze inny wałek nierządu
  
 
O to az tyle trza wymieniac ! To ja zostaje standart, jeszcze mnie czeka swap silnika niedlugo
  
 
gdybys czytal moje posty od poczatku tematu to juz bys na to wpadl caly czas staram ci sie to uswiadomic
  
 
Prosze Pana niech mnie Pan nie drażni, ja nerwowy jestem, , czy musimy rozmawiac o taaaaakich pieniadzach/kombinacjach
  
 
widze ze nikt nie wykonywał takiej przeróbki .Wymiana głowicy nie wchodzi w gre bo juz taką mam założoną od GSI wraz z kolektorem wydechowym więc myślałem ze bedzie to wymiana tylko lasek włożenie jakiś szklanek itp. itd. wszystkiego tego co potrzebne do chydraulicznych zaworów
  
 
Taniej wyjdzie wymienic caly silnik
  
 
Cudak jak przykreciles do glowicy z GSI swoj kolektor SSACY??
  
 
To nie jest az takie trudne. Trzeba zdaje sie dwa otwory nowe nawiercic. A jak wogole sprawuje sie autko na glowicy z GSi?? Czuc jakas zmiane??
  
 
ALi-En ma racje musiałem wywiercić w głowicy dwa otwory bo rozstaw szpilek był inny szpilki wkręciłem i wkręciłem je w nowe nagwintowane otwory a z tego co pamiętam były tam jeszcze jakieś otwory nad kolektorem ssącym,wkręciłem tam śróby na silikon, zaślepiłem je nie wiem od czego były ale w starej głowicy tego nie było a jeszcze musiałem zpiłować kawałek konstrukcji aparatu zapłonowego bo jedna z tych śrób czyli ta pierwsza ograniczała obracanie się aparatu kolektor wydechowy to juz był przykręcony do tej głowicy i pasował jak ulał do łączenia z tłumikiem.Mówie teraz szczerze poprawiła sie bardzo ale to bardzo dynamika silnika nowy stpień sprężania no i kolektor od GSI owiele lepszy niz te stare głośne portk dzki niemu silnik zaczyna ciągnąć od 1000 no i ciszej !!!