MotoNews.pl
  

Ledwo zapala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czasami rano jak samochodzik jest zimny to nie moge zapalic, tzn kreci ale nie pali i tak czasami moze nawet z 5 min musze go meczyc az za ktoryms razem nagle bez niczego odpala wie ktos moze co jest tego powodem

dodam ze kable WN mam nowe, swiece coprawda maja rok ale sa w bardzo dobrym stanie

pozdrowionka
  
 
Cytat:
2005-01-14 07:52:34, pawelo pisze:
czasami rano jak samochodzik jest zimny to nie moge zapalic, tzn kreci ale nie pali i tak czasami moze nawet z 5 min musze go meczyc az za ktoryms razem nagle bez niczego odpala



I znów podobny temat Sprawdzałeś pompę paliwa? czy po przekręceniu stacyjki przez 1s "buczy"?
Poza tym wyjmij, ewentualnie przeczyść i włóż (może nie ma styku) CPS - w silniku 16V "czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego - znajduje się z lewej strony kadłuba silnika w tylnej części i jest ustawiony równolegle koła zamachowego".
Sprawdź czy masz napięcie na bezpieczniku "3" po przekręceniu stacyjki i kilka sekund po jej wyłączeniu (przy okazji znalazłem chyba" błąd na schemacie w Haynes'ie przy 1.6Zetec).

Odpisz co dalej ?

Pozdr
  
 
pompka sie wlacza

a ja mam silnik 1,6 8V 105KM

jeszcze jak zapali to strasznie go szarpie a jak dodam delikatnie gazu to spadaja mu obrotu do 300obr i prawie gasnie, co to moze byc??????
  
 
Ja mam podobnie, otoz rano, szczegolnie jak jest chlodno, kiepsko pali, trzeba troche krecic. Ale zauwaazylem, ze jak wcisne pedal gazu, to zaskakuje, czyli rzeczywiscie moze cos z czujnikiem polozenia przepustnicy.
Aczkolwiek moze warto zobaczyc silnik krokowy, albo ogrzewanie sondy lambda - objawy po odpaleniu, ale niech inni sie wypowiedza w tej kwestii.
  
 
u mnie nawet jak dodam gazu to itak nie zapala ;(
malo tego wczoraj jak silik byl cieply to tez nie moglem odpalic, a jak juz zapalił to strasznie go szarpało i ledwo dychal
  
 
na twoim miejscu bym sprawdzil zaplon.. jak to nie pomoze to przyspiesz go do czasu az znajdziesz usterke, latwiej bedzie odplac.
pozdr.
  
 
Ja mam podobnie i to przez to ze mam odlaczony podgrzewacz który znajduje sie za wtryskiem. Ty moze tez tak masz. Sprawdz czy po zapłonie na zimnym silniku jest napięcie na tym podgrzewaczu pod wtryskiem. Czarno czerwony kabel. Tyle mi zawsze po 5-7 sekundach krecenia odpala. A cieply chodzi jak marzenie
  
 
Cytat:
2005-01-16 22:53:19, scanik pisze:
Ja mam podobnie i to przez to ze mam odlaczony podgrzewacz który znajduje sie za wtryskiem. Ty moze tez tak masz. Sprawdz czy po zapłonie na zimnym silniku jest napięcie na tym podgrzewaczu pod wtryskiem. Czarno czerwony kabel. Tyle mi zawsze po 5-7 sekundach krecenia odpala. A cieply chodzi jak marzenie



mozesz dokaldniej my objasnic jak mam sprawdzic to napiecie, no i ile powinno miec???

pozdro
  
 
Cytat:
2005-01-16 08:43:58, liked pisze:
na twoim miejscu bym sprawdzil zaplon.. jak to nie pomoze to przyspiesz go do czasu az znajdziesz usterke, latwiej bedzie odplac. pozdr.



nie znam sie jakos szczegolnie na silnikach i nie bardzo wiem jak sprawdzic mam ten zaplon ;( no i jak ewentualnie go przyspieszyc, bardzo prosze o szczegolowe naprowadzenie

pozdrowinka dla maniakow esinki
  
 
odpisze mi ktos
  
 
Sprawdz przewody podciśnieniowe ja miałem podobnie i okazalo się że mam poodpinane te przewody są one pod obudową filru powietrza 3 lub 4 przewody
  
 
A ciepły pali Ci juz dobrze ?? Całkiem dobrze ?? Napiecie na podgrzewaczu powinno mieć 12 volt. Cięzko jest wytłumaczyć gdzie on sie znajduje dokładnie. Ale jak coś to wal na PRV