Temperatura

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam omesię 2,4 i mały problem. Po 10 min. przemieszczania się w korku,motor zaczyna się grzać, tj. wskazówka wskażnika jest powyżej 90 stopni.Termostat jest nowy, dobrej firmy. Czy może ktoś miał taki przypadek? Może OMY tak mają? Czy ktoś mi podpowie?
  
 
Tak na pewno nie mają! Może to być uszczelka pod głowicą radzę szybko to sprawdzić!
  
 
Mieć to na pewno tak nie mają same ze się.
Jeśli uszczelka pod głowicą, to raczej będziesz zasłonę dymną za sobą stawiał , a jeśli nie to proponuję wisko sprawdzić

Pzdr

Paweł
  
 
Uszczelka to nie jest, jeżeli już, to wiskoza.Jak ją sprawdzić?
  
 
Sprawdź wyszukiwarką pt.wentylator chłodnicy, wisko

Pzdr

Paweł

Acha i do sprawdzenia nie używaj własnych palców .
Najlepiej czyjeś
  
 
Cytat:
2004-10-26 07:19:49, abigaz pisze:
Po 10 min. przemieszczania się w korku,motor zaczyna się grzać, tj. wskazówka wskażnika jest powyżej 90 stopni....
Może OMY tak mają? Czy ktoś mi podpowie?



i w odpowiedzi:

Cytat:
Tak na pewno nie mają!



Cytat:
Mieć to na pewno tak nie mają same ze się.



Tzn. ile ma mieć??? 60 stopni??? Czy te podane 90 stopni ale dopiero po 5 godzinach jazdy???

Bzdury.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
niewiem jak u innych ale moja w korku X20XEV dchodzi do 92-95 stopni wlacza sie wiatrak i po chwili mam 90 - z wlaczona klima mam ponizej 90 i tak sie utrzymuje
  
 
Cytat:
2004-10-27 14:14:57, Prowo pisze:
Tzn. ile ma mieć??? 60 stopni??? Czy te podane 90 stopni ale dopiero po 5 godzinach jazdy??? Bzdury.



No tak. Faktycznie bzdury piszę.
Warto było by się zapytać ile pow. 90?
  
 
ja też tak mam Co prawda niemam do czynienia z korkami ale silnik rozgrzewa sie dość szybko i całoczas pracuje w zakresie 90-95 jak chwije postoi np czekając na poćiąg który za jakiś czas przyjedzie to gdzieś w okolicy 97-98 włącza sie wentylator. Niestety u siebie stwierdzilem że zbiornik wyrównawczy rozszczelnił się na zgrzewie a to przecierz poziom płynu przy zimnym silniku i po pierwsze wyżuca sukcerywnie wszystko co powyżej a po drugie ciśnienie w układzie chłodzenia przez to nie wzrasta co również sprzyja gorszemu obiegowi płynu w układzie. Jeśli ktoś chce za "grosze" sprzedać taki zbiorniczek to jachętnie go uszczęśliwie Pozdro-nara
  
 
witam Dziwi mnie trść tych postów przecież normalna temperatura pracy silnika to między 85-95 stopni. Problem jest wtedy kiedy silnik nie osiąga zimą tej temperatur bo wtedy w środku może zagościć PINGWIN nara z Suwałek
  
 
Silniki z wisco zachowują się nieco inaczej niż z elektrowentylatorem. Przy wisco, wiatrak obraca się cały czas, a "ciąg" na łopatkach sterowany jest siłą z jaką zasprzęgla wisco. Stąd wskazania temperatury nie podlegają takim wachaniom jak przy elektrycznym.
Róznice wskazań mogą brać się z niedokładności wykonania wskaźnika i czujnika temperatury
  
 
Witam,
ja mialem podobny problem z swoim oma A 2.0 sprzeglo wiskotyczne na wiatraku. pompa wody byla do wymiany. Bylo ja slychac i to dos glosno, a przy okazji plyn uciekal z pompy wody.
  
 
jak sprawdzić wisko..............
przy zimnym silniku(wyłączonym jakby co)powinno sie lekko obracać

a przy rozgrzanym już tak lekko nie powinno sie obracać
taka jest moja teoria..może i błędna........nie wiem...........

mechanior jakoś to sprwdził na ciepłym silniku.nie wiem jak......

pozdr
  
 
Może temat temperatury stał się nudny, ale musze podzielić się ze swoim problemem. W mojej Omci A 2.0 po jej zakupie stwierdziłem, że wskaźnik temperatury wychyla się nie więcej niż do połowy, tj. 50 stopni. Po wymianie termostatu, teraz, gdzy temp. zewnętrza jest poniżej 0 stopni, wskaźnik co prawda przekracza ten poziom, ale nigdy nie dochodzi do 90 stopni. Stwierdziłem również, że po uruchomieniu zimnego silnika wąż za termostatem nieco się nagrzewa, a więc "puszcza" do głównego obiegu. Wewnątrz dmuchawa nagrzewa zadowalająco kabinę. Nie wiem co począć.
  
 
Cytat:
2004-12-13 18:59:01, hrumek pisze:
Może temat temperatury stał się nudny, ale musze podzielić się ze swoim problemem. W mojej Omci A 2.0 po jej zakupie stwierdziłem, że wskaźnik temperatury wychyla się nie więcej niż do połowy, tj. 50 stopni. Po wymianie termostatu, teraz, gdzy temp. zewnętrza jest poniżej 0 stopni, wskaźnik co prawda przekracza ten poziom, ale nigdy nie dochodzi do 90 stopni. Stwierdziłem również, że po uruchomieniu zimnego silnika wąż za termostatem nieco się nagrzewa, a więc "puszcza" do głównego obiegu. Wewnątrz dmuchawa nagrzewa zadowalająco kabinę. Nie wiem co począć.



Własnie jaka moze byc przyczyna, ze silnik nie dochodzi do 90stopni? u mnie nawet nie chce osiagnac 50 stopni tylko balansuje , gdzies na granicy 30 to chyba zdecydowanie za mało.. czy ktokolwiek wie dlaczego? a zaczeło sie to od momentu , gdy uzupełniłam płyn w chłodnicy..
pozdrawiam