BMW 518i rok prod grudzien 1990 czy warto nabyc?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie przymierzam sie do zakupu BMW 518i z grudnia 1990 rok kolor bilay w bardzo dobrym stanie technicznym.
Bardzo bede wdzieczny za wszelkie uwagi , podpowiedzi i oceny odnosnie tego autka.
W szczwegolnosci interesuje mnie ile to pali i czy aby nie jest to za maly silnik jak na ta bude?

Jeszcze jedno Autko jerst swiezo przywiezione z Niemiec ale jest mala usterka pali sie kontrloka oleju nawet jak wylaczy sie stacyjke (podobno to jakies zwarcie) czy wiecie co to moze byc?

pozdrawiam wszystkich i dziekuje za odpwoiedzi
  
 
osobiście uważam że taki silnik do takiego auta to niezbyt dobre rozwiązanie. oczywiscie przemieszczać sie takim autem można, tylko co jeśli zachce ci sie pojeździć? nawet fabryka na tych modelach nie kleiła żadnych oznaczeń, uważając to za wersje nie do pochwalenia.
pozdrawiam
  
 
CO?
Nie mając żadnych oznaczeń na tylnej klapie to już znaczy że
Cytat:
to za wersje nie do pochwalenia.



Ale jeśli chodzi o wątek to ten silnik faktycznie nie jest za zbyt mocny. Bardziej się sprawdził w modelach 3, a przeciez piątka w dodatku jest cięższa.

Podzro
  
 
o ile wiem to oznaczenia byly opcja (bez doplaty), kto chcial to mial
  
 
Generalnie to dobre auta... jednak silnik moim zdaniem nie do końca pasuje do takiej maszyny...
Jakby nie było to PIĄTKA już sobie swoje waży i myśle że dobrze to jedzie 525... ale patrząc realnie, ekonominie to przynajmniej 2.0.
Pozdraiwam.
  
 
jak samochod w bardzo dobrym stanie i za dobra cene to warto kazdy model
  
 
Cytat:
o ile wiem to oznaczenia byly opcja (bez doplaty), kto chcial to mial


przegladałem mobile i tylko jednego sedana znalazłem z oznaczeniem. touringów było więcej. sądzę że ludzie jednak sami sobie naklejają oznaczenia, bo nawet na takiej 518 widziałem 540 oznaczenie, a o braku oznaczeń fabrycznych przeczytałem kiedys, dawno temu w jednym z motoryzacyjnych pism.
tak czy siak, to nawet do 3 ten motor jest przy mały, jednak
jednak jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
pozdrawiam

  
 
Hmm jechałem kiedy taką 518 tylko że z 96roku (jeszcze ost E34) na trasie do Berlina z Katowic i nawet się to jakoś kulało, ale to jest chyba autko tylko do przemieszczania i do niczego więcej. Spalanie na pewno takie samo jak 520. Nam wtedy na trasie wyszło coś ok 8-10 litrów, dokłądnie nie pamiętam bo nikt z nas tego dokładnie nie obliczył.
Odradzam zakup tego autka, jeszcze jak biały to wogóle, pomyśl że kiedyś będziesz musiał to sprzedać !, jak Ci się to uda to za grosze. Jeżeli to autko ma kosztować jakieś 5000zł to można pomyśleć, ale nie więcej. Ja miałem taką do kupienia ale kombi i z 1994 r za ok 1400EUR i olałem bo wiedziałem że będę miał z tym problem.
  
 
akurat wiekszosc z was ma wiecej niz 113 km ale biezcie pod uwage ze jesli ktos sie przesiadzie z powiedzmy poloneza czy mlaucha do takiej 518 to i tak bedzie zadowolony. dla mojego kumpla ktory ma polo 1.0 moja 316 to rakieta jak go przewiozlem
  
 
Hehe no tolo też masz racje, ale facet pyta o rade, więc kazdy stara się mu jaknajlepiej doradzić.
  
 
Cytat:
akurat wiekszosc z was ma wiecej niz 113 km ale biezcie pod uwage ze jesli ktos sie przesiadzie z powiedzmy poloneza czy mlaucha do takiej 518 to i tak bedzie zadowolony. dla mojego kumpla ktory ma polo 1.0 moja 316 to rakieta jak go przewiozlem


to jest własnie relatywizm. a nawiasem mówiąc to nie wiem czy dobrym fiatem 125 nie objechałoby sie takiej 518, trzebaby kiedys to sprawdzić.
pozdrawiam
  
 
polonezem albo fiatem z 2.0 silnikiem to napewno bo byly takie o ile pamietam.
  
 
Polonezem z silnikiem Rovera pewnie tak A co do przesiadania się z wolniejszych samochodzików to przesiadłem się z maluszka i ... efekt jak do rakiety teraz juz sie przyzwyczaiłem nie bolą mnie kręgi szyjne
  
 
ale ten silniki rovera 103km to chyba za malo na 113km bmw 518, polonez tez troche wazy
  
 
Cytat:
ale ten silniki rovera 103km to chyba za malo na 113km bmw 518, polonez tez troche wazy



Z pewnością za mało.

Kiedyś miałem okazję przejechać się takim polonezem i nie zrobiło to na mnie żadnego wrażenia
  
 
Ale wyobraście sobie np BMW 518 Tourin w automacie! - to już całkowita padaka jak dla mnie. Hmm kumpel miał 318 automata i w polonezie czulem większego kopa i to nawet tym 1.6. A jeżeli chodzi o porównanie bmw 518 sedan manual a no poloneza 2.0 z silnikiem 2.0 122km (taki ma mój kumpel, silnik z jakiegoś tam fiata) to chyba ta beemka by przegrała.
  
 
zauważyliscie że miałem na uwadze fiata 125p? uważam nadal, że dobry objechałbym tą 518. kto tu porównuje moce silników? i po co? moc odpowiada za prędkość maksymalną. za przyspieszenia odpowiedzialny jest moment obrotowy. i nie wiem czy jak wziąść pod uwagę także masę auta, czy ta E-34 nie przegrałaby z tym 125p. poloneza celowo nie brałem pod uwagę bo zbyt ciężki. o polonezie z silnikiem 2 litrowym nie wspomnę, bo te autka naprawde chodziły nieźle i z 518 robić by nie miały co. naprawde jestem bardzo ciekaw porownania 518 kontra pf 125.

Cytat:
Kiedyś miałem okazję przejechać się takim polonezem i nie zrobiło to na mnie żadnego wrażenia


przejedź się 518 i zobaczymy czy ona na tobie zrobi wrażenie. gdyby porównac rovera do 518 to uważam że do setki polonia doszłaby prędzej.
pozdrawiam
  
 
Nie no takie porównania są bez sensu, bo wiadomo że taką 5tką jeździ się wygodniej i bezpieczniej niż fiatem czy polonezem. Jak ktoś potrzebuje autko do skromnego poruszania się to mu wystarczy. No ale problem powstaje przy dalszej odsprzedaży, bo jak sami widzicie to chyba każdy z nas jest jednego zdania i chyba każdy wielbiciel bmw że 518 niezbyt pasuje do bmw i tyle. Jak ktoś kupuje bmw to chce sobie "pojeździć"
  
 
Posiadam 518 E34 z inst. gazową i przyznam, że nie jest to auto do ścigania, na pewno lepsze od Passata, Mondeo, Audi A4 z motorem 1.6. Komfort jazdy na najwyższym poziomie. Każde auto jest warte kupienia jeśli ma dobrą cenę. Jeżeli cena jest ok to sprawdź na jeździe próbnej czy odpowiada ci dynamika bo to najważniejsze. Jeśli chodzi o trwałość to bardzo dobra. Gaz w czterocylindrówkach nie strzela tak jak w 6. Na pewno tańsze utzymanie. Moja pali trasa 10-11l, miasto 12-13l. LPG. 0-100km/h 12-13s. Vmax-195km/h-tyle jechałem. Myślę ze dobra cena za to auto to 5tys. jeżeli z klimą to 6-7tys.
  
 
odrazu mówie nie uwazam ze 518i to jakis demon mocy ale mam 518 i dużego fiata w naprawde super stanie i niech mi marcin nie pisze ze fiat jest szybszy od 518 bo to brednie miałem naprwde mase polonezów i nikt mi nie powie ze którys bedzie szybsz od518 nawet ten 2.0,zwykły duzy fiat ma 70 pare koni dokładnie teraz nie pamietam a moja 518 i ,115km naprawde nie wiem co tu porownywac,ja swoja 518 jechalem w niemczech lekko ponad 210 i naprawd na nia nie narzekam .