Fiat 127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przymierzam sie do zakupu fiata 127, najbardziej wizualnie podoba mi sie mk1 ale wiedamo jak jest z takimi staruszkami... Wiec prosze o rade Was (posiadaczy tych wozow) to od Was zalezy czy mnie zniechecicie czy jeszcze przyspieszycie zakup tego auta. Chcialbym wiedziec z czym jest najwiecej problemow w tym fiacie, jakie usterki sie zdazaja najczesciej, jaki jest dostep do czesci zamiennych nowych i uzywanych, jakie ceny czesci sa, itd...?
Ktory model 127ki stwarza najmniej problemow i ktory jest najlepszy jako dupowoz po bulki do sklepu a ktory jako mala wyscigowka. Jestem teraz szczesliwym posiadaczem dwoch 126 jedna planuje zamienic wlasnie na 127 ale nie wiem czy to dobry zakup, wczesniej bylem posiadaczem zastavy w tym jedna miala silnik 1.5 z fiata 128 i 5 skrzynke (ciekawy egzemplaz zassany z niemiec). Dzieki za wszystkie wypowiedzi.
  
 
dla mnie najładniesza 7 to oczywiscie MKI
zależy na jaki trafisz egzemplarz mojej 7 nic nie dolega jedyna powazna interwencja bylo delikatna walka z ruda na lewych drzwiach ale to juz przeszlosc,mechanicznie równiez sie wspaniale sprawuje,wszystko jest wymieniane w czasie
rajdówka z MK I żadna no chyba ze SWAP
lepiej wziac wersje MK II ta jest tez ładna i ma duzo ciekawsze silniki
MK III mi sie nie podoba no chyba ze jedynie silnik
  
 
Cytat:
wczesniej bylem posiadaczem zastavy w tym jedna miala silnik 1.5 z fiata 128 i 5 skrzynke (ciekawy egzemplaz zassany z niemiec). Dzieki za wszystkie wypowiedzi.



Zajebiście ciekawy egzemplarz, bo o ile mi wiadomo to nie było 128 1.5. Moze tam był raczej motor ze 138, co???
  
 
MK1 najladniejsza, jezeli to ma byc 903 to najlpiej MK1, wszystkie sa juz na tyle stare ze tylko stan sie liczy.
Poza tym ja bym polemizowal ze rajdowka zadna, w porownaniu CC/SC 900 jest lzejsza, tylko 126 swap jest wyraznie lepszy w klasie do 903.

Oczywiscie sport MK2 a juz na pewno MK3 daje spora frajde z jazdy (nie jezdzilem ale sie domyslam), tyle ze zaleta 903 sa tanie czesci (np. sprzeglo nie wiele drozsze niz do 126).
  
 
no niewiele ale i tak docisk Valeo - 150 - tarcza sprzegla..90....
  
 
docisk valeo do 900ki kupowalem tydzien temu za 104 zl
  
 
no to widzisz jakie u nas ceny. i to na zamowienie i trzeba jeszcze czekac. na szczescie jest allegro gdzie kupilem docisk i tarcze uzywana 10.000 za 50 zl...
  
 
Fiaty 128 z silnikami 1.5 i pieciobiegowa skrzynka biegow (w pelni zsynchronizowana) byly robione na stany w wersji kombi 3 i 5 drzwiowym -gdzies mialem nawet zdjecia tych aut - to jestdopiero rarytas...
  
 
127 jak jest zadbane albo doprowadzone do dobrego stanu nie sprawia żadnych problemów,najważniejsze jak w każdym fiacie są podłużnice,zwlaszcza przednie,i najmwiękkszy problem to rdza.polecam mk1 z silnikiem 1300 z mk3.
  
 
ja sie nie znam...ale wg mine najladniejsze jest to czerwone [model] ktore tomek ma w profilu...cudo...wdizalem takie w lublinie...
  
 
Najładniejsze jest Mk1 tylko znalesc dobry egzemplarz graniczy z cudem.(chyba ze wycieczka po za granice)Ja mam mk1 i nienazekam kumpel ma Mk2 z 1.3 i to dopiero jedzie tylko bez gazu daleko nie pojedziesz straszny apetyt.
  
 
tylko i wylacznie mkI - mkII na mattigach - hmmm jeszcze ujdzie - jesli nigdy nie bedziemy jej z tylu ogladac - mkII i III to juz jest plastik - jak chcesz dupowoza w tej cenie to kup sobie corse 1.0, hudy w koncu sprzedajesz swoja czy nie ?
  
 
moje było mk2, a plastikowe było dopiero mk3 stasiu,u mnie zderzaki były metalowe ale dzięki za podciągnieęcie mojego do tych lepszych
  
 
moje było mk2, a plastikowe było dopiero mk3 stasiu,u mnie zderzaki były metalowe ale dzięki za podciągnieęcie mojego do tych lepszych
  
 
Tylko i wyłącznie mk1 903.
  
 
Najwazniejsza w 127 jest blacha,reszta moze byc taka sobie .Czesci mechaniczne pasuja z wielu innych Fiatow, starych i tych nowszych ,z blachami jest raczej kiepsko i dlatego staraj sie kupic jak najzdrowsza bude,a mozna jeszcze takie dziewicze znalezc.Najlepiej kupic taka ktora jeszcze nie byla klejona bo wiadomo jak u nas robi sie takie zeczy.Co do cen czesci to jest roznie ,zalezy jaki model i silnik.Sprzeglo do MkI 900 kosztuje tyle co do malucha bo jest takie samo ,natomiast do 900 MkII tyle co do cc900 tak jak pisza koledzy nizej.Zycze powodzenia w poszukiwaniach 127 jak sie zdecydujesz.
  
 
Dzieki za wypowiedzi. To jeszcze jedno pytanko gdzie moglbym ewentualnie w okolicach Łodzi zaopatrywac sie w czesci do tego modelu?
Macie jakies dobre sklepy lub szroty gdzie mozna jeszcze cos w dobrym stanie wyciagnac?