MotoNews.pl
  

Wymiana progów w 125p?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, jak najlepiej naprawić/załatać dziury w progach, czy szpachel z włóknem szklanym wystarczy, zaznaczam, że są tylko w miejscach połączenia progu z błotnikiem, reszta jest w 100 zdrowa, czekam na propozycje, sprawdzone, zeby po roku nie trzeba było poprawiać?? dzieki
  
 
Zalezy jak mocno jest pordzerwiałe Powinno wystarczyc jak dziurki sa nieduze
P.S.
Neolithic jak kiedys dopadne twoj samochod w wocławku to zmienie ci przod na orginalna czerń bo nie obraz sie ale ta biała atrapa wyglada okropnie
Pozdro 600
  
 
tez coś.. na glęboką rdze albo dziurki to si enadaje tylko wyciecie blachy i wstawienie łatki. a szpachlem(nawet żywicznym) to możesz sobie jedynie nirwności po tym spawaniu wygładzić..
  
 
no dobra, wytne i wspawam, a przegrzanie blachy?? zabezpiecze od środka i wystarczy??
  
 
jak bedziesz spawal palnikiem albo elektrodą to raczej nie wystarczy ale migomatem to spawają nawet najnowsze BMW wiec nie widze problemu, pozatym nie spawa się spawem ciaglym tylko z przerwami, punktowo.ja potrafie wstawić łatkę na srodku błotnika w taki sposób ze ona jest przez czas spawania w zasadzie..letnia oczywiscie to poczłania czas, ale czasami tak trzeba.
podsumowując , nie stresuj sie i nie rób sobie jakichś dziwnych problemów, podgrzej fluidol do stanu płynnego i na goraco wtryskuj w profile .
tylko nie podpal tego fluidolu..