| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Neolithic Fiat 125p Włocławek | 2005-01-19 17:02:32 witam, jak najlepiej naprawić/załatać dziury w progach, czy szpachel z włóknem szklanym wystarczy, zaznaczam, że są tylko w miejscach połączenia progu z błotnikiem, reszta jest w 100 zdrowa, czekam na propozycje, sprawdzone, zeby po roku nie trzeba było poprawiać?? dzieki |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2005-01-19 18:34:01 Zalezy jak mocno jest pordzerwiałe Powinno wystarczyc jak dziurki sa nieduze
P.S. Neolithic jak kiedys dopadne twoj samochod w wocławku to zmienie ci przod na orginalna czerń bo nie obraz sie ale ta biała atrapa wyglada okropnie
Pozdro 600 |
MAGNUM 125 Reda | 2005-01-20 23:44:13 tez coś.. na glęboką rdze albo dziurki to si enadaje tylko wyciecie blachy i wstawienie łatki. a szpachlem(nawet żywicznym) to możesz sobie jedynie nirwności po tym spawaniu wygładzić.. |
Neolithic Fiat 125p Włocławek | 2005-01-21 16:30:04 no dobra, wytne i wspawam, a przegrzanie blachy?? zabezpiecze od środka i wystarczy??
|
MAGNUM 125 Reda | 2005-01-21 19:30:27 jak bedziesz spawal palnikiem albo elektrodą to raczej nie wystarczy ale migomatem to spawają nawet najnowsze BMW wiec nie widze problemu, pozatym nie spawa się spawem ciaglym tylko z przerwami, punktowo.ja potrafie wstawić łatkę na srodku błotnika w taki sposób ze ona jest przez czas spawania w zasadzie..letnia oczywiscie to poczłania czas, ale czasami tak trzeba.
podsumowując , nie stresuj sie i nie rób sobie jakichś dziwnych problemów, podgrzej fluidol do stanu płynnego i na goraco wtryskuj w profile . tylko nie podpal tego fluidolu.. |