Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ottastorun Ascona C 2.0i Jubille Toruń | 2003-06-11 23:55:17 jak w temacie szukalem ale nie znalazlem wiec pytam bo od jutra nie bede mial dostepu do netu wiec jakie uszczelniacze zastosowac do silnika 1.6 gli abimex.mam zamiar je wymienic prosze o szybka odpowiedz zalezy mi na tym z gory dzieki ![]() |
lipek Polonez kraków | 2003-06-12 08:59:15 moze fabryczne ze sklepu ![]() a czemu wymieniasz ? czy warto je wymienic jak sie sciaga glowice bo mam wyciek i moze w koncu sie tym zajme. |
ottastorun Ascona C 2.0i Jubille Toruń | 2003-06-12 10:55:17 nieeeeeeee tylko nie fabryczne podobno robia sie szybko twrde i kiepsko spelniaja swoja role czytalem ze pasuja od vw i sa duzo lepszej jakosci ale czekam az potwierdzi to ktos kto mial z tym do czynienia ale widze ze chyba niczego sie nie dowiem.trudno sam sobie jakos poradze ![]() |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-06-12 12:54:15 zakładaj te od VW (firmy Goetze) - odporne na przegrzanie silnika |
ottastorun Ascona C 2.0i Jubille Toruń | 2003-06-12 13:01:40 tylko od jakiego silnika o to wlasnie mi chodzi ![]() |
BENY Miłośnik FSO Ciechanów | 2003-06-12 13:08:30 od starego 1,6 8v
dużo się gadało na temat uszczelniaczy w tym wątku [ wiadomość edytowana przez: BENY dnia 2003-06-12 13:11:30 ] |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-08-28 12:52:21 Odświeżam wątek.Chodzi mi o uszczelniacze zaworów w silniku DF-a,klasycznym 115C.Więc problem z nimi jest taki,że ich po prostu NIE MA!!!Są tylko kretyńskie o-ringi wciskane na trzonek zaworu,które dają chyba tylko dobre samopoczucie konstruktorowi...Rozwiązanie jest debilne,więc chciałem dobrać uszczelniacze od czegoś innego.Potrzebny wymiar to 8/12mm.I oczywiście takowych nie znalazłem,a że czas naglił,pozostałem przy oryginalnych o-ringach.I jak tu DF ma nie palic oleju,skoro zawory nie mają nawet zasranych uszczelniaczy?Jeśli ktoś wie jak ten "patent" zmodernizować,ew.od czego pasują uszczelniacze,niech da znać. |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-08-28 15:43:50 Nikt nic nie wymyślił,a ja już mam głowicę zrobioną-splanowaną,zaworki dotarte,a "uszczelniacze"założone seryjne,czyli tak jakby ich nie było ![]() |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-08-28 17:30:24 Podepne się pod wontek, bo mam podobną sprawe ![]() Jak zapalam mojego Furacza to az chmura niebieska sie pojawia w lusterku wstecznym (1 raz jak to zobaczyłem to aż nie wierzyłem i wysiadłem z auta) ![]() Co to może być??? Pierscienie , uszczelniacze??? dodam ze mam Fiata z 88 ma przejechane 61 tys i jakies 15 ze mną czyli nie delikatnie ![]() Jak mam zdiagnozowac w czym tkwi problem??? Jesli to uszczelniacze to czy bedą pasowac te od poldka (te niemieckie od VW)??? słyszałem że koncówka seri Fiatów miałe takie same jak poldki??? |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-08-28 21:23:52 Jeśli masz Fiacika `88,to na 99% silnik polonezowski(typu AA lub AB).Także uszczelniacze zaworów pasują od Poloneza,co jest oczywiste ![]() |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-08-30 14:00:10 JA mam silnik fiatowski(lepszy jak dla mnie do df od poldowskiego)
Ale podobno ostatnie silniki fiatowskie w df z konca produkcji miały juz uszczelniacze od poldka. TAk słyszałem od mechanika. Niestety nie mógł skonkretyzowac w kturych latach to nastąpiło i czy to były wyjątki. Ciekawe czy może muj ma uszczelniacze od poldka, ale chyba na 99% ma fiatowskie ![]() Jak mam poznac nie rozbierając silnika czy mam popękane pierscienie (przez 3 lata ani razu go nie przegrzałem ani nie dopusciłem do wkroczenia temp. na czerwone pole), ale zapieczone od nagaru też chyba nie są bo nie traktowałem go delikatnie. |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-08-30 15:40:45 No proszę,myślałem,że w 1988 roku już nie wsadzali silników 115C...Notabene też wolę fiatowski silnik od poldkowego ![]() |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-08-30 19:04:41 Niestety cisnienie mam po 12 w kazdym cylindrze ![]() czyli kompresyjne pierscienie sa ok. tylko olejowe sa zepsute ![]() |
![]() SPAjK Miłośnik FSO ![]() Wziuut 2 ... | 2003-08-30 22:53:26 a wiesz ZAK ze zetknąlem sie z tym problemem przedwczoraj. Silnik 300km po remoncie, sprezanie 11,5 a brał olej. Przyczyna? Zatkana odma.
Sprawdz najpierw czy w pokrywie filtru powietrza jest olej. Jesli jest wyczysc odpowietrzenie. Jesli nie ma, napisz, bedziemy dalej główkowac ----------------- FSO Seicento 19.06.2005 www.centomania.pl |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-08-31 17:23:10 Na pokrywie filtra mam olej!!!
Odpowietrzenie było z 2 miechy temu czyszczone. Ten silnik jest dziwny jak go kupiłem to był stary olej i wpierdzielał go troche ale nie smierdzieł z ruru(2 tłumiki), teraz przez tydzien jak wychodziłem z roboty i do na 1/3 sania odpalałem od 1 razu to było widać niebieską chmure i smrud ![]() Jutro jak czas pozwoli to sprawdze czy dymi i czy po rozgrzaniu po dodaniu gazu czuc ten specyficzny zapach. Niestety auto mam uziemone na jakies dzien dwa(brak czesci, trzeba bedzie po szrotach poszukac), dzis jak na KJS szutrowy(nie startowałem) w okolicach Czarnego Boru, na bardzo wąskiej drodze mijałem sie z Golfem III, on zjechał troche ja troche i zabrakło 2cm ![]() ![]() Gosc z Golfa oczywiscie uciek ![]() Ale sie nie martwie może kierke skurzaną z kaszla znajde, napinacze pasów i te długie podłokietniki do przodu.Bo wersja "C" jest SUPER wyposarzona ![]() |
![]() SPAjK Miłośnik FSO ![]() Wziuut 2 ... | 2003-08-31 22:45:11 wyczysc jeszcze raz odpowietrzenie, załuz do odmy dwa wygaszacze plomieni, moze byc tak ze dymi bo do gaznika rzyga olejem... jesli z wygaszaczami nadal bedzie rzygał do filtra pierscionki do roboty ----------------- FSO Seicento 19.06.2005 www.centomania.pl |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-09-01 16:39:35 Sorry za lamerskie pytanie ale gdzie są te wygaszacze płomieni w df 1500 (75 KM) silnik fiatowski ??? ![]() |
![]() SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-09-01 16:48:34 W tej gumowej rurze (łączącej pokrywę zaworów z filtrem powietrza), a mi przyszło do głowy jeszcze jedno, wyczyść dokładnie od wewnątrz pokrywę zaworów (tam jest takie sitko przytwierdzone) jak ono jest zabrudzone nagarem to olej zamiast wędrować tamtędy i się skraplać na klawiaturę idzie prosto do odmy. |
![]() nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2003-09-01 17:42:07 wiem ze to nie tu ale ZAK moge ci odsprzedac nowke prawy dlugi podlokietnik ![]() |