Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() huggoo 126p warszawa | 2005-01-24 14:00:00 Witam
Może macie jakieś pomysły jak usztywnić silnik...tzn na belce,żeby tak nie latał jak sie jedzie szybciej po dziurach,nowa sprężyna wytrzymała może tydzień...potem znowu to samo.... Myślałem,że może by dac ją do hartowania jakiegoś specjalnego czy jak?? pozdro |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2005-01-24 15:31:29 też polecam 2+1 te gumy z tylnich amorów idealnie pasują na tę tulejkę przy belce, sztywno całość sie trzyma skrzynia nie wali, niepodskakuje nic |
![]() Chrostek F&F Sympatyk BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-01-24 15:39:57 sory że zrobie OT
wojtas7wspawywałes nowy dach czy to inny mełer? |
![]() wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-01-24 15:42:21 skad wiesz o tym? ![]() wspawany jest caly dach wraz ze slupkami na wysokosci polowy szyb. |
![]() Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2005-01-24 15:43:11 Ja proponuje założyć drążek reakcyjny ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-01-24 16:06:42 Przykręcanie drążka do głowicy to poroniony pomysł. Wiem, bo gadałem z chłopakami z rc. Powodowało to ciągle wywalanie uszczelki pod głowicą....Zaraz dokończe ![]() |
![]() mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-01-24 16:49:29 Nie usztywniajcie motoru do glowicy !!
Albo do bloku, albo do skrzyni. Ja mam stabilizator na sztywno do srub laczacych skrzynie z silnikiem (stalowy polksiezyc z otworami). Co nieco widac na zdjeciu : http://153.19.210.0/~mitrok/mprc2/photos/084.jpg |
![]() eLMo126 SC Radom | 2005-01-24 17:09:42 A probowal ktos z amortyzatorem z pralki ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-01-24 17:12:53 amorek od pralki jest dobry. z jednej strony do polki z drugiej do oblachowania. montujemy go w pionie. |
![]() blade87 F&F Wolny Słuchacz :) Alfa romeo 155/ E 21 ... GDAŃSK | 2005-01-24 17:43:22 hym kiedy zwekszy sie siłe sprezystą to latac chyab bedzie bardziej latał ... co do mocowania do głowicy to chyab sredni pomysł ... skoro sruby powinny byc dokrecane odpowiednim momentem to mocowanie do głowicy napewno wywiera jakis wpływ na ten moment ... ... mozna by zamocowac amortyzator ... w miejscu gdzie jest sprezyna zawieszenia silnika ... amortyzator ... jakis rowerowy ... montowany w ramie ... u nas na pomorzu jest hurtownia ... firma logan bodajze .. .tam maja tkaie sprzety na sztuki ... ... wystrczyłoby wyciagnac sprezyne albo mozna tez zostawic ....
to jest tlyko pomysł ... :] ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-01-24 18:07:52 Mitrok dobrze gada!! Nalać mu wina;] To właśnie chciałem dokończyć pisać...... Półksięrzyc przykręcany do śrub skręcających skrzynię z blokiem a drugo koniec drążka reakcyjnego mocowany w nadkole odpowiednio wzpocnione. Drązek nie na stałe tylko z jakimś elementem elastycznym... |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-01-24 18:19:05 dobrze widac to na fotce nr 14 po lewej stronie silnika na wysokosci flanszy, u mnie usztywnilo motor maksymalnie wychyły przy zmianie obrotów sa niewielkie
nazik.dobrebopolskie.com/ |
![]() huggoo 126p warszawa | 2005-01-24 20:25:39 ...w takim razie na początek wypróbuje patent z gumami...jak to nie pomoże bede kombinować dalej...sie obaczy ![]() pozdro i dzieki |
![]() Simon_126 F&F Sympatyk /F/I/A/T/ CCS Nowy Sącz | 2005-01-25 10:04:18 Ale mi z tym drążkiem reakcyjnym chodziło o to że jeden jego koniec jest zamontowany na belce a drugi na uchwycie do podnoszenia silnika (do głowicy nigdy w życiu!). |
![]() chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2005-01-25 11:02:00 hmm a czy musza byc te gumy od amorkow?? czy moe byc cos innego np. podkladki gumowe o grubosci jakies 5 mm ?? bo takjie cos mam !! |