525tds 92rok obroty silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
czy drobne falowanie obrotów 100-200 od obrotów biegu jałowego i tylko od czasu do czasu to już powód do niepokoju?przebieg ok.145000 wydaje się w miarę realny pzdr
  
 
Ee coś Ty, tak czasem jest, ale sprawdź świece, przewody, filtr paliwa, powietrza itd. Aaa przeczyść silniczek krokowy, on odpiwada za wolne obroty i często jest zasyfiony!
  
 
Upss to diesel, hehe niezauważyłem. To już nie wiem co robić, ale to napewno nic złego się nie dzieje!
  
 
Mam taki sam wózek, ten sam podobny przebieg i te same objawy. Sądze, że to ich uroda. Nie zawsze to występuje. Myśle, że uzależnione jest to od temperatury kolektora dolotowego, zauważyłem, że jak troszeczke postoi po wyłączeniu silnika to kolektor mocniej sie nagrzewa a póżniej wszystko wraca do normy. Nie ma sie czym przejmować
A jak ci chodzi ogólnie??
  
 
Witam,
145 tyś dla 12 letniego diesla to ciut mało jak na mój gust ale co tam
Co do pływania obrotów to do sprawdzenia :
końcówki wtryskiwaczy(u 12 latka może być różnie )
możliwa nieszczelnośc na uszczelniacach pompy (mieszanka wspomagana olejem silnikowym)
sprawdziłbym również alternator (od tego zacznij)być może za mały prąd ładowania i komp stara się nadgonić braki
Jeżeli natomiast to falowanie obrotów pojawia się na mocno zagrzanym silniku to raczej te uszczelniacze przy pompie.
Pozdroxy
  
 
pozdrawiam wszystkich a zwłaszcza tych z 525 tds to takie dziwne auto 12 lat jeden właściciel ostatnia wymiana oleju w serwisie bmw
w Niemczech w czerwcu 2004, żeby nie było wątpliwości to został trochę przepłacony.chociaż ma dwustrefową klimę a skóra jest jak na kanapie w ikei nowej.zdecydowałem że go zostawiam dopiero po przyjeżdzie do polski,bo jeżdzi się super prawda??
  
 
Cytat:
Jeżeli natomiast to falowanie obrotów pojawia się na mocno zagrzanym silniku to raczej te uszczelniacze przy pompie.

możesz napisać coś bliżej o tych uszczelniaczach które odpowiadają za wolne obroty bo ja totalnie niewiem o co chodzi a co do falowania wolnych obrotów to trzeba sprawdzić dawke paliwa bo jeżeli będzie za duża to tak się bedzie działo. w zasadzie dla wprawnego mechanika 5 minut roboty z wyregulowaniem tejże dawki
  
 
W Katoiwcach jeździ takie piękna TDS'a ze skorą i klima a ja o tym nic nie wiem:>
  
 
witaj w końcu to mała dziura więc myśle że prędzej raczej niż póżniej
ad.1na pewno nie taka ładna jak Twoja obecna siódemka(a i poprzedniej niczego nie brakowało pzdr
  
 
Żeby nie było bałaganu to podłącze się pod ten temat!!!
Mianowicie pojawił sie PROBLEM:
po uruchonuieniu silnika-wszystko zdaje sie byc oki,
po przejechaniu paru kilometrów kiedy zatrzymuje się na luzie przed światłami silnik zaczyna mi przebierać (odczuwalne drgania w kabinie)temp. na wskaźniku w przybliżeniu 45 stopni,
po dalszej jeździe kiedy się lepiej rozgrzeje wszystko wraca do normy
czasami na postoju pomagało przytrzymanie go na obrotach ale może to złudne poprostu zbliżył sie do swojej temperatury(ale nie wiem)
Co to może być-czy to normalne??
Proszę o szybką podpowiedź- bo nie wiem czy coś nie siada?
Z Podziękowaniem
  
 
Hehhe dzięki, ale moja obecna 7ka idzie do sprzedaży
A gdzie serwisujesz??
  
 
Żeby nie było bałaganu to podłącze się pod ten temat!!!
Mianowicie pojawił sie PROBLEM:
po uruchonuieniu silnika-wszystko zdaje sie byc oki,
po przejechaniu paru kilometrów kiedy zatrzymuje się na luzie przed światłami silnik zaczyna mi przebierać (odczuwalne drgania w kabinie)temp. na wskaźniku w przybliżeniu 45 stopni,
po dalszej jeździe kiedy się lepiej rozgrzeje wszystko wraca do normy
czasami na postoju pomagało przytrzymanie go na obrotach ale może to złudne poprostu zbliżył sie do swojej temperatury(ale nie wiem)
Co to może być-czy to normalne??
Proszę o szybką podpowiedź- bo nie wiem czy coś nie siada?
Z Podziękowaniem