| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
banasr szczecin | 2005-01-14 17:44:58 IV generacja to wtrysk sekwencyjny w fazie lotnej, a wtrysk w fazie ciekłej to już V generacja. Ja mam do roboty około 25 km, część miasto część trasa i pali mi około 8,5 do 9 l. gazu i 1 do 1,5 l. benzyny na IV generacji. Co do opłacalności to trzeba przekalkulować. Ja ze swojej ELIS-y jestem zadowolony. Pozdrawiam banasr. |
batura wawa | 2005-01-14 19:43:08 Jest nieco lepiej niz myslalem.
Instalka BRC da sie ustawic na 25 stopni C - czyli w lecie jezdzimy prawie caly czas na gazie (nie mylic z 'gazem' ) a w zimie trudno .. nie mieszkamy na syberii a zimy jak widac mamy upalne |
michał16v Rekord E 16V Chełm | 2005-01-15 23:50:09
nie to tylko wtrysk gazu a sekwencja jest tylko wtedy gdy wtrysk benzyny jest sterowany sekwencyjnie |
xelalpg legnica | 2005-01-23 09:29:51
W-wa BREW-EL ul.Rakowiecka; Wtrysk SGI VENTO 2001, jest mozliwosc ustawienia wszystkich parametrow, lacznie z odpaleniem na LPG |
batura wawa | 2005-01-23 11:20:52 no ba!
ustawic sie da, ino zeby to jeszcze dzialalo |
zbigburn Reguły | 2005-01-24 21:41:09 II gen moze byc bardziej oszczedna, ale za to wieksze prawdopodobienstwo, ze bardziej niszczy silnik ze wzgledu na dobor mieszanki apriori a nie w trakcie jazdy.
Z wlasnych doswiadczen: srednia 8,8 l. gazu / 100km i 0,35 l Pb /100km - Thalia 1.4 16v |
xelalpg legnica | 2005-01-24 22:17:58
EasyJet,Mistral,Vento 2011 - ustawiam co chce i chodzi |