Rozruch w tds-a

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam taki problem w 318tds
mam problemy z zapalaniem jak jest zimny, tzn rozrusznik normalnie kreci ale nie chce zapalic, auto ma kolo 160 tys. (oczywiscie wedlug wskaznikow pewnie ma troche wiecej) i ma napewno nieznaczne przedmuchy do skrzyni, czy to mozliwe ze sie koncza pierscienie ???, moze gdzies jest jakis czujnik ktory powijnien przestawic pompe wczasie rozruchu zimnego silnika lub spadek napiecie na jakims elemencie powodujacy ze pompa dostaje zle informacje albo napiecie, wnioskuje to po tym ze gdy chcialem zobaczyc jak zapali na zaciag to zastarowal praktycznie w momencie wrzucenia 2 i puszczeniu sprzegla, moim zdaniem jesli silnik ma zla kompresje to trzeba bylo by go troche pocholowac zeby zlapal pewna predkosc obrotowa
prosze o pomoc pozdrawiam dobi
  
 
sprawdź ciśnienie sprężania jeżeli będzie poniżej 25atm do dupa z palenia w niskich temp no a na sam początek to proponuje sprawdzić świece żarowe
  
 
a jeżeli świece żarowe są dobre to zainteresuj się przekaźnikiem sterującym świecami żarowymi, miałem coś takiego że czasami nie łączył.
  
 
Witaj.
Miałem to samo. Ciepło na dworze - silnik pali. Zimno - nie pali.
1. sprawdziłem kompresje - zła, na jednym garze wogóle nie było
2.wymieniłem pierścienie a przy okazji lańcuchy rozrządu i zrobiłem kompletnie głowice
3.elektroniczny wtryskiwacz jest OK
4. wymieniłem akumulator - stary był zły , nowy ma Kopa !
dzisiaj mi śmiga i mniej pali, ale te koszty.
Pozdrawiam
  
 
witam
a mozesz mi powiedziec jakie byly koszty pierscieni na jeden ytlok oraz jaki orientacyjnie miales przebieg ???
  
 
przeczytaj post pt immobilajzer czy pompka paliwa ja to już przerabiałem moim zdaniem to pompka wstępna
  
 
Za pierścienie nie dużo ale dochodzi uszczelka pod głowicą i inne pierdoły które usisz zrobić.
Koszty wysokie bo i auto 239 tyś

Mam znajomego co wymieniał pierścienie przy przebiegu 115 tyś km

Pozdrawiam
  
 
czy wymienial ktos moze pierscienie ???
moj tds ma napewno przedmuch, sprubuje wymienic pierscienie, ale nie chcial bym dotykac sie tuleji cylindrowych, wziazku z tym moje pytanie czy wymienic na pierscienie nominalne czy moze juz nadwymiarowe ???, powtarzam nie chcialbym dotykac sie tuleji (nawet nie chce ich honowac)
pozatym czy operacja ustawienia rozrzadu w tds-ie jest skaplikowana ???, bo wedlug mniw demontarz glowicy i odkrecanie korbowodow wiaze sie z przestawieniem rozrzadu ???
  
 
bez honowania nie wsadzisz pierścieni nadwymiarowych. rozrząd trzeba rozpiąć przy zdjęciu głowicy z ustawieniem nie ma żadnego problemu