125- ile potrzeba obrotów rpm...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, kto mi powie przy ilu obrotach otwiera się druga dysza w gaźniku? wedłog moich testów na obwodnicy trójmiejskiej dopiero przy 3.500rpm...
dobrze wyczułem?

potrzebne mi to, aby zacząć się bawić z gaźnikiem bo muszę przyśpieszyć ten moment a nie wiem na ile ustawić
  
 
A to nie zależy czasem od podciśnienia? Chociaż zależy kto ma jakie sterowanie, ale przy mechanicznym chyba można otworzyć w każdej chwili drugą, czy nie
  
 
Race, ja mam mechaniczny , ale nie wyobrażam sobie jak można otworzyć "w każdej chwili" " mam sobie żyłkę podłączyć i w czasie jazdy ciągnąć za nią ?
wiadomo z eotwiera się w pewnym momencie kiedy cięgno/haczyk dojdzie do odpowiedniego miejsca i zacznie ciągnąc drugą przepustnce.. ale mi chodzi o to wąsnie , jaki to jest moment
  
 
predkosc obrotowa zalezy od obciazenia i otwarcia przepustnicy, wiec takie opisywanie przy ilu obrotach jest moim zdaniem pozbawione sensu. Mozesz jechac 40 na czworce, depnac do oporu i tez sie otworzy....
  
 
Cytat:
2005-02-01 20:06:22, MAGNUM pisze:
(...) wiadomo z eotwiera się w pewnym momencie kiedy cięgno/haczyk dojdzie do odpowiedniego miejsca i zacznie ciągnąc drugą przepustnce.. ale mi chodzi o to wąsnie , jaki to jest moment


To jest moment gdy wciśniesz gaz na tyle mocno żeby zaczęła się otwierać druga przepustnica - skoro sterowana jest mechanicznie to zależy to tylko i wyłącznie od stopnia wciśnięcia pedału gazu, a prędkość obrotowa będzie po prostu wzrastać wtedy szybciej, jednak to jest skutkiem otwarcia drugiego przelotu a nie przyczyną .
  
 
dokladnie tak jak napisali rejs i kosa-mechaniczna przepustnica ta druga oczywiscie otworzy ci sie nawet na zgaszonym silniku.pierwsza tez a pneumatyczna w zaleznosci od podcisnienia,ale to nie jest scisle zwiazane z obrotami...
  
 
Cytat:
2005-02-01 20:06:22, MAGNUM pisze:
Race, ja mam mechaniczny , ale nie wyobrażam sobie jak można otworzyć "w każdej chwili" " mam sobie żyłkę podłączyć i w czasie jazdy ciągnąć za nią ? wiadomo z eotwiera się w pewnym momencie kiedy cięgno/haczyk dojdzie do odpowiedniego miejsca i zacznie ciągnąc drugą przepustnce.. ale mi chodzi o to wąsnie , jaki to jest moment



ten moment to u mnie tak z 4cm wciśnięcia pedału
jeżdziłem już w wersji gdzie było praktycznie synchroniczne otwieranie przepustnic... ale ruszenie tym spokojnie bez spalenia sprzęgła to spora sztuka... nie mówiąc już o spalaniu....