Hmmm... co kupić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.....
kolega zamieża sobie kupić jakies BMW ale sam jeszcze nei wie co ma kupić najchętniej chciał by coś po tuningu albo COUPE, ale zarazem aby niebyło to zbyt drogie w utzymaniu.......
co byście proadzili najlepiej...
kwota jaką dysponuje to 15 tyś pln
  
 
Hmm no to chyba najlepie 325 coupe E36 - bardzo ładny model, przyzwoite ceny części i w miare normalne spalanie
  
 
Cytat:
2005-01-21 14:10:43, Aldik pisze:
Hmm no to chyba najlepie 325 coupe E36 - bardzo ładny model, przyzwoite ceny części i w miare normalne spalanie





ja tesh mu radziłem COUPE ale on twierdzi że one są bardzo drogie w utrzymaniu, a podobają mu się jak hol....... hehe niechcem go namawiac żeby puźńiej nie jeczał ale ja włąśńie bym sobie kupił takie Coupe,,,,
dodam jeszcze zę to będize jego pierwsze auto w życiu!!
  
 
na pierwsz auto w życiu polecam fiata seicento , naprawdę tani w eksploatacji i części blacharskie też
a za jakiś czas to fajna jest bmw 850
  
 
Hmm sorry ale po jakie inne tansze autko w utrzymaniu chcesz? Najtańsze są 3ki obojętne jaka by nie była.
  
 
Cytat:
2005-01-21 14:43:16, 325ix pisze:
na pierwsz auto w życiu polecam fiata seicento , naprawdę tani w eksploatacji i części blacharskie też a za jakiś czas to fajna jest bmw 850




hmmmmmmmm............
zapomniałem dodać ze kolega ma 198 wzrostu to sejczento odpada, a tymbardziej że to fiat
  
 
Cytat:
2005-01-21 14:55:34, Aldik pisze:
Hmm sorry ale po jakie inne tansze autko w utrzymaniu chcesz? Najtańsze są 3ki obojętne jaka by nie była.




no chodzi mi tu abyście mu pomogli w dobraniu jakiejś zawodowej BAWARKI i że by była w miare mozliwosci nie dorga w utrzymaniu!!
  
 
Cytat:
2005-01-21 14:30:20, BiBoy pisze:
ja tesh mu radziłem COUPE ale on twierdzi że one są bardzo drogie w utrzymaniu, a podobają mu się jak hol....... hehe


a dlaczego coupe ma być droższa w utrzymaniu od np. sedana ?!
Pierwsze auto, lat 20, POLONEZ, części tanie i z jego wzrostem powinien sobie poradzić żartuje oczywiście, niech też nie startuje z najwyższego pułapu bo co później kupi?
  
 
Cytat:
2005-01-21 20:17:41, Jeztom pisze:
a dlaczego coupe ma być droższa w utrzymaniu od np. sedana ?! Pierwsze auto, lat 20, POLONEZ, części tanie i z jego wzrostem powinien sobie poradzić żartuje oczywiście, niech też nie startuje z najwyższego pułapu bo co później kupi?





chłopak naraize się zastanawia między CALIBRĄ a jakś BMW z seri 3
a z tego co wiem to puźniej bedzie chciał nowszą BEMKE najlepiej z serii 5

a co do coupe to wiadomo jak każdy lubi sportowe bryki a zwłaszcza ze chłopak ma 24 lata!!
  
 
Cytat:
2005-01-21 20:03:54, BiBoy pisze:
i że by była w miare mozliwosci nie dorga w utrzymaniu!!


nie ma nic za darmo niestety, niech kupuje E36 Coupe 1.8 to mu napewno wystarczy jak na pierwszy samochód.

A co do kupna BMW po tuningu (?!) to napewno nie będzie tanie w utrzymaniu. (normalnie jeżdżący ludzie nie tuningują BMW) zastanówcie się nadtym. Zresztą po co tuningowac jak jest pełna gama silników do wyboru? Bezsensu - tuning BMW
  
 
Cytat:
2005-01-21 20:23:03, Jeztom pisze:
nie ma nic za darmo niestety, niech kupuje E36 Coupe 1.8 to mu napewno wystarczy jak na pierwszy samochód. A co do kupna BMW po tuningu (?!) to napewno nie będzie tanie w utrzymaniu. (normalnie jeżdżący ludzie nie tuningują BMW) zastanówcie się nadtym. Zresztą po co tuningowac jak jest pełna gama silników do wyboru? Bezsensu - tuning BMW




chodzi mi o tuning wizualny wewnętrzny i zewnętrzny, tak włąśńie on by tak chciał z silniczkem maximum 2.0
co do tuningu silnika to podejżewam ze by nic nie robił....


hmmm.... a ile taka coupejka może stać?? a nie ma tu kogś kto by chciał opylić tak na wakacje??
  
 
Cytat:
2005-01-21 20:22:11, BiBoy pisze:
chłopak naraize się zastanawia między CALIBRĄ a jakś BMW z seri 3



Calibra?! Opel?! pfujjjjjjj, Z zewnątrz calibra jakoś wygląda ale wnętrze!!! Ohyda, jak bym corsą jechał i te trzeszczące plastiki i... i.... wogóle to nie do przyjęcia porównanie.
  
 
Cytat:
2005-01-21 20:26:42, Jeztom pisze:
Calibra?! Opel?! pfujjjjjjj, Z zewnątrz calibra jakoś wygląda ale wnętrze!!! Ohyda, jak bym corsą jechał i te trzeszczące plastiki i... i.... wogóle to nie do przyjęcia porównanie.




z tym to się z toba zgadzam w 100% z zewnątrz wygląda fajnie ale co dośrogka to bardzo mało miejsca, i dotego wszystko trzeszczy, mój brat niedawno sobie kupił i nie powiem z zewnątrz spoko ale środek to bym wymienił
  
 
no i co do awaryjności(poniekąt to też koszty ekploatacji) ople i te roczniki i te modele szczególnie do najmniej awaryjnych nie należą. Ale zrobi co będzie chciał, dla mnie wybór jest prosty i tylko jeden możliwy.
  
 
Cytat:
2005-01-21 20:34:23, Jeztom pisze:
no i co do awaryjności(poniekąt to też koszty ekploatacji) ople i te roczniki i te modele szczególnie do najmniej awaryjnych nie należą. Ale zrobi co będzie chciał, dla mnie wybór jest prosty i tylko jeden możliwy.




mi podobają się fordy mam zamiar zmienic na Cougara takieo z rocznika 99
za BMW to kiedyś szalałem, i niepowiem podobają mi się dalej, ale z fordem jestem już obeznany i jak narazie to dużych wydatków nie miałem!!
niewiem co on kupi ja mu tez radziłem COUPEJKE ale on się wacha miedzy Calibrą a BMW
  
 
hmmm...
to widzę tu żeby kupic COUPE z motorem 1.8 może dalsze propozycje??

jak coś kupi to napewno się tu odezwe, i wkleje fotki zobaczymy co to bedzie!!
  
 
Powiem krótko - 318 is. Najlepsze roziązanie : coupe, mało pali, ceny utrzymania jak każdegoa auta, a powiem szczerze że jak miałem RS2000 to dużo częściej mi się psuł i więcej musiałem w niego ładować a w bmw to ładuje kase ale tylko na własne życzenie a nie z przymusu żeby wogóle keździł. A osiągi też są ok.
  
 
o " 1.8IS" oczywiscie mi chodziło, pzdr
  
 
dziś rozmawiałem z nim i powiedział że jednak kupi BMW coprawda Calibry strasznie staniały ale co BMW to BMW
myśli nad e-36 ale czy coupe to niewie bo podobno są ciężko osiągalne, poprostu ciężko je dostać!!
to prawda??
  
 
nie