MotoNews.pl
10 Essi 96" 1-punkt wtrysk (80262/45) - PT
  

Essi 96" 1-punkt wtrysk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Witam

Ostatnio zebralem sie w koncu w sobie, wyciagnalem kase z porfela i kupilem z zacisnietymi zebami regulator wolnych obrotow do mojego essika. Potem pojechalem do mechanika i przekazujac mu do rak swiezo zakupione urzadzenie poprosilem "prosze mi wymienic TO". Godzine pozniej dostalem telefon - "prosze pana, ten regulator nie pasuje do pana samochodu". Nogi sie podemna zalamaly.

Naszczescie regulator udalo sie zwrocic. Dowiedzalem sie tez, ze w moim essik-u nie ma regulatorea wolnych obrotow, tylko jest jakis silniczek krokowy, ktory na domiar zlego kosztuje 960zl.

Orientujecie sie moze jak to naprawic, wymienic, kupic taniej ?

Obroty mi faluja i samochod gasnie podczas dojezdzania do skrzyzowania... POMOCY !

z gory dzieki
Gorgo
  
 
czytam profil i oczom nie wierzę...1,3 i 75 KM ???
to dlaczego ja mam tylko 60?????
Niech ktos mi wyjaśni..też 1,3 też 96r tez monowtrysk (chyba EFI?)
  
 
Wiem że był silnik 13i na wtrysku wielopunktowym zwany ENDURA taki może mieć te 75KM ale napewno nie zwykły 13i monowtrysk.
  
 
Zajedź na Auto-Szrot - zaoszczędzisz około 700zł - ja tak zrobiłem i mam spokój od prawie 2 lat
Pozdrawiam
  
 

Wlasnie o tym myslalem! A mozecie polcecic jakis w gdansku ?

z gory dziekuje

Gorgo