| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
daar HF MEMBER hyundai lantra sosnowiec | 2005-01-23 17:55:31 niedawały mi te 3 cylindry spokoju i poszukałem-jest taki silnik montowany w accencie jest to silnik 1,5 litrowy turbo w technice 4 zaworowej o mocy ponad 80 km
oto żródło informacji: www.supermotor.com/nuevos/datostecnicos.jsp?id=565068 a zdjęcie tego jak wydaje się niezłego napędu tu: www.bsmotoring.com/2002/02jun29_1.htm acha doczytałem się że na świecie jeżdżą na tym silniczku też Hyundai'e Getz pozrawiam d......... ps.jak by się komuś nie chciało szukać to może po hiszpańsku
motor y transmisión Cilindrada: 1493 cc Orientación : Transversal Cilindros: 3 en linea Válvulas por cilindro: 4 Diámetro de los cilindros: 83 mm. Carrera de los cilindros: : 92,0 mm. Sobrealimentación: Turbo compresor Combustible: Diesel Catalizador: Tipo Diesel Tipo de inyección: Diesel "common rail" Capacidad del depósito de combustible: 45 litros Cambio: Manual con 5 velocidades Normativa de las emisiones:EU 3 Relación de compresión: 17.70-1 Distribución: Árbol de levas en cabeza (OHC) Palanca de cambios: Situada en el suelo Relación de la primera velocidad: 3,615:1 Relación de la segunda velocidad: 2,053:1 Relación de la tercera velocidad: 1,370:1 Relación de la cuarta velocidad: 0,971:1 Relación de la quinta velocidad: 0,733:1 Relación de la marcha atrás: 3,250:1 Prestaciones y pesos Velocidad máxima: 170 Km/h Aceleración de 0 a 100 km/h en: 14 seg Potencia específica: 54,3 CV/L Potencia máxima: 81 CV a 4000 rpm Relación Peso-Potencia: 13,7 Kg/CV Par máximo: 187 Nm (19,1 kgm) a 1900 rpm Peso máximo admisible: 1590 Kg Peso en vacío: 1112 Kg Peso máximo remolcable (con freno): 453 Kg Peso máximo remolcable (sin freno): 900 Kg [ wiadomość edytowana przez: speedmaster dnia 2005-01-23 19:31:18 ] [ wiadomość edytowana przez: speedmaster dnia 2005-01-23 19:32:18 ] |
speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2005-01-23 19:33:07 ode mnie z ASO koleś jeździ takim i mówi, że autko sie spisuje bardzo przyjemnie ![]() |
noras HF MEMBER było Pony -> Fiesta ... Mysłowice | 2005-01-23 20:02:06 a wiec jednak ma 3 cyl
a bylem przekonany ze to jednostak kupowana od Renault ta sama co w Clio 1.5 dCi
a z tekstu wynika ze to Detroit diesel wyglada ze to silnik 2.0CRDi z obcietym cylindrem dziwne ze wciskaja 3 cylindrowke do Accenta wogole ze wpadli na to zeby robic diesla z 3 cylindrami jak dla mnie to porazka dotychczas nawet w najmniejszym Atosie byl 4 cyl
|
eqs HF MEMBER Accent Żarów | 2005-01-24 20:40:39 heh no dziwne ale widocznie ten silnik ominol na cale szczescie nasz kraj...
Widac ze ten silnik juz byl wsadzany w Accencie II |