MotoNews.pl
  

Silnik M20 (przepływomierz-przeróbka)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś przerabiał przeplływomierz klapowy na z gorącym drutem
w silniku M20
oraz kto się tym zajmuje (zmiana programu w sterowniku)
ps.
posty typu nie da się--odpowiem: da się widziałem to w niemieckiej gazecie
  
 
da sie tylko poco? raz że termiczny jest droższy i jeszcze trzeba zapłacić za przeróbke oprogramowania to ja już nie rozumiem
  
 
a po co zmieniać? jedyną zaletą przepływomierza z gorącym drutem jest bezposredni pomiar masy, a nie objętości zasysanego powietrza. ma to znaczenie wtedy przy zmianie ciśnienia atmosferycznego. wiadomo przecież że w litrze powietrza z gór jest mniej tlenu niz w litrze powietrza z dolin.
pozdrawiam
  
 
według założenia że wszystko trzeba ulepszać
pytam czy ktoś coś wie na ten temat
  
 
Cytat:
według założenia że wszystko trzeba ulepszać


ktoś mądry kiedys powiedział tak:
lepsze jest najwiekszym wrogiem dobrego