[126p]Nie dostaje paliwa po zabawie z gaźnikiem.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mó pierwszy temat na forum a więc prosze o wyrozumialość. Jako, że jestem 100% laikiem jezeli chodzi o mechanike mam problem. Ucze sie dopiero budowy maluszka, ale postanowilem wczoraj zdjąć gaźnik - obejrzec wyczyscic. Wszystko fajnie zdemontowalem, umyłem, załozylem. (niestety urwała sie linka od ssania, ale zablokowalem je kluczem, zeby nie bylo problemu z odpaleniem) Wsiadam do auta... przekręcam kluczyc i .... rozrusznik "pojęczał" chwile... i nic kompletnie sie nie dzieje. Wogole nie pali. Co mogłem zrobić źle? Co moze byc zrypane?

Prosze o pomoc bo mnie sprawa przerosła... wróce po weekendzie to bede cos kombinowal

Z góry dzieki.

a masz gaznik z elektrodysza? (takie ustrojstwo do ktorego kabelek jest podlaczony)

Cytat:
2005-01-20 17:22:27, ZoLt4R pisze:
a masz gaznik z elektrodysza? (takie ustrojstwo do ktorego kabelek jest podlaczony)

Tak dokładnie to ten shit

hmmm.... ja tez mialem przeboje... moze byc tak ze źle skreciles i łapie lewe powietrze.... mogles cos zagmatfac w srodku z zaworkiem iglicowym.... dysze watpie zebys juz zapchał... jak dla mnie źle skręciłeś gaźnik z głowicą....

Cytat:
2005-01-20 17:28:32, Lolek88 pisze:
Tak dokładnie to ten shit

czyli juz dziala?

Cytat:
2005-01-20 17:31:25, ZoLt4R pisze:
czyli juz dziala?

Nie...kabelek jest podlączony. Zapchane raczej nic nie jest bo odkrecilem tylko te górę - obejrzalem dysze i zakrecilem wszystko tak jak bylo).

eeee to widze wieksza psuja odemnie jestes moze poprostu paliwko nie zdazylo dojsc wezykami? yyy...... pokrec pokrec i sprawdz swiece
czy paliwko dochodzi do komory... jak mokre to powinien palic

A jak suche to moze zakladajac pokrywe plywak wypadl z oski i przyblokowal sie o scianke zatykajac zaworek iglicowy

Ok... jutro z rana pujde wymontowac i obejrzec jak to wyglada. (dzis juz nie dam rady bo pradu nie ma )