| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2005-07-25 19:20:53 mam takie pytanko czy ktos z was wiec co szybciej sie buja do 80 i do 100km/h trabant z tym starym silnikiem czy maluszek??robil juz moze ktos z was takie wyscigi pozdrawiam |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-07-25 19:21:55 Cypherius ma chyba trampolini wiec mzoe sie wypowie, ale mi sie wydaje ze trampol, dwusowy dobrze sie kreca.
|
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-07-25 19:29:16 trabant jest szybszy. seryjnie ma chyba 26-28 km i do tego 2 suw to jest lepszy efekt niż 650 24 km czterosów.
panowie może przeżucamy sie na trampki co?? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-07-25 19:30:20 ale trampek to oska |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2005-07-25 19:42:40 Ale jak wejda do trampka 4 osoby, to maluszek (tez z 4 osobami) jest juz szybszy, tyle ja zauwazylem. jesli jest tylko kierowca to 650 musi byc nieco(nawet wiecej niz nieco) dlubniete by dac rade trampkowi
Aczkolwiek gdzies na niemieckim sajcie widzialem artykul jak dłubnac 600 z trabanta. Niektore dwusuwy mialy po 50-60KM. |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-07-25 19:45:15
to szału nie robiły. traby na wyścigach płaskich miały moce dochodzące do około 89 i ponad 80 km. a to tylko 600 co dwusów to dwusów |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-07-25 19:47:02 no. a co plastik to plastik.lzejszy ![]() |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-07-25 19:49:59 Ale malar rdzewieje wiec waga sie wyrownuje |
dominikk F&F Wolny Słuchacz :) 126 problemów :) Gdynia | 2005-07-25 20:00:20 no czyli juz wszystko jasne dzieki za odp |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-07-25 21:19:37 dłubnięte torowe trampy miały po ok 80hp.
a ja z doświadczenia wiem że zależy to od ezemplarzy co jest szybsze... ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-07-26 16:24:51
wiesz, nie porównuj wyscigów płaskich z lat 70-90 z trabem twojego kumpla bo to zupełnie inna bajka |
spawn666 Autosan Bielawa | 2005-07-27 09:56:55
Te 80Hp to nie z 600tki ale z 809ccm - "dederowcy" rozwiercali cylindry, obracali je o 180* - tak ze wydech byl z drugiej strony, itd. Ogolnie trampek lepiej sie kreci (dwusow), ale przy przednim napedzie i tym rozlozeniu mas traci w trakcie przyspieszania w porownaniu z malcem (fizyka sie klania), za to bardzo pieknie reaguje na lewa noge na hamulcu. Niemcy jak przyjezdzali do polski na trampkach zwykle ustawaiali auta pod najdluzszy oses rajdu i jezeli lecial on 2,3 razy w czasie rajdu to tym odcinkiem wygrywali z malcami w calym rajdzie (tlukli ich po 10-20 sekund na jednym przejezdzie). Tyle ode mnie. Pozdro |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-07-27 14:48:17
czemu miało służyc to odwrócenie?? wtedy gaźnik tez był od strony sciany grodziowej bo w trabie i gaźnik i wydech po tej samej stronie są. weź mnie oswiec bo to ciekawe jest. wogóle trampek to ciekawe autko i ciekawy silniczek |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2005-07-27 16:28:47 Kuzyn miał Trabatu kiedyś i nawet raz startowaliśmy nim w KJSie. Mielismy tylko splanowaną głowicę i wywalone wszystko z wnętrza auta i przy dobrych wiatrach konkurowaliśmy z CC900 Po tym starcie nasz Trabu przybrał imię Trabant Super600 bo te auta zachowują się jak porządne wozy kategorii Super1600. Niektórzy to nasze auto porównywali do Clio S1600 bo też na zakrętach nam się dźwigało tylne kółko (w Clio jest identycznie ).
Niestety Trabanta musiliśmy sprzedać, ale trafił w dobre ręce bo nowy właściciel mówił że chce go do rallycrosu przygotować... Ale jak wspominamy naszego Traba to aż się łezka w oku kręci... |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-07-27 21:03:32
może w celu lepszego rozłożenia mas... no tak rozwiert był ,ale blok ten sam(tak mi sie wydaje) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-07-27 21:32:35
chyba nie o to chodziło. w jaki sposób o 180*. w którą strone. mnie to ciekawi strasznie. umie mi ktos odpowiedziec??????? |
Chrostek F&F Sympatyk BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-07-27 22:04:51 z 600'tka nie miałem styczności, ale koleszka miał trabanta z silnikiem 1.1 od VW Polo, z pod świateł mało kto sie z nim trzymał, we czterech robiliśmy 140km/h, można było troche wiecej ale tylne koła miały juz tendencje do odrywania sie ,a no i cała droga nasza |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-07-27 22:10:17
to już nie jest trabant
trabant musi robic bring din dindg dididing
ja mam kumpla co ma takiego 2 suwa i fajnie sie zbiera ten silniczek. ale czały czas czekam na odp co do tego obrotu cylindrów |