Taki mały SWAP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzięki Mroziowi i Piotrkowi moje 131 ma już pod maską 2.0 (wielkie dzięki chłopaki )

Swap z 1.3 na 2.0 nie był wcale taki prosty jak by się wydawało. A to nie pasowały łapy mocowania silnika (w 132 i polonezie są dłuższe niż w 131), dwururka ze 132/Argenty nijak nie pasuje do układu wydechowego 131 (wali w podłogę i rozrusznik), skrzynia biegów przesunęła się w lewo i nie dało się jej przykręcić do podłużnic (walka z nią trwała bite 2 godziny), układ obiegu wody też wymaga przemodelowania i inne drobniejsze pierdoły.

Poniżej kilka fotek ze wczorajszej operacji:

Tutaj Piotrek pozdrawia wszystkich niedowiarków i oponentów SWAP-ów a Mroziu usiłuje wyciągnąć rękę spomiędzy skrzyni i silnika


Widok ogólny na Testarossę


Piter mocuje się z modułem i cewką zapłonową (swap ze stykowca na elektonika)


A tutaj osobiście przerabiam plastikową butelkę flexem


Dzis mam zamiar poskładac ten cały bałagan do kupy (wydech, obieg wody, układ zasilania i resztę pierdół) i przeprowadzić pierwsze testy drogowe

Wg danych fabrycznych na seryjnym silniku 2.0 z przełożeniem 3,9 samochód robi 400m w 16,5 sekundy a 100 osiąga po 9.9/9.5 sekundy (róznie dane podają)

U mnie sprawa wygląda tak, że ten silnik nie jest seryjny a przełożenie mam 4.1

No zobaczymy co to będzie....
  
 
no to super
swap to cholerstwo... ale jak sie dobrze przylozy to efekty beda powalajace
zarzucice jeszcze jakies fotki fajnie sie to ogalda
  
 
No wrweszcie....

A swoją dropgą to chyba bał bym się takim potworem jeździć
  
 
to to jest ten slawny garaz
  
 
tak to ten garaż z którego skończone fury mają od 0-100 km minimum 8s


no swapik zajeb.... oj bedzie drift


oj mi się też marzy swapik 1,1 sc sporting turbo ehhehe poniżej 7s


[ wiadomość edytowana przez: versus dnia 2005-01-19 22:07:12 ]
[ powód edycji: którego :P ]
  
 
Ja planuje w maluszku silnik od cbr 600 ale narazie rozmyslam o moim silniczku w audi, male odswierzanie tak zeby wyciagnac conajmniej 200KM, no i wlasnie z obywatelem SerU prubuje uzgodnic szczegoly
  
 
mi tez sie marzy swap ze swojego 1.8 na VR6 2.8...

... gdyby byla kasa...
  
 
a ja marze o nowym autku
  
 
ja tez takim do jezdzenia na codzień
  
 
oj.. niezle niezle......

hehe juz niebawem i moje autko wyladujew tamtym garazu
ale co bedzie to .... hoohoh
  
 
jak to co bedzie - kątówka, kilka tarcz, cięcie - no i taczkami na wage sie zawiezie - odbierzesz pieniążki i sie uchlejesz

A tak wogole to niezle sie SWAPik zapowiada oby sie wszystko udalo Seru - tak trzymac !!!

i napisz koniecznie jak wrazenia z pierwszych testow

PS Piter - tak sie nie pozdrawia kolegów
  
 
Cytat:
2005-01-20 07:18:26, SteiN pisze:
[...] ale co bedzie to .... hoohoh



bedzie rdzewieć?
  
 
tylko pogratulowac SeRu
  
 
Cytat:
2005-01-20 17:40:24, maciejusz pisze:
bedzie rdzewieć?



tyz
  
 
E... no to fajnie
  
 
(S.W.A.P.)Szybko Wchłaniający Antybiotyk Ploterujący

LEK XIX wieku , polecam!

Wasz minister (były) Mariusz Łapiński
  
 
i tak najlpeszy jest CTR
kiedy to bedzie jezdzic ??
moze jakis maly test


[ wiadomość edytowana przez: bauer dnia 2005-01-23 01:00:10 ]
  
 
Cytat:
kiedy to bedzie jezdzic ??



Heh TO juz jeździ... I to jak Nabrałem szacunku do tego samochodu. Trzeba uważać z gazem bo na zakrętach tył lata na lewo i prawo

Nie obyło się jednak bez problemów. Musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Z drugiej strony całe szczęście, że ją wydymało, bo pasek rozrządu niebawem by strzelił i miałbym dużo więcej do wymiany niż tylko uszczlekę. Fuks i tyle

Poniżej kilka fotek:




No i wspomniany pasek. Miał przejechane niespełna 30 tyś km (!!!)



Teraz okres przejściowy przed ponownym dokręceniem śrub głowicy i przy okazji przyzwyczajenie się do strasznej nadsterwoności samochodu.


[ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2005-01-29 16:13:06 ]
  
 
bedziesz pomykal bez oslony rozrzadu? odważny jesteś