BMW 520,523,528, 96-98r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jestem zainteresowany zakupem BMW 520,523,528, rok 96-98. Prosze o info, ktory z nich radzicie kupic. Jakie sa koszty utrzymania (ceny czesci, czy drozsze sa do 528 w porownaniu z 523, 520), ktory silnik jest najlepszy? jakie jest srednie spalanie danego modelu na benzynce i z sekwencyjnym gazem (miasto/trasa)?, czy nie ma zadnych problemow z silnikami po zalozeniu gazu?, czy lepiej kupic w kraju, czy za granicy? Z gory dziekuje.
  
 
Witam, ja bym osobiscie wybrał 528, wrazchce się zamienić ze mnąnia z jazdy o wiele większe niż 520 a spalanie bardzo zbliżone we wszystkich modelach, wydaje mi się od ok 9-20l. (na gazie pewnie podobne). Jeżeli LPG to tylko sekwencja za ok 4800zł - o innym nawet nie ma co myśleć w tym aucie! Ceny części na pewno takie same, z wyjątkiem klocków i tarcz, mogą być ciutke droższe. Jeżeli chodzi o za kup to niełatwo powiedzieć, musisz szukać i oglądaj co tylko wyda Ci się ładne czy to z Polski czy z Niemiec.
  
 
Cytat:
2005-01-25 13:39:06, Kot30 pisze:
Witam, jestem zainteresowany zakupem BMW 520,523,528, rok 96-98. Prosze o info, ktory z nich radzicie kupic. Jakie sa koszty utrzymania (ceny czesci, czy drozsze sa do 528 w porownaniu z 523, 520), ktory silnik jest najlepszy? skrzynia biegow automat z sekwencja czy manual?, jakie jest srednie spalanie danego modelu na benzynce i z sekwencyjnym gazem (miasto/trasa)?, czy nie ma zadnych problemow z silnikami po zalozeniu gazu?, czy lepiej kupic w kraju, czy za granicy? Z gory dziekuje.



[ wiadomość edytowana przez: Kot30 dnia 2005-01-25 14:17:12 ]
  
 
proponuje zakup w niemczech przynajmniej zawieszenie będzie w lepszym stanie a na takim aucie z tego roku dużo zaoszczędzisz, a jak nie masz czasu to możemy sie ugadac i moge pojechac i ci ściągnąć