Wspornik przedni skrzyni biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !
Pytanie dotyczy przedniego wspornika skrzynki przekładniowej wraz z poduszką gumową, przynależną temu badziewiu
Czy można to kupić ?
Dzwoniłem już do kilku sklepów na moim terenie, sprawdzałem znane mi strony sklepów internetowych - kicha !!!
Czy ktoś się spotkał chociaż z ceną tego elementu ?
Sprawa nie jest b. pilna, ale jeżeli ktoś coś wie ...
Mój wspornik został uszkodzony (?) przez powstały luz na śrubach - jedną śrubę zgubiłem, druga wyłamała łbem część wspornika a całość "wisiała" już na ostatnich zwojach trzeciej śruby !!!
Wczoraj naprawiono mi to na ile się dało - można jeździć, ale trzeba dla własnego (i nie tylko!) bezpieczeństwa wymienić.
Kilka słów na temat objawów - od jakiegoś czasu zauważyłem, ze drążek zmiany biegów zaczął się dziwnie przemieszczać w trakcie ruszania samochodem, szczególnie na I i II-gim biegu. Na początku nie zwróciłem nawet uwagi na ten fakt, ale wczoraj już zrobiło się to niepokojące, bo nie mogłem utrzymać drążka w ręce
Dziwne, bo nigdzie nie przywaliłem ani nic z takich rzeczy - po prostu, siem rozkręciło i tyle
Qrna, nawet na śruby trza uważać



[ wiadomość edytowana przez: HenBas dnia 2005-01-25 09:50:10 ]
  
 
Cześć,
Mam takie same objawy !!!!
Drążek mi "leci" do tyłu na pierwszym biegu , na III troche mniej.
Nie wiedziałem jaka część jest temu winna. Napisz jak się dostać do tego wspornika - może u mnie też ledwo dyszy , czy mieści się to przy drazku czy trzeba rozbierać coś wiecej.
Poszukam w Warszawie tej części. Jak coś znajdę na pewno napisze.
PZDR
Bojkot
 
 
Bojkot - wspornik o którym pisałem, znajduje się po prawej stronie skrzynki biegów, w jej dolnej części, a zobaczysz go otwierając maskę silnika i patrząc na skrzynię po prawej stronie - to dość duzy element w kształcie "łódeczki", więc trudno go nie zobaczyć
Można też oglądać wspornik od spodu samochodu, oczywiście mając garaż i kanał !
  
 
Hej,
Dowiadywałem się w Autoparts.
Jżeli "poszły" Ci tylko tulejki to koszt w granicach 20 zł. Jezeli do wymiany jest cały mechanizm zmiany biegów to ponad 100 zł . Jeśli chodzi o poduszkę gumową - to zaczęli mi mówić o poduszce silnika - ale przecież nie o to chodzi.
Będę dalej drążył ten temat.
PZDR
Bojkot


  
 
Na szczęście nie poleciały mi tulejki - chodzi mi tylko o sam wspornik, czyli metalową łapę, która "spaja" skrzynkę biegów z komorą silnika lub jak kto woli z karoserią
  
 
hehe - miałem to samo, tylko w wersji bardziej hardcorowej - w sumie brak objawów, aż biegi przestały wchodzić i trzeba je było "wbijać" na siłę, bo już wszystkie śrubki się wykręciły i poszły pospacerować, a silnik wisiał przekrzywiony.
  
 
Hehe... w espero rozumiem ze sie takie rzeczy wyrabiaja... itp. Ale zeby w polonezie takie cos sie stało... tego nigdy nie zrozumiem. Ja dwa lata temu zgubiłem nie srubki... ani zadne tulejki... tylko miske olejową.. jak zapi.......łem w wystającą na kilka cm studzienke osadzoną na srodku ulicy. Jakim cudem silnik sie odkrecił...
  
 
mi poszedl wspornik..normalnie pekl i skrzynia poleciala (ale z tego co pamietam on nie byl z przodu tylko z tylu..qrcze moge sie myslic tak czy owak na kotsisa za 100zl wraz z wymiana mialem problem rozwiazany..ale dojechalem do nich na trojce
  
 
Witam ponownie !
Teraz już wiem na 100% - przynajmniej na Śląsku przedni wspornik skrzynki przekładniowej jest nieosiągalny, zarówno w sklepach jak i w hurtowniach
Mój wspornik jest na szczęście do uratowania poprzez spawanie
Klubowicze - dbajcie o swoje połącznia skrzyni i silnika, wystarczy już okresowa kontrola stanu dokręcenia śrub !!!
  
 
heniu..no jak sie da zespawac to super..ale jesli nie to podaj nr czesci to sie poszuka powodzenia
  
 
Qbaj, dzięki za dobre słowo
Wspornik pospawany i zakonserwowany i już po kłopocie