Mam patent na ogrzewanie, proszę o opinie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ogrzewania działa mi sprawnie przy obecnych temperaturach, ale w głębokiej zimie może być nieco gorzej.
Co wy na to aby zakryć tekturą wlot powietrza na masce.
A z kolektora poprowadzić rurę z ciepłym powietrzem od dołu do tego wiatrołapu. Cy nagrzewnica się nie przegrzeje dostając już gorące powietrze??
Co wy na taki patent, czy pozostać przy samym przykryciu wlotu na masce. I jakie są ewentualne skutki uboczne?
  
 
Cytat:
2003-11-13 09:45:06, Maciek_1600_SLE pisze:
Co wy na taki patent, czy pozostać przy samym przykryciu wlotu na masce. I jakie są ewentualne skutki uboczne?


Toż to Twoj patent. Musisz sam zbadać skutki uboczne.
BTW: Czy wam jest naprawdę tak zimno w plonezie zimą??
  
 
To mój patent z zeszłego roku Nie sprawdza się bo wali spalinami, jeżeli będziesz czerpał gorące powietrze nad kolektorem wydechowym - testowane i sprawdzone, nie daje się wysiedzieć w aucie, bo spaliny gryzą w oczy.
  
 
Ja to myslalem zeby kupic taka samochodowa farelke,tylko mam mieszane uczucia do takich sprzetow "Made in China" ,narazie pozostaje mi ciepla,zimowa kurteczka
  
 
Cytat:
2003-11-13 11:38:48, cebka pisze:
Ja to myslalem zeby kupic taka samochodowa farelke,tylko mam mieszane uczucia do takich sprzetow "Made in China" ,narazie pozostaje mi ciepla,zimowa kurteczka


Chińskie Webasto
  
 
Ja lubię mieć gorąco i uchylone okienko nawet w zimie stąd moje zabiego o dodatkowe kW.
Skąd do cholery spaliny w kolektorze, chyba tylko jak jest jakaś dziura jest albo uszczelka nie trzyma, nie wiem może się mylę.
A co z kwestią samego przyprycia wlotu powietrza na masce??
  
 
Dobrze że ja nie muszę kombinować,jest wystarczająco ciepło
  
 
Nie wiem,co narzekacie,przecież w nim jest zimą...ciepło
Jak jest 90st na wskazniku,to na pewno nie trzeba siedzieć w kurteczce w czasie jazdy.
Na trasie,no powiedzmy w syberyjskich warunkach,poniżej -10 mozna najwyzej zmniejszyć nadmuch zimnego i będzie git.
Nie lepiej się zająć doprowadzeniem oryginalnego układu do 100%sprawności??
Tak kombinować nie radzę,mozna się podtruć spalinami


[ wiadomość edytowana przez: Nabauab dnia 2003-11-13 11:52:12 ]
  
 
Cytat:
2003-11-13 11:38:48, cebka pisze:
...mieszane uczucia do takich sprzetow "Made in China" ...



Można się spolić w samochodzie
Cytat:
Nie wiem,co narzekacie,przecież w nim jest zimą...ciepło
Jak jest 90st na wskazniku,to na pewno nie trzeba siedzieć w kurteczce w czasie jazdy.



No własnie ja lubie sobie kurteczkę rzucic na tylne siedzenia i czuc się swobodnie bez krępacji ruchów
  
 
Cytat:
2003-11-13 11:41:30, Maciek_1600_SLE pisze:
Ja lubię mieć gorąco i uchylone okienko nawet w zimie stąd moje zabiego o dodatkowe kW.
Skąd do cholery spaliny w kolektorze, chyba tylko jak jest jakaś dziura jest albo uszczelka nie trzyma, nie wiem może się mylę.
A co z kwestią samego przyprycia wlotu powietrza na masce??



No w samym kolektorze czasem trafią się spaliny
A co do przykrycia wlotu,czy samo uzycie wajchy do zimnego,nie powoduje podobnych skutków??
  
 
U mnie zamnknięcie zimnego powoduje całkowite zamknięcie przewietrzania kabiny-a więc nic nie będzie lecieć,obojetnie zimne czy ciepłe.
  
 
Cytat:
2003-11-13 12:11:35, Mokry pisze:
No własnie ja lubie sobie kurteczkę rzucic na tylne siedzenia i czuc się swobodnie bez krępacji ruchów




co to jest krępacja?
  
 
Cytat:
2003-11-13 12:28:44, danield pisze:
U mnie zamnknięcie zimnego powoduje całkowite zamknięcie przewietrzania kabiny-a więc nic nie będzie lecieć,obojetnie zimne czy ciepłe.


Ale nie zamykaj całkiem,tylko zmniejsz o połowę
Z mojeo doświadczenia wynika,ze to naprawdę pomaga i to sporo,jak mało leci,to daj większe obroty na dmuchawie,tak będzie cieplejsze
  
 
Z uporem maniaka będę powtarzał:
- obieg płynu
- klapki nagrzewnicy
W poldku ma być gorąco - nie trzeba nic kombinować. Howgh!

Dzbanek
  
 
Cytat:
2003-11-13 12:29:45, SPAjK pisze:


co to jest krępacja?


hyhy
Krępacja jest wtedy jak nie można się swobodnie poruszac po obszernym i ergonomicznym wnętrzu samochodu
  
 
a nie prosciej doprowadzic obieg plynu do stanu wzglednej uzywalnosci?przeciez w 90%za daremne ogrzewanie jest odpowiedzialna nie drozna nagrzewnica.wyczyscic i bez patentu i bez spalin i ect.
  
 
Cytat:
2003-11-13 12:42:49, dzbanek pisze:
Z uporem maniaka będę powtarzał:
- obieg płynu
- klapki nagrzewnicy
W poldku ma być gorąco - nie trzeba nic kombinować. Howgh!

Dzbanek


ja bym jeszcze dodał czystość nagrzewnicy bo jak bedzie zakamieniona lub zamulona to oddawanie ciepła bedzie utrudnione ponieważ najpierw się bedzie nagrzewał kamień a potem żeberka nagrzewnicy
  
 
To Ty masz chyba jakisinny samochod na mysli.....
  
 
a co to jest obszerne i ergonomiczne wnetrze samochodu?
  
 
Cytat:
2003-11-13 12:51:17, SPAjK pisze:
a co to jest obszerne i ergonomiczne wnetrze samochodu?


to bedzie wnetrze malucha