MotoNews.pl

Polska to jednak chyba dziwny kraj :-/

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam jestem studentem II roku i studiuję EKSPLOATACJE I BUD. POJ .SAMOCHODOWYCH stwierdziłem sobie że postanowię załatwić sobie praktyke w jakimś serwisie samochodowym bo jednak nie tyle co wiedza ze studiów a praktyka pozwoli mi być na topie w dziedzinie motoryzacji i tak sobie mogłem mysleć bo wszedzie zostalem odprawiony z kwitkiem szkoda że nie chcą inwestować w młodzież co wy o tym sądzicie ???? bo ja np jestem zszokowany

Niestety kolego tak bylo prawie zawsze. Mowie prawie bo kiedys mozna bylo miec praktyki w FSO. Niestety musisz poszukac jakiegos znajomego warsztatu lub znajomego znajomego ...

Takie sa niestety realia w polsce

pozdr

Trza sobie radzić samemu. Ja praktykuje na samochodzie swoim i znajomych

no ja tez na swoim maluszku praktykowałem teraz bawię się ojczulka fabią

Fabia spoko do nauki bo to jakbys sie bawil cala rodzina VW

pozdr

Cytat:
2005-01-31 16:01:57, thaniel pisze:
Fabia spoko do nauki bo to jakbys sie bawil cala rodzina VW pozdr

Sugerujesz ze bardziej sie zepsuc juz nie da

powiem tak już mam za soba wymianę : łożyska z pisatą koła przedniego,(szykuje się już 2 wymiana łozyska :-/),czujnika położenia kierownicy, przedniej szyby, naprawę siłownika od zamka centralnego ,naprawa otwierania bagaznika i teraz szykuje się co odziwo wymiana akumulatora bo skubany przestał działać przy mrozie no to w sumie tyle. A mam pytanko dotyczace programów jakim dysponują ASO głownie chodzi mi o katalog części w którym jest każda część narysowana i pokazana w jakim miejscu w samochodzie się znajduje chyba wiecie o co mi chodzi??

Jezeli chodzi o te programiki to mam troszke leciwe wersje ale Audi/VW, Fiat, Honda jak by co moge udostepnic zainteresowanym

Cytat:
2005-01-31 22:04:29, najmer pisze:
Jezeli chodzi o te programiki to mam troszke leciwe wersje ale Audi/VW, Fiat, Honda jak by co moge udostepnic zainteresowanym