| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wilku Omega A Caravan Pruszków | 2005-01-20 17:08:53 Witajcie,
Przymierzam się do kupna Omesi B turbo diesla. Ojciec i ja również jeżdze teraz Omesią A c20ne na gazie i mam dosyc juz gazu chcę diesla. Finansowo wystarczy mi na pierwsze lata produkcji 94-95. Wiem że silnik rodem z bmw 525tds tylko obcieli mu toche kucyków. Usłyszałem że pękają głowice w tych silnikach. Czy to prawda i jeśli tak to jak to stwierdzić podczas oglądania auta przed kupnem. Aha ile wytrzymują wiatraki na silniku bo w wersji A c20ne są naprawde słabe. Czy ktoś próbował już przerabiać na wiatraki elektryczne? Przekopałem archiwum ale za dużo się niedowiedziałem. Wszelkie uwagi będa mile widziane oczywiście przezemnie
Pzdr Mariusz Omega A 2,0i gaz Mondeo 2,5 v6 gaz w trakcie zmiany na Omege B 2,5 td |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-01-20 17:32:50 Nie z BMW tylko ze STEYR-a na zamowienie BMW
Co do reszty to musisz liczyć na szczęście i własne rozeznanie. Jedno jest pewne, nie licz, że znamy pewne sposoby na rozróżnienie grata od samochodu na odległość. To co czytałeś w temacie z wyszukiwarki musi ci wystarczyć, o ile już nie dostałeś kołomyi i nie zamierzasz kupić japończyka, który nigdy się nie psuje
Życzę szczęścia, Janusz |
Wilku Omega A Caravan Pruszków | 2005-01-20 22:30:52 dzięki "misiek71" każda porada jest na wage złota...
pzdr |
zamich Escort MK7 Korsze | 2005-01-20 23:44:39 jak dorwiesz ome to zobacz czy niema przypadkiem pompowanych amorków z tyłu a jak ma to sprwadx czy są sprawne. Jak beda padnieto to masz wtedu wydatek ok 1800zł za firmówki dobre lub za peldhi ok 700zł za komplet. No i palenie na gorącym silniku tak po 5 min jak bedzie krecił długo to daj sobie spokuj. |
zamich Escort MK7 Korsze | 2005-01-21 00:01:44 U mnie wymieniona została sekcja pompy (głowiczka) na nową bosch i nic to nie dało, nadal na ciepłym były kłopoty. Czyli 1800zł w plecy. Jak sie okazało komp fiksował i przy ciepłym silniku dawka rozruchowa była taka jak na wolne obroty. I dlatego nie palił odrazu. Co niektórzy fachmeni namawiali na remont silnika. Ale sekcję sie udało zwrucić i koszt wyniusł ok 500zł i jeden miesiac nieprzespany. A za 1000zł mozna zrobić chromowanie sekcji ale to jest na krótką metę tak na 80,000km. Tak powiedział pompiarz u którego robiłem a w Olsztynie lepszego niema nawet w warmińsko-mazurskim. |
zamich Escort MK7 Korsze | 2005-01-21 00:17:34 misiek71 zgadzam sie z Toba w 100% |
misiek71 Opel Omega B 2,5 TD ... Wrocław | 2005-01-21 00:56:18
|
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2005-01-21 12:21:45
Dla porządku: Pompowane Delphi to SĄ "oryginały". Tyle że sprzedawane w pudełku z napisem Delphi a nie GM. A ich jakość bywa różnista, polecam archiwum. Za to jeśli poprawnie przejdą okres uruchomieniowy, to są dość trwałe. Robert |
Wilku Omega A Caravan Pruszków | 2005-01-21 14:42:22 Jeszcze raz wilkie dzięki za informacje,
obejrzałem już jedną i uciekłem szybciej niż przyjechałem, silnik wydal po odpaleniu dziwny dzwięk, z rury wydechowej wylecialo kupe bialego dymu, a mial byc stan idealny, pozatym reszta rzeczywiscie ideał, jeszcze raz dzieki pzdr Mariusz |
Wilku Omega A Caravan Pruszków | 2005-01-21 14:42:33 Jeszcze raz wilkie dzięki za informacje,
obejrzałem już jedną i uciekłem szybciej niż przyjechałem, silnik wydal po odpaleniu dziwny dzwięk, z rury wydechowej wylecialo kupe bialego dymu, a mial byc stan idealny, pozatym reszta rzeczywiscie ideał, jeszcze raz dzieki pzdr Mariusz |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2005-02-04 00:27:00 Tak jak pisałem w innym temacie.
Nie kupujcie tych aut z początku produkcji. Jeśli już, to pow 2001r. Drogie części i ciagłe użeranie się z humorami tego silnika. Ja juz mam dosyć. I zaprawdę powiadam Wam- lepiej kupcie dwa zero- przynajmniej części tańsze. Więcej się nie bedę wypowiadał na temat tego silnika .
HOWGH. |